Rezervace provádějte co nejdříve po koupi voucheru na tel. čísle 491 452 452.
Pokud byste rádi přijeli dříve (před 14 h) nebo naopak odjeli později (po 10.30), kontaktujte hotelovou recepci na tomtéž čísle. Pokud to bude možné, personál vám rád vyjde vstříc.
dobrý den, objednala jsem a zaplatila voucher, ale nepřišel mi ještě
žádný doklad, na Vaší zákaznickou linku se taky nemůžu dovolat, jak mám
postupovat? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Vokrouhlická,
je možné, že voucher mohl skončit ve spamové schránce emailu. Voucher jsem
Vám nyní zaslala znovu na email, snad již bude vše v pořádku. Užijte si
pobyt :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Iva Vokrouhlická
dobrý den, voucher jsem již zakoupila, transakce proběhla 23.10., ale
nepřišel mi ještě do mailu. Můžete mi prosím zablokovat termín od
3. – 5.11. 2017 ?
Děkuji moc. Vokrouhlická
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo, voucher jsem Vám zaslala do e-mailu znovu, popřípadě ho
naleznete ve svém účtu v sekci Mé objednávky. Pro objednání termínu
prosím kontaktujte hotel na čísle: 491 452 452. Krásný den :-)
Markéta
Dobrý den, máte ještě volný termín 27.-29.10 pro dvě osoby?? Děkuji
za odpověď
Hotel Tommy Náchod
Dobrý den, volné pokoje máme až od soboty 28. 10. 2017. Tedy 28. –
30. 10. 2017. Děkujeme za pochopení. Hotel Tommy
Jana
Dobrý večer,je možné spojit dva vouchery,na dvojnásobný počet
nocí?Díky Jana
Hotel Tommy Náchod
Dobrý den, to je samozřejmě možné, určitě můžete zakoupit
2 vouchery a ty poté spojit. V případě jakýchkoliv dalších dotazů,
jsme Vám plně k dispozici. Hotel Tommy
Martina Dvořáčková
Dobrý den, máte volný termín 27.-29.10. pro dvě osoby? Děkuji
Hotel Tommy Náchod
Dobrý den, ve Vámi poptávaném termínu tj. od 27. – 29. 10. 2017
volné pokoje máme, v případě Vašeho zájmu, můžete pobyt zakoupit a
provést rezervaci. Děkujeme Hotel Tommy
Petr
Dobrý den,
máte volný termín 13.-15.10.?
Petr
Hotel Tommy Náchod
Dobrý den, ve Vámi poptávaném terrmínu tj. od 13. – 15. 10. 2017
máme volné poslední 2 pokoje. V případě Vašeho zájmu Vás poprosíme
o rychlé zakoupení voucheru a především rezervaci pokoje.
Děkujeme Hotel Tommy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den, objednala jsem a zaplatila voucher, ale nepřišel mi ještě žádný doklad, na Vaší zákaznickou linku se taky nemůžu dovolat, jak mám postupovat? Děkuji
Dobrý den, paní Vokrouhlická,
je možné, že voucher mohl skončit ve spamové schránce emailu. Voucher jsem Vám nyní zaslala znovu na email, snad již bude vše v pořádku. Užijte si pobyt :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz