Netermínová varianta: rezervace provádějte v dostatečném předstihu na e‑mailurecepce@glhotel.cz nebo na telefonních číslech +420 499 941 072, +420 733 206 868 (nonstop).
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Dobry den, chtel jsem koupit na termin 5 –7.1.2018 ale me neopustil.
Co ted???
Grand Luxury Hotel
Dobrý den pane Toby,
rezervace by měla na poptávaný termín fungovat. Prosím zkuste to znovu.
Pokud by se to opět nepovedlo, kontaktujte nás prosím telefonicky.
Děkujeme.
Příjemný den.
S pozdravem
Grand Luxury Hotel
Michal Tůma
Dobrý den,
velmi se mi líbí tato nabídka, ale nejsem si jist, zda je možná rezervace
na termín od 27.12. do 29.12.2017. Při výběru možnosti „koupit na
termín“ to lze, ale v podmínkách uplatnění voucheru je, že nelze
využít od 21.12.2017 do 1.1.2018.
Mohu se tedy pobyt zakoupit na termín od 27. do 29.12.? Děkuji
S pozdravem
Michal Tůma
Grand Luxury Hotel
Dobrý den pane Tůma,
děkujeme za Váš zájem o náš hotel. V tomto případě platí podmínky
zadané ve voucheru, tuto akci tudíž nelze využít v termínu od
21.12.2017 do 1.1.2018. Ohledně jiných nabídek na tento termín nás
můžete kontaktovat e-mailem.
Děkujeme.
Přejeme Vám příjemný den.
S pozdravem
Grand Luxury Hotel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chtel jsem koupit na termin 5 –7.1.2018 ale me neopustil. Co ted???
Dobrý den pane Toby,
rezervace by měla na poptávaný termín fungovat. Prosím zkuste to znovu. Pokud by se to opět nepovedlo, kontaktujte nás prosím telefonicky.
Děkujeme.
Příjemný den.
S pozdravem
Grand Luxury Hotel