Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Vytvořte si nástěnné, stolní i plánovací fotokalendáře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po obdržení voucheru Slevomat (přijde vám e‑mailem) pokračujte na stažení programu MCLAB nebo si zvolte vytvoření v online aplikaci (nová aplikace nabízí rozsáhlé možnosti pro tvorbu fotoproduktů a je ideální pro zákazníky s kvalitním internetovým připojením, již nemusíte nic instalovat, postupujte dle návodu)
- V nainstalovaném programu MCLAB vytvořte album a klikněte na ikonu nákupního košíku (objednat).
- Potvrďte podmínky pro přesměrování do objednacího systému.
- Přihlaste se ke svému účtu (pokud jej nemáte, klikněte na vytvořit účet).
- Zadejte množství a vyberte způsob doručení.
- Do sekce „Detaily platby“ vepište kód Vašeho voucheru a klikněte na uplatnit. (Pokud Vám kód hlásí, že je neplatný, vložte jej manuálně do sekce Další informace – Voucher. Spolu s Vaším voucherem vložte i název slevového portálu – Slevomat. Tato kolonka slouží pouze pro kódy voucheru. Jiné informace neuvádějte.)
- 1ks fotoproduktu = 1 kód voucheru, na 2ks fotoproduktů je třeba napsat 2 kódy atd. Neopakujte kódy voucheru do více objednávek – je to zbytečné.
- Potvrďte objednávku. Více objednávek je sdružováno automaticky na jedno poštovné – „sdružená doprava“.
- Nevšímejte si výše ceny zakázky, ta bude upravena až dodavatelem při odeslání hotové zakázky.
- Nevypínejte program až do obdržení prvního potvrzení přijetí dat – musíte si uvědomit, že odesílaná data mohou být značně velká a jejich odeslání může trvat dlouho.
- V případě nejasností kontaktujte podporu.
- V případě nedodržení popsaného postupu objednání může dojít ke značnému opoždění objednávky.
- Po zaslání objednávky vám přijdou 2 potvrzující e‑maily o přijetí objednávky.
- Po kontrole objednávky dostanete druhý e‑mail s odkazem na online ověření stavu objednávky (to znamená, že zakázka je zkontrolována a přijata).
Doprava:
- Osobní odběr je možný na adrese Computer MCL Brno, spol. s r. o., Brněnská 1113, 664 42 Modřice.
- Zaslání na Zásilkovnu (platba předem) za 89 Kč.
- Zaslání na Zásilkovnu (dobírka) za 99 Kč.
- Zaslání Českou poštou (platba předem) za 114 Kč.
- Zaslání Českou poštou (dobírka) za 124 Kč.
- Na jedno poštovné lze zaslat až 4 kalendáře, od 5 kusů je poštovné 149 Kč.
- Dodací lhůta je 14 pracovních dní od objednání.
- Cenu upravuje dodavatel až při odesílání zásilky (nevšímejte si tedy výsledné původní ceny).
- Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den, prosím za jak dlouho by byl kalendář hotový? Potřebuji ho do 11 října a můžu si ho i vyzvednout v kamenném obchodě. Bylo by to možné?
Dobrý den,
v současné době máme výrobní a doručovací dobu do 10 dnů. Pokud
potřebujete nějakou konkrétní domluvu, kontaktujte nás na info@mcl.cz
Dobrý den,
měsíční kalendář A3 letos nenabízíte? Objednávám několik kusů
každý rok ..
Děkuji
Dobrý den, ano nabízíme. Jedná se o třetí variantu za 169Kč.
dobrý den, nikde jsem nenašla informaci do kdy je nutné voucher uplatnit? děkuji
dobrý večer, v akci je to napsané hned pod nabídkou produktů vpravo – tj. do 30.11.2017
Dobrý den.
V programu MCLAB pro fotokalendáře je minimální nabídka pozadí oproti
starému ALBUM MAKER.Chybí pozadí děti, abstraktní, vánoce atd… Bude se
aktualizovat nabídka pozadí? Nyní je nabídka zcela nedostačující.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
již nyní si můžete stáhnout do programu rozšíření, které je dostupné
zde: http://fotoknihy-mcl.cz/rozsireni-programu-mclab-2/
Další nová pozadí a kliparty budeme postupně dohrávat. Pokud máte
konkrétní přání, kontaktujte nás na info@mcl.cz
Dobry den, objednala jsem si 14denní kalendář (s30)a nabízí mi to šablonu na dvě fotky na jednu stranu jde to nějak přenastavit na jednu fotku na stranu ? tady na fotkách to tak máte děkuji Veselá
Dobrý den,
v jakém programu objednávku vytváříte? Kontaktujte nás na info@mcl.cz. Děkuji.
Dobrý denc,
mam jeste jeden dotaz. Dá se nástěnný kalendář A4 měsíční i někde
opřít aby držel, nebo musí byt na zdi. Děkuji.
Dobrý den
Nástěnný kalendář by měl viset na zdi. Jinak se asi prohne.
