Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Delikatesy přímo z Francie: Velký výběr lahodných sušených klobás
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Dnes jsem si vyzvedla klobásy. Vypadají dobře. Mám je jako dárek k Vánocům. Chtěla jsem se zeptat, jak je nejlépe uchovat? Zda v papírovém pytlíku v lednici nebo je do něčeho přendat. Děkuji za informaci. Veronika
Dobrý večer Veroniko,
Ideální je vše sníst, pak se nic nemůže zkazit :-) Jinak vytáhnout
z pytliku a dát do chladného a suchého místa :-) důležité je, aby
klobasky dýchaly ;-) Pěkný večer ;) Martin
Dobrý den,
když dnes zakoupím voucher, je možné na prodejně vyzvednout ještě
do Vánoc?
Dobrý den, Iveto,
Ano. Martin
Dobrý den, klobásy jsou skutečně výborné a oblíbené, jen moc nechápu slevu, i na dražších trzích stojí v podstatě stejně a v kamenném obchodě během roku snad i méně.....
Dobrý den přeji,
co se týče naši prodejny, tak naše cena je celoročně už asi 5 let
139,–/ks. Přeji pěkné svátky
Martin
Dobrý den, jsou prosím klobásy bezlepkové? Děkuji
Pěkný večer Tomáši, ano, jsou bezlepkové. Martin
dobrý večer, zajímá mne jestli mohu uplatnit kredity při nákupu více druhů klobás.Děkuji za odpověd.
Dobrý den přeji, co se tyče kreditu, tak Vám bohužel neporadím, jelikož “kreditový” systém slevomatu neznám. Prosím kontaktu zákaznickou linku slevomatu. Děkuji, Martin
Dobrý den, zaujala mě Vaše nabídka klobás a ráda bych jich pár objednala. Ale dle hodnocení tady jsem zjistila, že se stává, že konkrétní rezervovaný druh klobásy není při osobním vyzvednutí k dispozici. Jak lze zajistit, abych dostala klobásy, které opravdu chci? Moc děkuji za odpověď. Martina
Dobrý den přeji, z 90% zboží je vždy, a pokud není, zákazníka kontaktujeme a buď se domluvíme na výměně či mu povíme, když zboží bude. Jinak pokud chcete mít jistotu, stačí si buď zavolat či napsat mail. Od úterý bychom měli mít opět vše naskladněno. Děkujeme za zájem, Martin
Dobrý den,
nedávno jsem si na ochutnání pár kousků koupila a nadchly mě natolik, že
bych je ráda věnovala i jako dárek. :) Bohužel některé druhy jsou již
v této nabídce vyprodané. Chtěla bych se zeptat, jestli jsou vyprodané
pouze pro tuto akci a ve stánku je normálně koupím za plnou cenu, nebo
klobásy nejsou již vůbec? Případně, jestli do vánoc ještě budou, či
nikoliv.
Děkuji za odpověď, Barča
Dobrý den přeji, v pondělí či úterý bude na serveru aktualizován sklad. Nebojte, vše bude ;-) Martin
Dobrý den, díky za odpověď. U nabídky právě platnost nikde nevidím a cca před měsícem tu je odpověď na komentář paní/slečny Lenky, že platnost voucheru není. Proto jsem se ptala.
Dobrý den Darino, kdybyste měla jakýkoliv jiný dotaz či přání, neváhejte mne přímo kontaktovat. S pozdravem Martin
Dobrý den, když platnost voucheru není, mohu zakoupit teď a uplatnit až
třeba za 4 měsíce nebo déle? Klobásky nechci k Vánocům. V době kdy by
se mi to hodilo většinou tato nabídka již není.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Darino,
platnost voucheru je všude, pokud to tak není, tak nám to prosím pošlete.
Platnost voucheru je do 28. 2. 2018. Věřím, že tento termín Vám
vyhovuje.
S pozdravem Martin
Dobrý den, dnes jsem si vyzvedla objednané klobásky, aby vydržely
v pohodě do Vánoc (dárek), kam je nejlépe umístit? Do chladničky?
Děkuji za odpověď
Hezký den
Alena
Dobrý den Aleno,
nejlépe klobasky umístit na suché a chladné místo… například
spizirna.
Pokud tuto místnost nemáte, v chladnicce je můžete zavesit a nebo položit
do uterky.
Krásný večer
Tereza
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda budete mít opět dárkové balíčky, kde bych si
mohla namixovat klobásy dle libosti. Minule nám moc chutnalo. Děkuji a přeji
hezký den, Zuzana.
Dobrý den Zuzano, pokud to bude v dostatečném předstihu Vánoc, tak by to snad neměl být problém. Ale o Vánocích to asi nebude možné z důvodu vysoké poptávky. Děkuji za pochoponí, Martin
Dobrý den mohu jse zeptat na trvanlivost klobás? Dekuji
Dobrý den, paní Hansalová, jak je uvedeno v popisku u klobás je vždy trvanlivost minimálně 2 měsíce od objednání. Krásný den
Dobry den, jak si objednam vice klobasek, za jedno postovne?
Dobrý den Tomáši,
pokud se nepletu, stačí si přidat více druhů, či více kusů do
„košíku“. Poštovné zůstává. Děkuji za Váš zájem a přeji hezký
večer :), Martin
Dobrý den, když jsem u vás minule kupovala dvě klobásy (bez voucheru), jedna byla sušší, a druhá taková hodně mastná – dokážete mi prosím poradit, které jsou ty mastnější? Ráda bych se jim vyhla :) Díky.
Dobrý den přeji,
je to přesně tak, jak jste napsala, záleží na vysušenosti klobásky :)
Napište mi prosím mail, či mi zavolejte, a pokusíme se spolu něco vybrat :)
Děkuji za Váš zájem. S pozdravem Martin
Dobrý den,
jaká je platnost voucheru? Nikde to nevidím :)
Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Platnost voucheru není, prostě koupíte objednáte a můžete si pochutnávat (nebo obdarovaní) . Nabídka bude dostupná zřejmě ještě dlouho, nicméně otálet nedoporučujeme a to nejen z důvodů uspokojení mlsného jazýčka :-) Hezký den a dobrou chuť. Mirka
Dobrý den, Lenko. Platnost voucheru není, prostě koupíte objednáte a můžete si pochutnávat (nebo obdarovaní) . Nabídka bude dostupná zřejmě ještě dlouho, nicméně otálet nedoporučujeme a to nejen z důvodů uspokojení mlsného jazýčka :-) Hezký den a dobrou chuť. Mirka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
V popisu nabídky je věta „Podíl hovězího se přitom pohybuje v rozmezí od 70 do 98 %.“. Která z nabízených klobás obsahuje hovězí maso? I v popisu (zde vyprodané) býčí klobásy na vašem webu je ve složení uvedeno pouze maso vepřové…
Dobrý den, s % hovězího masa je to chyba. Je to tak, jak říkáte. Vše obsahuje vepřové maso s dalším podílem masa podle druhu (pokud Je to klobasa s dalším druhem masa). Děkujeme za upozornění, chybička se vloudila., Martin