Netermínová varianta: Co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@vitkovahora.cz nebo tel. 353 331 764 či 602 320 399. Závazné rezervace jsou přijímány až po sdělení kódu voucheru.
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailuvip.podpora@slevomat.czči telefonu 222 745 354.
Dobrý den,
zakoupili jsme tento poukaz jako Vánoční dárek pro rodiče a ty hned po
novém roce chtěli udělat rezervaci. Bylo jim sděleno, že už do konce dubna
nemají žádný volný víkendový termín. Nemělo by tedy být u nabídky
napsáno, že jsou volné jen termíny přes týden?
Slevomat.cz
Hezký den, Michale,
tuto nabídku zakoupilo více než tři sta zákazníků většinou jako
vánoční dárek, je proto pravděpodobné, že si mnoho zákazníků pobyt
rezervovalo hned po obdržení dárku. V tom případě víkendové termíny
bývají zpravidla zaplněny nejdříve.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Eva
Dobrý den ,
máme zájem o víkendový pobyt v hotelu Vítkova Hora , ale nelze si to
rezervovat.
Děkuji Eva Řimnáčová
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, lze koupit termínovou variantu, nebo si můžete po koupi
voucheru rezervovat termín na e-mailu info@vitkovahora.cz nebo
tel. 353 331 764 či 602 320 399. Krásný den:-)
Niki
Dobrý den, chce se mi u vas objednat pobyt, i když nám není 18 ale
v únoru bude.
Slevomat.cz
Dobrý den, pokud jste již zakoupili voucher, vytvořte si prosím co
nejdříve rezervaci :-) hezký den
Lenka
Dobrý den, chtěla bych koupit voucher rodičům, ale ideálně
s polopenzí. Je to možné?
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Lenko, polopenzi v nabídce bohužel nemáme, voucher
obsahuje pouze snídani. S pozdravem, David.
Dagmar Červená
Dobrý den,mam zájem o pobyt u Vás na jednu noc, je to možné?
Prosím cenu pro dvě osoby na noc
Slevomat.cz
Dobrý den, Dagmaro, zatím tuto nabídku, zde na slevomatu, nemáme, ale kdo
ví, co bude či nebude. Nicméně Vám sem házím odkaz na stránky
poskytovatele, se se dozvíte cenu za 1 noc pro 2 osoby, ceny se liší dle
termínu. Hezký dne Janča http://www.vitkovahora.cz/cs/cenik/
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zakoupili jsme tento poukaz jako Vánoční dárek pro rodiče a ty hned po novém roce chtěli udělat rezervaci. Bylo jim sděleno, že už do konce dubna nemají žádný volný víkendový termín. Nemělo by tedy být u nabídky napsáno, že jsou volné jen termíny přes týden?
Hezký den, Michale,
tuto nabídku zakoupilo více než tři sta zákazníků většinou jako vánoční dárek, je proto pravděpodobné, že si mnoho zákazníků pobyt rezervovalo hned po obdržení dárku. V tom případě víkendové termíny bývají zpravidla zaplněny nejdříve.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat