Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Romance na náměstí v Třeboni – 2 či 3 dny s polopenzí a wellness hýčkáním
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu mailbox@zlatahvezda.cz nebo na tel. 607 033 413 nebo 384 757 111.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Děti do 3 let bez nároku na lůžko zdarma.
- Děti do 15 let na přistýlce s polopenzí bez procedur za 435 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/noc (nutno rezervovat předem)
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den chci se zeptat zda se da objednanat termin od 17.11 do 19.11.
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Bohužel v tomto termínu je hotel již vyprodán. S pozdravem Müllerová
Dobrý den, bylo by možná za příplatek zajistit Novomanželské apartmá? Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Určitě je to možné. Kontaktujte mě
prosím na sales@zlatahvezda.cz
S přáním krásného dne Müllerová, Sales Manager.
Dobrý den, prosím o sdělení, zda zůstává cena za balíček stejná jako pro dva v případě, že jsem sám a jak je to s ubytováním, tj. jestli bych ve dvojlůžkovém pokoji musel platit za neobsazené lůžko. Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Na Slevomatu máme pouze balíček
určený pro dva. Kontaktujte však recepci o jiných možných variantách.
e-mail: mailbox@zlatahvezda.cz
S přáním krásného dne Müllerová, Sales manager
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín pro wellness balíček na tři dny v termínu 24 – 26. 11. 2017. Děkuji za odpověď .
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. 25.11. máme již hotel bohužel plně obsazen.
Dobrý den, je možné část pobytu uhradit flexi pásy a zbytek doplatit převodem z účtu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, kontaktujte prosím recepci na tel. +420 607 033 413
Dobrý den chtěla bych se zeptat , zda máte volný termín od 27.10. – 29.10. 2017. Lze hradit formou FKSP? Děkuji
Dobrý den, bohužel 28.10. je hotel již zcela vyprodán.
Dobrý den, v základních informacích píšete o podzimních, zimních, jarních termínech, ale u voucherů je platnost pouze do 20.12…kde je pravda
Dobrý den paní Zajícová, platnost voucherů je do 20.12.
Dobrý den mám zájem o wellnes pobyt u vas na 3–4 dny-3noci z masažnímy procedurami prosim o info děkuji. termín v rozmezí od 16–22.11.2017děkuji
0000000000000000000000
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Kontaktujte prosím recepci na mailbox@zlatahvezda.cz. S přáním krásného dne Bc.Gabriela Müllerová, sales manager.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Velké zklamání, procedury nám naplánovali na 15 hodinu, měli jsme to písemně, a když jsme dojeli, tak nám to přehodili o hodinu dříve a bylo nám sděleno Beauty salónem, že už máme smůlu, že jsme měli přijet dříve. Možná náhrada až na 13 hodinu následující den, ale pokoj jsme měli vyklidit do 10 hodin. Trochu nepochopitelné Jídlo velmi dobré, hotel také, ale pozor na pokojské!!!
Dobrý den, prosím Vás o zaslání e-mailu přímo panu řediteli hotelu Zlatá hvězda Ing. Petru Šotovi na gm@zlatahvezda.cz. Takto bohužel nemůžeme rozklíčovat o jaký pobyt se jedná, situací se budeme zabírat. Děkuji Müllerová