Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Dámské podlouhlé peněženky s praktickým členěním

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Iva

Dobrý den, prosím peněženka číslo 16 je jaká barva? Děkuji

EshopPoint

Dobrý den,
zmíněná varianta je zlaté barvy, resp. zlatém nádechu. Hezký den

Renata Drážďanská

No to určitě byla chyba na Vaší straně, jelikož jsem si objednala peněženku č: 13,15,20,22 a 23. Číslo 22 jsem dostala 2 ks, číslo 20 má být celá koženko- zlatavá a není, ty třpytky nejsou zlaté, ale stříbrné. Číslo 23 jsem nedostala. Číslo 15 jsem dostala celou lesklou a má být koženko-lesklá. A nevím, co mi chcete vyměnit, když je už máte vyprodané.
Drážďanská

EshopPoint

Dobrý den,
ideální by bylo, kdybyste řešila přímo s námi (info@eshoppoint.cz), nikoliv skrze dotazy k produktu, kde s vámi vše probereme, zjistíme k jaké objednávce se dané vztahuje, kde a zda-li vznikla chyba, jaká je možná forma řešení, případně jak lze a za co vyměnit, či vrátit peníze apod. Řešení jsou vždy, stejně tak je i možné, že se stane chyba, jsme jen lidé, rádi se vám omluvíme a navrhneme řešení, nicméně bylo by opravdu ideální řešit přímo. Děkujeme, že se nám ozvete, abychom vám pomohli problém vyřešit. Hezký den

Renata

Dobry den, objednala jsem si od Vas 5 ks penezenek, z toho 3 ks jste mi poslaly uplne jine. Muzete mi rict, jak je to mozne, ze nabizite neco a posilate uplne neco jineho???? Ted kdyz Vam to poslu zpet, kdo mi zaplati postovne??!!!

EshopPoint

Dobrý den,
prosíme kontaktujte nás na e-mailu, rádi vám pomůžeme problém vyřešit. Resp. dodáno mělo být dle objednávky přesně dle jednotlivých variant, pokud nastala chyba v dodání, bezproblémů vyměníme, či jakkoliv jinak vyřešíme k vaší spokojenosti. Samozřejmě, pokud je chyba na naší straně, proplatíme vám i poštovné. Neváhejte nás tedy kontaktovat, vše vyřešíme. Hezký den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru