Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Romantika v zámeckém hotelu Sychrov: návštěva parku, polopenze i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost vybraného termínu. Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 482 425 444 nebo na e‑mailu sychrov@eahotels.cz (při rezervaci uvádějte kód voucheru).
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- V případě požadavku na speciální stravu (vegetariánská, veganská) se předem domluvte s recepcí. Hostům se speciálními požadavky rádi vyhoví, ovšem podle možností surovin.
- Děti do 11,9 let mají pobyt za příplatek 450 Kč / noc s polopenzí.
- Děti od 12 let a další dospělá osoba má pobyt za příplatek 800 Kč / noc s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/pobyt (pouze drobní psi a kočky)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Termínovou variantu nelze změnit ani zrušit. Při nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, byl by možný tento pobyt pro tři osoby v termínu od
6 –30.4. Pokud ano, za jakou cenu?
Předem moc děkuji
S. Koubová
V ceně balíčku
2× ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Exclusive
2× snídaně formou bohatého rautu pro dva
2× tříchodová večeře formou bufetu v hotelové restauraci Bohemia Garnet
pro dva
1× káva a dezert pro dva
1× 50 minut v hotelovém wellness pro dva (finská sauna, pára,
vířivka)
1× vstup do zámeckého parku Sychrov pro dva
parkování v areálu hotelu
wi-fi připojení
30% sleva na masáže
Strava
Polopenze
Dobrý den, vážená paní Koubová, wellness balíček, který jste nám tu
popsala, máte předpokládám už zaplacený,
jednalo by se tedy pouze o poplatek třetí osoby. Co se týče volných
termínů. Bohužel v dubnu máme volný hotel už pouze v období 9.-12. 4.
nebo 22.-25. 4.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat telefonicky, popř.
e.mailem.
S pozdravem, Kateřina – recepce.
Dobrý den,
měla bych zájem o ubytováni ve dvou lůžkovém pokoji,a to
16.-18.3.2018
Děkuji Kropáčková
Dobrý den, vážená paní Kropáčková,
v tomto termínu máme hotel prozatím k dispozici.
Pokud máte tedy zájem o vytvoření závazné rezervace, neváhejte nás
dále kontakatovat telefonicky, nebo e.mailem.
S pozdravem, Kateřina – recepce.
Dobrý den bylo by možné využít tuto akci mezi dny 9–13.února ? pokud jsou ještě volná místa
Dobrý den, ve Vámi zmíněném termínu máme hotel prozatím k dispozici,
pokud tedy budete mít zájem o rezervaci, neváhejte nás dále kontaktovat
telefonicky, nebo e.mailem.
S pozdravem, Kateřina – recepce.
Dobrý den,měl bych zájem o vámi nabízené ubytování,jen detail,dalo by se domluvit na 10 až 11 února?Nabídka zde je jen od 11-tého .Děkuji za odpověď.
Dobrý den, co se týče Vámi zmíněného termínu, máme hotel
k dispozici,
pokud budete mít tedy zájem o závaznou rezervaci, neváhejte nás
kontaktovat telefonicky nebo přes e.mail.
S pozdravem a přáním hezkého dne.
Kateřina – recepce
Dobrý den, chtěl bych se Vás, jestli mate volný termín od 16 –
18. 2. 2018 . Chtěl bych si zakoupit pobyt na 3 dny(2 noci) .
S pozdravem
Daniel Platil
Dobrý večer, velice nás těší Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi zmíněném termínu máme hotel k dispozici, pro vytvoření závazné rezervace však budeme potřebovat kód Vašeho voucheru. Andrea-recepce
Dobrý den, ráda bych si zakoupila poukaz na 3 dny, 2 noci v termínu 13/4 – 15/4. Je tento termín volný? Dále bych měla zájem o masáž – je potřeba objednat dopředu nebo stačí na místě? Děkuji Simona
Dobrý večer, Simono, velice nás těší Váš zájem o služby našeho
hotelu,
ve Vámi zmíněném termínu máme hotel k dispozici, pro vytvoření
závazné rezervace však budeme potřebovat kód Vašeho voucheru. Másáže
klidně můžete objednat na místě. Andrea-recepce.
