Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romance jako ze starých časů: Wellness i dobré jídlo v Orlických horách
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru se informujte na recepci na dostupnost vámi vybraného volného termínu. Termín si po koupi voucheru rezervujte sami telefonicky na čísle +420 494 534 576, případně na e‑mailu recepce@hotelhavel.cz.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Balíček je koncipován jako romantický pobyt a není určen pro děti
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, děkuji za rychlou odpověď. A ten víkend před tím, tj. 20.-22.4.? Díky.
Ještě jednou dobrý večer, i v tomto termínu máme stále volné
pokoje.
S přáním příjemného večera,
Michal Šklíba – recepční hotelu Havel
Dobrý večer, máte ještě volný termín 27.-29.4.2018 pro 2 osoby? Děkuji.
Dobrý večer pane Kubala, v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
Pokud máte zájem, neváhajte nás kontaktovat.
S přáním příjemného večera,
Michal Šklíba – recepční hotelu Havel
Psala jsem do hotelu a napsali mi ze maji plno a vy pisete ze je maji volno?
Dobrý večer paní Motyčková,
je mi líto, ale jak jsem Vás již informovala do emailu, volné pokoje už
opravdu nemáme. Než jste nás kontaktovala, pokoj se již v tomto termínu
vyprodal, protože byl poslední volný. Bohužel takovéto situace my ovlivnit
nemůžeme.
Mohu Vám nabídnout jiný termín pro víkendový pobyt?
S přáním příjemného večera, Romana Mňuková – recepční
hotelu Havel
Dobry den, je volny termin od 17
11. do 19.11 ?
Dobrý den, paní Motyčková,
v termínu 17. – 19. 11. 2017 máme volný pokoj Standard.
Pokud bude mít zájem o rezervaci tohoto termínu, neváhejte nás, prosím,
kontaktovat. S přáním pěkného dne, Monika Ryšavá – recepční
hotelu Havel
Dobrý den,chtěla jsem si zakoupit voucher do hotelu Havel od 8.12. do 10.12,2017,pokoj Deluxe a na SLEVOMATU mi to píše,že zbývá pouze jeden voucher,tak nevím,proč si ho nemohu koupit a postup nikoliv online.Děkuji.
Dobrý den, paní Lopušníková,
v termínu 8. – 10. 12. 2017 máme volný pouze pokoj Classic, který je
poslední v tomto termínu.
V případě, že Vám stále nepůjde online termínovaná rezervace, můžete
koupit pobyt bez termínu a kontaktovat nás telefonicky nebo přes email,
o konkrétním Vámi požadovaném termínu.
Pokud máte ještě nějaké otázky, neváhejte se obrátit na recepci hotelu
Havel. S přáním pěkného dne, Monika Ryšavá – recepční
hotelu Havel
Dobry den, je mozno objednat v obdobi 27.10.-29.10.? Dekuji
Dobrý den, v tomto termínu máme již obsazeno, ale mohu vám nabídnout volný pokoj v termínu 3.11.-5.11. S přáním pěkného dne, Michal Šklíba – recepční hotelu Havel.
Dobrý den, měla bych více dotazů
- při večeři je na výběr z celého jídelního lístku?
- vstup do finské sauny/solné jeskyně je na jak dlouho? A je nutné se
rozhodnout jen pro jedno?
- vstup do bazénu je na jak dlouho? Je možné ho využít po check-outu?
Dobrý den,
při večeři si budete moci vybrat z polopenzového jídelního lístku, máte
tedy možnost vybrat si cokoliv na co budete mít chuť.
Vstup do sauny i solné jeskyně (1× pro 2 osoby) je hodinový, využít
můžete samozřejmě oboje, ne jen jednu z těchto služeb.
Vstupné do bazénu je taktéž na hodinu, je možno využít i po odjezdu po
dohodě s recepcí.
Pokud máte ještě nějaké otázky, neváhejte se obrátit na recepci hotelu
Havel.
S přáním pěkného dne, Romana Mňuková – recepční hotelu Havel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v menu je poznámka o silvestrovské variantě. Na detailu nabídky je tento termín vyloučen. Prosím o potvrzení.
Děkuji.
Dobrý den,
je mi líto, ale v tomto termínu jsou poybtové balíčky již vyprodány.
V nabídce máme také balíček Romance v Orlických horách: gastronomie a wallness, v případě že by se Vám líbila tato varianta, neváhejte nás, prosím, kontaktovat. S přáním hezkého dne, Monika Ryšavá – recepční hotelu Havel