Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Změna rezervace je možná nejpozději 10 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Dobrý den
Chci se zeptat byl by volný pokoj pro 2dospely+1 dítě 9 let
Tento pátek 24.12.
Slevomat.cz
Dobrý den, Sandro. Mrkněte na tabulku s online rezervacemi, která se
nachází pod popisem pobytu. Zde si můžete vybrat z aktuálně volných
termínů. Krásný den přeje Sára :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Chci se zeptat byl by volný pokoj pro 2dospely+1 dítě 9 let
Tento pátek 24.12.
Dobrý den, Sandro. Mrkněte na tabulku s online rezervacemi, která se nachází pod popisem pobytu. Zde si můžete vybrat z aktuálně volných termínů. Krásný den přeje Sára :)