Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantika v Českém Krumlově s nadstandardní snídaní a lahví Prosecca
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu e‑mailem na gold@hotelgold.cz nebo na tel. 380 712 551.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Dětská postýlka je zdarma.
- Děti do 2,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma.
- Děti ve věku 3–11,9 let mají pobyt na přistýlce se snídaní za 375 Kč/noc.
- Osoby nad 12 let mají pobyt na přistýlce se snídaní za 750 Kč/noc.
- Ubytování s dětmi hlaste recepci předem.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (Majitel odpovídá za případné škody.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/den
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je u vás možné ubytování pro 2 dosp. osoby se 3 dětmi (3, 5, 9 let)? Pokud ano, za jakou cenu. Děkuji Tereza
Dobrý den, je prosím možnost ubytování pouze pro jednoho s možností jednolůžkového pokoje, případně dvoulůžkového bez placení nevyužitého lůžka ? děkuji
Dobrý den, Bohumile, bohužel v tuto chvíli máme na Slevomatu pouze nabídku pro 2 osoby. Můžete ale kontaktovat přímo hotel a udělat si rezervaci pro jednoho. Hezký den, Tereza.
Dobrý den, máte prosím možnost nějakého wellness? Dále, jestli máte volný termín: 9.-10.3. nebo 16.-17.3. nebo 30.-31.3.? Děkuji mnohokrát!
dobrý den, mám dotaz, bylo by možné si na srpen rezervovat pobyt na tři
dny v termínu 20. 8 – 23. 8. 2018 předem děkuji za odpověď.
pokoj pro dva,
Dobrý den, Františku, tato nabídka je platná pouze do 15. 3. 2018. V případě, že chcete rezervovat pozdější termín musíte se obrátit přímo na poskytovatele. Rezervaci termínu provádějte přes e-mail na gold@hotelgold.cz nebo na tel. 380 712 551. Hezký den Janča
Dobrý den,
rád bych se zeptal zda by se tento pobyt dal rezerovat na termín 31.12.
2017 až 01.01. 2018
Děkuji moc
Dobrý den, voucher není možné využít v období 22. 12. 2017 – 2. 1. 2018. Hezký den, Tereza.
Dobrý den,
je možnost uhradit cenu za pobyt fakturou?
Děkuji Vám Tkačíková
Dobrý den, Pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele,
například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel
či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Hezký
den, Tereza.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, když si to zarezervuji z pátku na sobotu,od kdy do kdy časově je nástup na hotel a opuštění hotelu?
Dobrý den,
nástup do hotelu je možný od 14:00 a pokoj je třeba opustit do 11:00. Vůz
si můžete nechat na parkovišti celý nástupní den i celý den
odjezdový.
Dobrý den, chci se zeptat, zda hotel má i apartmány s oddělenými
ložnicemi? Je nás 5 osob ( dva páry a 3leté dítě) Děkuji za
odpověď.
Petra
Dobrý den,
takto velké apartmá bohužel nemáme. Doporučuji tedy rezervovat dva pokoje
vedle sebe.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda máte volný termín 23.-24.11. a dál pak, je u vás možná i večeře? Ještě by mne zajímala možnost příplatkového apartmá. Platilo by se to na recepci a jaká je výše? Děkuji
Dobrý den, máte ještě volný termín 01.12.-03.12.2017 pro 2 osoby. Děkuji.
Dobrý den,
01.12.-03.12.2017 máme poslední volný pokoj. Kontaktujte prosím recepci gold@hotelgold.cz pro
rezervaci pokoje.
Dobrý den, máte prosím ještě volný pokoj pro 2 osoby v období 1.12–3.12–2017? Děkuji za odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné využít tuto akci mezi dny 9–13 února ?
Děkuji
Dobrý den, Zuzano, ano, pokud mají volné pokoje. Doporučuji si zavolat na 380 712 551. Krásný den, Míša :-)