Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Všechny krásy na dosah: pobyt v historickém centru Českého Krumlova
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Rezervace na tel. 380 743 834, případně na e‑mailu info@hotelperegrin.cz
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dětská postýlka za příplatek: 300 Kč/noc
- Přistýlka (pro osobu jakéhokoli věku) za příplatek: 500 Kč / noc vč. snídaně
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/den (po domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při pozdější změně voucher propadá. Změna rezervace je možná pouze jednou, případně po dohodě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby v období od 24.11.-26.11.2017? Děkuji za odpověď.
Dobry den, termin 24.-26.11.2017 je jiz plne obsazen, ale uvolnil se nam jeste 1 x pokoj nadchazejici vikend 10.-12.11.17, pokud byste meli zajem. Budeme se tesit na Vasi odpoved a jsme s pranim pekneho dne.
Dobrý den, prosím o info: je u hotelu zajištěno parkování? Děkuji. S pozdravem Vostřák
Dobrý den, parkování u hotelu není. Je možné parkovat na parkovišti
P3. Cena je 210kč/1den. Povolení k vjezdu do centra města stojí
40kč/1den.
Hezký den
Dobrý den, v ceně stravování je pouze večeře 1× a snídaně 2×? Jestli tedy dobře chápu. Děkuji za informaci. Hezký den.
Dobrý den, ano chápete to dobře. V ceně pobytu je 1× večeře a 2× snídaně. S pozdravem Hotel Peregrin
Dobrý den, máte volný termín od 13.-15. 10. ? Děkuji.
Dobrý den, ve vámi požadovaném termínu již máme plně obsazeno. S pozdravem Hotel Peregrin
Dobrý den, 3.11.- 5.11. volno máte,? Zdravi Ema Pelikanova
Dobry den, ano v terminu 3.-5.11. mame jeste volne pokoje k dispozici. Budeme se tesit na Vasi moznou reservaci a prejeme pekny den.
Dobry den,mate volny pokoj pro 2 termin 20.10.-22.10.? Dekuji Pelikanova
Dobrý den, v termínu 20.-22.10. jsme již plně obsazeni. Volná kapacita je momentálně k dispozici 22.-25.10. a od 29.10. V pripade Vaseho zajmu o reservaci se tesime na Vasi zpravu. Pekny den.
Máme zájem ó 4denni pobyt na silvestra.Prosime ó informace
Dobry den, vouchery zakoupene pres Slevomat bohuzel neni mozne vyuzit v terminu Silvestra, tak jak je poznamenano v platnosti nabidky. Pokud mate zajem o silvestrovsky termin, prosim kontaktujte nas na email info@hotelperegrin.cz. S pranim pekneho dne.
Dobrý den, prosím, byl by volný pokoj pro dvě dospělé osoby od 27.9 – 29.9.2017? Děkuji za odpověď. S přáním hezkého dne Lacková Kateřina
Dobry den, termin 27.-29.9.2017 je jiz obsazeny.
Vouchery jsou platne az od 16.10.2017. Volna kapacita je momentalne dostupna od
18.10.17. V pripade Vaseho zajmu o reservaci se tesime na Vasi zpravu.
Pekny den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda hotel má i apartmány s oddělenými ložnicemi? Je nás 5 osob ( dva páry a 3leté dítě) Děkuji za odpověď.
Petra
Dobry den, bohuzel pokoji s oddelenymi loznicemi nedisponujeme. Muzeme Vam vsak nabidnout 2 × 2-luzkove pokoje s 1 pristylkou. V pripade zajmu o reservaci se budeme tesit na Vasi objednavku.
Pekny zbytek dne!