Dobrý den, prosím peněženka číslo 16 je jaká barva? Děkuji
EshopPoint
Dobrý den,
zmíněná varianta je zlaté barvy, resp. zlatém nádechu. Hezký den
Renata Drážďanská
No to určitě byla chyba na Vaší straně, jelikož jsem si objednala
peněženku č: 13,15,20,22 a 23. Číslo 22 jsem dostala 2 ks, číslo
20 má být celá koženko- zlatavá a není, ty třpytky nejsou zlaté, ale
stříbrné. Číslo 23 jsem nedostala. Číslo 15 jsem dostala celou lesklou
a má být koženko-lesklá. A nevím, co mi chcete vyměnit, když je už
máte vyprodané.
Drážďanská
EshopPoint
Dobrý den,
ideální by bylo, kdybyste řešila přímo s námi (info@eshoppoint.cz),
nikoliv skrze dotazy k produktu, kde s vámi vše probereme, zjistíme
k jaké objednávce se dané vztahuje, kde a zda-li vznikla chyba, jaká je
možná forma řešení, případně jak lze a za co vyměnit, či vrátit
peníze apod. Řešení jsou vždy, stejně tak je i možné, že se stane
chyba, jsme jen lidé, rádi se vám omluvíme a navrhneme řešení, nicméně
bylo by opravdu ideální řešit přímo. Děkujeme, že se nám ozvete,
abychom vám pomohli problém vyřešit. Hezký den
Renata
Dobry den, objednala jsem si od Vas 5 ks penezenek, z toho 3 ks jste mi
poslaly uplne jine. Muzete mi rict, jak je to mozne, ze nabizite neco a posilate
uplne neco jineho???? Ted kdyz Vam to poslu zpet, kdo mi zaplati
postovne??!!!
EshopPoint
Dobrý den,
prosíme kontaktujte nás na e-mailu, rádi vám pomůžeme problém vyřešit.
Resp. dodáno mělo být dle objednávky přesně dle jednotlivých variant,
pokud nastala chyba v dodání, bezproblémů vyměníme, či jakkoliv jinak
vyřešíme k vaší spokojenosti. Samozřejmě, pokud je chyba na naší
straně, proplatíme vám i poštovné. Neváhejte nás tedy kontaktovat, vše
vyřešíme. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím peněženka číslo 16 je jaká barva? Děkuji
Dobrý den,
zmíněná varianta je zlaté barvy, resp. zlatém nádechu. Hezký den