Netermínová varianta:po zakoupení voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +421 327 713 903 nebo e‑mailem na hotel@hotelperla.sk
Při rezervaci je třeba uvést číslo voucheru. Je možné zakoupit více voucherů a pobyt si tak prodloužit.
Termínová varianta:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Netermínová varianta:Při zrušení rezervace nejpozději 7 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailuvip.podpora@slevomat.czči telefonu 222 745 354.
Dobrý den, Mariane, nabídka na květen momentálně k dispozici není, ale
je možné, že se brzy objeví nebo se stávající nabídka prodlouží.
Nastavte si u partnera odběr a nic vám neunikne :-) hezký den
Tkadlecová
Dobry den, chtěla bych se informovat, zda je volný termín
16.-19.11.2017. Dekuji Tkadlecová
Tkadlecová
Dobrý den, chtěla bych se informovat, zda je volný termín
16.-19.11.2017. Dekuji Tkadlecová
Chludilová Marie
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli máte v hotelu bazén
welnes.Děkuji za odpověď. Chludilová
Hotel Perla ***
Doby den, bohuzial bazen nemame. Hotel Perla
František
Dobrý den, jsem osoba ZTP/T na vozíku soběstačná s doprovodem. Má
hotel bezbariérový vstup a je možno se po hotelu pohybovat na vozíku?
Hledám možnost strávit alespoň pár dní dle Vaší nabídky. Děkuji za
odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Nemáte nabídku i na květen?Děkuji
Dobrý den, Mariane, nabídka na květen momentálně k dispozici není, ale je možné, že se brzy objeví nebo se stávající nabídka prodlouží. Nastavte si u partnera odběr a nic vám neunikne :-) hezký den