Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Baletní představení Louskáček – krásná klasika pro malé i velké
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace:
- U kategorie A si konkrétní místa zamluvte přes e‑mail aai-concert@aai-concert.cz a uveďte kód voucheru.
- U kategorie B a C rezervace konkrétních míst není možná. Pouze se dělá rezervace na počet diváků. Místo si vyberete po příchodu na představení.
- Při vstupu do divadla se prokažte kódem voucheru. Pro rychlejší odbavení doporučujeme voucher vytisknout.
Vhodné pro děti.
- Změna programu vyhrazena.
- Voucher na kulturní událost nelze stornovat, automaticky se uplatní v termínu konání akce.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
dobry den, muzu se zeptat? mohla bych objednat 29.12 jednu misto, zatim nemam penize na uctu , banka se otevira v 27.12, takze muzu platit az v 27.12. Opravdu Vas poprosim a dekuju, krasny svatky :)
Dobrý den Anaha Gerel, pokud bude ještě možnost místo zakoupit přes Slevomat, tak potom asi doporučuji hradit vstupenky formou. aby vám přišly co nejdříve. Hezký den přeji.
Dobrý den,
Je prosím možná změna data představení zakoupeného voucheru?
Obdarovávaná osoba se bohužel v datum konání nemůže dostavit.
Mockrát děkuji za odpověď a pěkný den
Dobrý den Terezko, určitě budeme vstřícní a termín Vám vyměníme.
Doporučuji to řešit co nejdříve a poprosím o poslání vašich voucherů
a případně i míst pokud se jednalo o sekci A, napište již i náhradní
termín, který by Vám vyhovoval.
Termíny představení najdete také na stránkách divadla Hybernia www.hybernia.eu
Dobry den, je mozne nekde videt zasedaci poradek ? Abychom si mohli lepe vybrat mista. Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
zavolejte si na linku a informace Vám řekneme telefonicky!
Dobrý den paní Petro, pouze u sekce A se místa rezervují na řadu a sedadlo, řadu si můžete vybrat v možnostech prodeje na slevomatu, místo konkrétní je třeba si rezervovat u nás u produkce, pokud kupujete sekci B nebo C je to otevřené sezení a tam si vybíráte přímo v té dané sekci. Takže pokud chcete vědět jaké by jste měla místo konkrétní platí pouze u sekce A, je třeba nás kontaktovat na tel.: +420 224 224 706 nebo e-mailem aai-concert@aai-concert.cz. Hezký den
Nechápu proč je zde pořád možnost si objednat telefonikcky místa, již to není možné. Prý lidé lžou a ještě k tomu pán poměrně nepřijemný. Jsem poměrně rozladěný, připadal jsem si jak když si koupim podřadnou věc a oni milostivě mi dají místo. Takže jsem to zaslal emailem a budu čekat(((
Dobrý den,
bohužel to opravdu už telefonicky nejde…je to z preventivních
rezervačních důvodů, aby opravdu každý dostal svá místa. bohužel se
nám stalo, že nám klient tvrdil, že má lístky do třetí řady, udělala
jsme mu rezervaci a nakonec se ukázalo že je neměl a klienti kteří ty
lístky měli pak jsou rozladění.
Opravdu je toto kvůli tomu, aby každý dostal svá zakoupená místa.
Tak se na nás nezlobte!
Budete mít aspoň jistotu, že máte každý svá zakoupená místa.
Dobrý den,asi před 3 týdny jsem zakoupila 3 lístky na představení Louskáček 27.12. od 17:00 na hlavní balkon. Dnes jsem našla v nabídce i lístky do 1 řady. Je možné doplatit rozdíl v ceně a lístky vyměnit? děkuji za odpověď. Veronika V.
Dobrý den,
obraťte se prosím na zodpovědnou osobu na Slevomatu s tímto dotazem.
Dobry den, radi bychom sli na predstaveni s detmi a chci se zeptat zda je v prvni rade dostatecne videt a rada neni soubezne s jevistem. Dekuji
Dobrý den,
první řada je hned u jeviště.
S pozdravem
AAI
Dobrý den,
nabila jsem si rychle kredity kvuli predstaveni baletu Louskacek a nez se to
stihlo nacist tak az u placeni bylo najednou na 23.12. od 14 vyprodáno.
Ráda bych se zeptala jestli ještě nějaká místa na toto datum nebudu?
Děkuji.
Dobrý den,
ano budeme ještě pár míst přidávat.
