Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu.Vdobě kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat.
Po registraci zájezdu (vyplnění a odeslání formuláře) a po podpisu smlouvy se storno řídíVOPCKMetal.
Nejprve jsem nechtěla nic komentovat, bohužel jsem si zde přečetla
vyjádření CK METAL ke komentáři paní (slečny Lucie) Ráda bych se
zeptala, co si ck metal představuje pod slušným požádáním zákaznice, aby
si snědla jídlo venku.. neala jsem si opečený toust z benzínky, měla jsem
po 4 hodinách opravdu hlad… svete div se! Donesla jsem si to k autobusu a
než jsem se zakousla, řidič na mne halekal: zajímalo by mne, kde si to
chcete sníst, když je v autobusu zákaz jíst" odpověděla jsem že nevím,
do konce pauzy bylo stále 5 minut, na to on velice „mile“ poznamenal, tak
hlavně ať to není všude po sedačkách.. před koncem pauzy jsem pána
upozornila, že jsem si to stihla sníst venku.. je mi 34 let a umím jíst
velice spořádaně, nicméně nám bylo asi 3 x během zájezdu vmeteno, že
autobus stál 8 milionů… Nacházelo se v něm cca 50 sympatických lidí,
nezjišťovala jsem si, kolik se do autobusu za 8 milionů vejde lidí,
nicméně o řidičovi se to prohlásit nedá… Celkový dojem z výletu
dobrý, nicméně zúčastnila jsem se již zájezdu do Paříže a s tím se
to nedalo srovnat, tentokrát organizace dost pokulhávala. Rojtová
CK Metal
Dobrý den,
jel pan řidič Kašpar, který je velmi slušný a jedná s lidmi na úrovni.
Jezdil často s p. Štěpánkem a říkají si Pavel a Pavel a myslíme si, že
často byly recenze o těchto řidičích, které byly velmi pochvalné. Jsou
to úslužní řidiči, ale jsou to jen lidé, ale chtějí mít čisté
autobusy. Zákazník by se měl v autobuse chovat čistotně. Protože firma
Expressbus, jak slíbila, tak nakoupila nové autobusy, ale také i zákazníci
by měli respektovat čisotu a slušné jednání v autobuse.
Snad jsme Vám slušně vysvětlili ohledně jídla v autobuse.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
Tým CK Metal
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nejprve jsem nechtěla nic komentovat, bohužel jsem si zde přečetla vyjádření CK METAL ke komentáři paní (slečny Lucie) Ráda bych se zeptala, co si ck metal představuje pod slušným požádáním zákaznice, aby si snědla jídlo venku.. neala jsem si opečený toust z benzínky, měla jsem po 4 hodinách opravdu hlad… svete div se! Donesla jsem si to k autobusu a než jsem se zakousla, řidič na mne halekal: zajímalo by mne, kde si to chcete sníst, když je v autobusu zákaz jíst" odpověděla jsem že nevím, do konce pauzy bylo stále 5 minut, na to on velice „mile“ poznamenal, tak hlavně ať to není všude po sedačkách.. před koncem pauzy jsem pána upozornila, že jsem si to stihla sníst venku.. je mi 34 let a umím jíst velice spořádaně, nicméně nám bylo asi 3 x během zájezdu vmeteno, že autobus stál 8 milionů… Nacházelo se v něm cca 50 sympatických lidí, nezjišťovala jsem si, kolik se do autobusu za 8 milionů vejde lidí, nicméně o řidičovi se to prohlásit nedá… Celkový dojem z výletu dobrý, nicméně zúčastnila jsem se již zájezdu do Paříže a s tím se to nedalo srovnat, tentokrát organizace dost pokulhávala. Rojtová
Dobrý den,
jel pan řidič Kašpar, který je velmi slušný a jedná s lidmi na úrovni. Jezdil často s p. Štěpánkem a říkají si Pavel a Pavel a myslíme si, že často byly recenze o těchto řidičích, které byly velmi pochvalné. Jsou to úslužní řidiči, ale jsou to jen lidé, ale chtějí mít čisté autobusy. Zákazník by se měl v autobuse chovat čistotně. Protože firma Expressbus, jak slíbila, tak nakoupila nové autobusy, ale také i zákazníci by měli respektovat čisotu a slušné jednání v autobuse.
Snad jsme Vám slušně vysvětlili ohledně jídla v autobuse.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
Tým CK Metal