Dobrý večer, měla bych zájem o rezervaci pro dvě osoby a chci se před zaplacením voucheru zeptat, zda budete mít místo někdy v období 12. – 18. února 2018. Děkuji za odpověď
Dobrý večer, ve Vámi zmíněném termínu máme hotel k dispozici, takže
je pouze na Vás, jaký určitý termín si zvolíte.
Pro vytvoření závazné rezervace nás neváhejte dále kontaktovat.
S pozdravem, Kateřina – recepce.
Dobrý den,
máte prosím volný termín 26.1. – 28.1. 2018? Díky
Dobrý večer, ve Vámi zmíněném termínu máme hotel zcela k dispozici, pokud tedy budete mít zájem o vytvoření závazné rezervace, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e.mailem. S pozdravem, Kateřina – recepce.
Dobry den, pred Vanoci jsem zaplatila online platbou tento pobyt. Do dnesniho dne mi neprisel zadny voucher ani povrzeni o zaplaceni. Platba mi ale odesla. Dekuji za info jak dale postupovat. S pozdravem Pourova
Dobrý den, Lucie, zkuste se podívat do spamu nebo hromadné pošty, někdy se stane, že se email zatoulá do jiných sekcí v emailu. Zkusím Vám voucher poslat ještě jednou do emailu. Snad bude lepší úspěch. Přeji hezký den! :)
Dobrý den,
v nabídce voucheru je uveden pobyt pobyt pro 2 osoby na dva dny za cenu
2290,– Po zobrazení nabídky však není možno tento voucher objednat a
uvádíte zde pouze informaci ohledně voucheru pro 3 dny (2 noci), 2 osoby
s cenou 3990,– tento voucher je však vyprodaný. Znamená to, že ani jeden
z uvedených voucherů již není aktivní?
Velice ráda bych pořídila jako dárek, máte v plánu výhledově opět
nějaký pobyt na slevový portál Slevomat nabídnout?
Předem děkuji za odpověď s pozdravem
Jana Javůrková
Dobrý den, Jano, k dispozici je již pouze varianta za 3990 Kč, která vyprodaná zatím není, takže si jí můžete ještě v klidu dopřát. Hezký den :)
Dobrý den,
dostali jsme jako dárek voucher pro 2 osoby na dvě noci. Lze přikoupit a
prodloužit pobyt o 1 noc?
Děkuji. Míra
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Co se týče prodloužení Vašeho pobytu, není problém s rezervací na nasledující noc. Pro více informací nás neváhejte kontaktrovat telefonicky nebo e-mailem. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Kateřina – recepce.
Dobry den. Jak si mohu koupit pobyt primo na termin?
Dekuji
Dobrý den, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobrý den,lze pobyt od 28.12–30.12?Dekuji
Dobrý den, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v tomto termínu máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobrý den, před zakoupením voucheru bych ráda věděla, zda je možná
rezervace pobytu na termín 20.-22.4.2018.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v tomto termínu máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobry den,potrebovala bych vouchery dva,ale na 3 noci,v obdobi koncem dubna,je mozne pridat jednu noc?Dekuji!
Vážená Marcelo, lze přikoupi k voucheru noc navíc. Nebo si z více voucherů složit tak dlouhý pobyt jak jen Vám bude vyhovovat. Pokud budete chtít vytvořit rezervaci, neváhjete nás kontaktovat. Děkujeme za Váš dotaz! Karolína-recepce.
Lze objednat termín 26–28.1.2018 (dvě noci) pro 2 osoby ?
Dobrý den, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v tomto termínu máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobrý den, mám zájem o pobyt, chci čerpat z FKSP, vystavíte mi fakturu pro zaměsnavatele? děkuji Marcela
Dobry den zaujala me vase nabidka na slevomatu tak se chci zeptat jestli se da pouzit voucher na pristi rok v kvetnu
Dobrý den, těší nás, že se Vám nabídka líbí. Platnost tohoto voucheru vyprší 30. dubna 2018. Květen tedy možný není. Děkuji za dotaz a přeji hezký den, Simča
Dobrý den, máte volný pokoj v termínu 24.-26.11.2017? Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi zvmiňovaném termínu máme však všechny pokoje obsazené, pokud byste se rozhodla pro jiný termín, neváhejte nás kontaktovat telefonicky. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce.
Dobrý den, máte prosím volno v termínu do 14. do 16.11.2017 pro dvě osoby? Děkuji Bukačová
Dobrý den, Kláro, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v tomto termínu máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobrý den , chtěl bych se zeptat zda mate volný termín pro dva od 17.11. do 19.11. a zda by jsme si s sebou k Vám mohli vzít i dvě své malé čivavy ? Samozřejmě vychované Děkuji moc za info
Dobrý den, Martine. Je nám to velice líto, ale v tomto termínu máme
plně obsazený hotel. Můžeme nabídnout jiný termín ?
Přeji Vám hezký den. Andrea-recepce
Dobrý den, máte ještě volný termín ve dnech 10. 11. – 11. 11. 2017? Děkuji vám předem za odpověď :-)
Dobrý den Kateřino, ve Vámi poptávaném termínu máme hotel k dispozici. Pokud budete chtít vytvořit rezervaci neváhejete nás kontaktovat. S pozdrvaem Karolína- recepce
Dobrý den, Kateřino. děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v tomto termínu máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobrý den, máte ještě prosím volný dvou lůžkový pokoj v termínu 9. – 11. 11. Děkuji, Sedilek
Dobrý den Petře, ve Vámi poptávaném termínu máme hotel k dispozici. S pozdravem Karolína-recepce.
Dobrý den, ráda bych zakoupila tento voucher na termín 17.-19.11. pro dvě dospělé osoby. Máte prosím na tento termín ještě volno? Děkuji Dvořáková
Dobrý večer, paní Dvořáková, je nám líto, ale v tomto termínu máme
hotel již obsazený.
Děkujeme a přejeme hezký večer. Kateřina – recepce.
Dobrý den.
Mnohokrát děkuji za rychlou odpověď. Čili by tento termín 23.-24.11 bylo
možné zakoupit v hodnotě nabízeného voucheru pro 2 osoby za 2.290,–Kč?
Já Jen, že tam máte stanovený termín, tak nevím, zda je to možné..
Předem děkuji.
Jitka Kosinová
Dobrý večer, paní Kosinová, ano, tento termín máme volný, takže s rezervací není žádný problém. Poprosíme Vás tedy o zaslání čísla voucheru na naše e-mailové stránky, jelikož můžeme vytvářet rezervece pouze na základě e-mailu, děkujeme a přejeme hezký večer. Kateřina – recepce.
Dobrý den, měli bychom zájem o wellness pobyt u Vás s nástupem 27.12 a odjezden 29.12. s využitím voucheru Slevomat. Máte v uvedeném termínu volno a mohli bychom tedy za těchto podmínek přijet? Pokud ano, proveďte, prosím, příslušnou rezervaci. Potřebuji znát odpověď poměrně rychle, abych si včas zajistil voucher. Děkuji a těším se na pobyt u vás. Jiří Mrňák
Dobrý večer, pane Mrňáku, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi zmiňovaném termínu máme volné pokoje. Poprosíme Vás tedy o zaslání čísla voucheru a data pobytu na naše e-mailové stránky a my Vám rezervaci rádi vytvoříme. S přáním hezkého večera, Kateřina – recepce.
Dobrý den,prosím jedna noc ze 17.na 18:11: je volná?Gabriela
Dobrý večer, Gabrielo. Děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi zvmiňovaném termínu máme však všechny pokoje obsazené, pokud byste se však rozhodla pro jiný termín, neváhejte nás kontaktovat telefonicky. Děkujeme a přejeme Vám hezký večer. Kateřina – recepce.
Dobrý den, máte ještě volno na vánoční termín, tzn. 23.12.-25.12.? Pro dva dospělé a pejska (10kg). Děkuji!
Dobrý večer, Kamilo. děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v termínu 23. – 25. 12. 2017 máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký večer. Andrea – recepce
Dobrý den. Ráda bych se zeptala, zda je možné zakoupit pobyt s wellnes
pro 2 osoby na 1 noc dne 23.11–24.11.
Předem moc děkuji.
Jitka.