Prosím kontrolujte stránky.
Dobrý den,
mám možnost získat příspěvek na kulturu od zaměstnavatele , ale
potřebuji platit přes fakturu a uvést do ní konkrétní údaje stanovené
mým zaměstnavatelem, je to u vás možné? Nestane se, pokud převod peněz
potrvá nějaký čas, že již místa nebudou?
Děkuji Houfková
Dobrý den, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele,
například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel
či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
Hezký den, Slevomat
Chtěla jsem se zeptat, je nějaká jistota, že po zakoupení dvou voucherů budeme sedět vedle sebe? Doporučujete telefonicky ověřit? Děkuji
Dobrý den, ano.
lepší je ověření po emailu nebo telefonicky.
Dobry den,
mam zajem o 3 vstupenky na 24.12. Sektor A 3. rada. Kdyz se ale divam na
stranky divadla tato rada je obsazena a vubec cely sektor A. Jak to tedy mam
chapat? Zakoupenim voucheru mam zaruku toho, ze budeme v sektoru A ve 3. rade
sedet ci ne? Dekuji.
Dobrý den,
na divadle Hybernia místa nevidíte protože jsou blokována pro klienty
Slevomatu.
Dobrý den, k obsazení mi tedy nic nenapíšete? Ptala jsem se před 8 dny. Budou to nějací umělci, kteří vystupují v Labutím jezeře (to byli prvotřídní tanečníci), nebo někdo úplně jiný, neznámý? Děkuji.
Dobrý den,
v našich představeních tančí umělci z předních českých
baletních scén.
Váš dotaz nám přišel bohužel až dnes na email, proto se omlouváme za delší prodlevu odpovědi.
Dobrý den, zakoupila jsem dva vouchery na 4.2.2018 do sektoru C, stačí už tedy jen v danný den přijít do divadla a ukázat vytisklý voucher, nebo je nutné ještě něco udělat? Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ještě je dobré si rezervaci potvrdit emailem nebo telefonicky.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, pro jak staré děti je představení
vhodné. děkuji.
S pozdravema přáním hezkého dne
Nožičková
Dobrý den,
záleží také na tom jak je Vaše dítě schopné udržet pozornost a vydržet
sedět, je to strašně individuální.
Dobrý den, není náhodou známé obsazení Louskáčka? U Labutího jezera jej máte. Na Labutím jezeře jsme u Vás byli a obsazení bylo velmi dobré. Tančí v Louskáčkovi stejní umělci, nebo alespoň někteří z nich?
Dobrý den,
telefonicky si mám konkrétní místa zamluvit až po zaplacení voucheru
že ano?
ano :)
Musi dite 4 let mit listek?
Dobrý den,
ano musí!
Každá osoba bez ohledu na věk musí mít svůj vlastní voucher!
Dobrý den když není urcity sektor číslovány a půjdeme 4 sedneme si vedle sebe?Jestli se těchto v sektorech nedoprodavaji listky,aby se obsadila vsechna sedadla.
Dobrý den,
moc nechápu Vaši druhou otázku? Pokud si zakoupíte nečíslovaný sektor,
posadíte se do řad, které má nečíslovaný sektor vyhrazen. Pokud přijdete
dříve, tak nebudete mít problém se posadit v sektoru, kam budete
chtít.
Pokud přijdete na poslední chvilku, nezaručím Vám, že budete 4 sedět
vedle sebe a kde přesně…
Dobrý den, podle divadla Hybernie je plně obsazeno představení 27.12. od 15 hod. Jak to tedy ve skutečnosti je? Děkuji M.
Dobrý den,
prodej na Hybernii Vás odkáže pouze na místa Go Outu, prosím informujte se
na emailu aai-concert@aai-concert.cz.
Měla bych zájem o 5 vstupenek na představení Louskáček. Mám koupit 1 voucher, nebo 5.Mohu si za cenu slevněnou vybrat místo v sektoru A,B?Děkuji za odpověď.Přibylová
Dobrý den,
sektory si můžete vybrat v nabídce Slevomatu. Jsou tam k dispozici oba
sektory (vyberete si v nabídce variant)
Pokud si přejete 5 vstupenek, musíte si zakoupit 5 voucherů.
Každá osoba bez ohledu na věk musí mít svůj vlastní voucher!
S pozdravem
Danielová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den, je mozne mit kod pouze v telefonu?
Dobrý den, Blanko, pro rychlejší odbavení je lepší mít voucher vytisknutý. Hezký den Janča