Dobrý večer, Jitko. děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v termínu 23. – 24. 11. 2017 máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký večer. Andrea – recepce
Dobrý den, chtěla bych dát jako vánoční dárek poukaz na pobyt ve
Vašem hotelu a privátní wellnes, ale bohužel nedokážu odhadnout, který
termín bude obdarovaným v příštím roce vyhovovat. Lze tedy objednat
poukaz bez uvedení přesného termínu jen s tím,že musí být vyčerpán
v roce 2018 a stačí také uvést jen hodnotu poukazu s tím,že obdarovaní
si sami po dohodě s vámi vyberou jak poukaz využijí – např. ubytování
plus privátní wellnes. Děkuji za odpověď. E.Znojilová
Děkuji
Dobrý večer, Evo, ano stačí jenom zakoupit voucher ze slovomatu. A Vaši obdarovaní si můžou poté k nám zavolat nebo napsat email a zeptat se na dostupnost hotelu. Přeji hezký večer. Andrea – recepce
Dobry den, je prosim jeste volny tetmin 16.-17.11 tzn noc ze ctvrtka na patek, dva dospeli? Dekuji
Dobrý den, pane Tůmo,
děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu, v termínu
16. – 17. 11. 2017 máme pokoje prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy
ubytování v daném termínu nabídneme. Pokud si budete přát vytvořit
závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho
e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Michaela – recepce.
Dobrý den , mám zájem o 2noci pro 2osoby v termínu 17–19.11. máte prosím volno?Děkuji Krčálová
Vážená paní Krčálová,
je mi velice líto, ale Vámi vybraný termín je již plně obsazený. Pokud
vyberte jiný termín, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne Karolína-recepce.
Dobrý den, inzerujete svatomartinskou noc ale od 12.listopadu. Ale svatomartinská noc je z 11.listopadu na 12.listopadu. Není to chyba ?
Dobrý den Karle,
pobyt v duchu Svatomartinské noci je opravdu platný od
12.11–17.11 2017.
Děkujeme za Váš dotaz a pokud máte zájem, budeme se těšit na Vaši
návštěvu. S pozdravem Karolína-recepce.
Dobry den. Je možne se u Vas ubytovat i se psem?Dekuji Palkosková
Dobrý večer, samozřejmě je to možné. Účtujeme si však 300,–/noc. S pozdravem Kateřina – recepce.
Doby večer mám zájem o vaše služby
A jak to mate ohledně malých děti ?
Máme mímino 3 měsíce
S pozdravem Doloh
Dobrý večer, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Pokud si budete přát vytvořit u nás závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání emailu nebo nás můžete kontaktovat telefonicky. Pokud budete mít miminko, na pokoj Vám můžeme dát postýlku. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce.
Dobrý den chtěl bych se zeptat v balíčku máte uvedené večeře
3chodové menu pro dva. jedná se o jednotné jídlo nebo by šlo udělat jedno
jídlo vegetariánské.
děkuji
Dobrý den Ondro,
vegetariánské jídlo Vám můžeme připravit avšak je potřeba při
vytvaření rezervace dohodnout s recepcí.S pozdravem-Karolína recepce
Dobrý den,
máte volno na silvestra?
Dobrý den,
je mi Velice líto ale hotel je již plně obsazený. S pozdravem
Karolína-recepce.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je návštěva wellness privátní, nebo zda je možné si to připlatit. Děkuji předem za odpověď Pitthardová
Dobrý den paní Pitthardová,
wellness zde máme privatní a při ubytovaní poskytujeme 50% slevu.Můžete si
ho na recepci k pobytu objednat.Děkujeme za dotaz. Karolína-recepce.
dobrý den máme zájem o 2noci pro 2osoby v termínu 17–19.11.máte
prosím ještě volno?
Děkuji Hálová
Dobrý den, paní Hálová,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi poptávaném
termínu máme prozatím volno, moc rádi Vám tedy ubytování poskytneme.
Pokud si budete přát vytvořit u nás závaznou rezervaci, požádáme Vás
o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám hezký
den. Michaela – recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli máte ještě volné pokoje v termínu od 23.3–25.3. Děkuji
Dobrý den,
ve Vámi zmíněném termínu máme volných ještě 7 pokojů.
Pro vytvoření závazné rezervace nás tedy neváhejte nadále kontaktovat tel. nebo e.mailem.
S pozdravem – Kateřina, recepce