Dobrý den, chci si u Vás objednat 2 kalendáře A3 měsíční,pro rok 2018. Kolik fotek mohu umístit maximálně na jednotlivé měsíce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den.
To opravdu záleží na Vás. :-) Můžete přidávat vše co Vás napadne.
Dobrý den,
kolik kalendářů jde zaslat na jedno poštovné?
Dobrý den,
nad 5ks kalendářů účtujeme zvýšené poštovné.
Dobry den, jak se pracuje s programem na kalendare ? Mam objednany voucher na 14ti deni kalendar a zajmalo by me jestli to musim udělat za jeden den a nebo treba za 3dny ? A motivy si mužu zmenit podle sebe nebo je to urcene ? Dekuji Vesela
Dobrý den,
rozpracovaný kalendář si můžete určitě uložit a posléze se k němu
vrátit. V programu nabízíme mnoho pozadí, které můžete využít.
Šablony na kalendáře máme variabilní i fixní.
Nechápu, proč 10× kalendář, kdo uplatní deset kalendářů? Podaruju babičky a co dál? Komu dám kalendář s mým (třeba rodinným) motivem? :/ Nebyl by možné vystavit jeden?
Dobrý den,
jedná se o 10 ročních kalendářů. Samozřejmě každý list můžete mít
v jiném motivu. V této akci nabízíme 10 ročních kalendářů za danou
cenu. Přímo jeden kus bohužel nenabízíme.
Dobrý den,
v nabídce mate napsané 10× A3 kalendář, roční. Hned ten první řádek.
Chci se zeptat to je 10 kalendářů nebo 10 stran, popřípadě kolik stran
bude mit ? Díky
dobrý den, jedná se o 10ks kalendářů. Tj. každý kalendář má 1 stranu A3 formátu.
Dobrý den,
bylo by možné vytvoření i slovenského kalendáře?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, již několik let si u Vás nechávám dělat fotoknihy a kalendáře a vždy jsem s nimi moc spokojená. Jsem však zvyklá na Váš starý program, který mám v PC a ještě nyní v něm pracuji a připravuji fotoknihy. Je možné i tyto kalendáře zpracovávat ve starém programu nebo se již musí v novém? Kdy případně plánujete celkový přechod na nový program a starý tak již nebude možno používat? Abych si zbytečně nevytvořila fotoknihy či kalendáře a nemusela je pak celé předělávat v novém programu. Děkuji za odpověď.
dobrý den, v album maker si můžete opět produkty vytvořit. Nicméně ten nový program je v oblasti kalendářů a fotoknih špička.
Dobrý den, měla bych zájem o 2 vouchery. Chci se zeptat za jak dlouho to
máte vytvořené? potřebovala bych to 23.09. mít u sebe. Myslíte, že je
to možné?
Děkuji, za odpověď.
dobrý den, když dneska vytvoříte a zašlete, tak bychom to stihnout měli.
Dobrý den,
mám již koupené dva vouchery s poštovným do uloženky. Je možné
přikoupit ještě dva další a uplatnit jedno poštovné na
4 kalendáře?Při objednávce by asi bylo nutné zadat osobní odběr zdarma a
poté ty 4 vouchery uplatnit při jedné objednávce.
Děkuji.
dobrý den, na jedno poštovné jsou 4 kalendáře v pořádku. Ideální, když zavoláte do MCL a domluvíte se přesně na postupu.
Dobrý den, je možné změnit produkt ? Z nepozornosti jsem zrovna koupila voucher na roční kalendář A3 ale ráda bych měsíční kalendář A4.
dobrý den, to se musíte obrátit na slevomat.cz a tam to vykomunikovat.
Dobrý den,
lze na jedno poštovné zaslat jak kalendáře (2ks), tak i 1–2 kroužkové
fotoknihy?
Děkuji a přeji příjemný den! Lucie
dobrý den, zašlete-li objdnávky v rámci jedno dne, tak ano.
Dobry den,
chtela jsem se zeptat ten velky nastenny kalendar, když bych chtela udelat ho
6× tak musim zakoupit 6 voucheru a pak v tom programu kdyz udelam jeden jde
tam dat ze ho chci 6 krat stejny? nebo musim kazdy zvlast kvuli cislu
voucheru?
dekuji Terka
Dobrý den,
ano přesně tak jak píšete. Můžete vytvořit jeden kalendář a do
objednávky uvést, že chcete 6ks a vložíte 6 voucherů.
Dobrý den, je možné si nechat udělat kalendář z vlastních fotek včetně vlastního kalendária? Nebo jsou v programu jen šablony s Vaším kalendáriem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den. Kalendárium je možné si vložit vlastní. Raději si to ale nechte vysvětlit telefonicky.
dobrý den nenašla jsem platnost voucheru. děkuji JS
dobrý den Jano, platnost voucheru je do 30.11.
Dobrý den, je možné si po zakoupení voucheru objednat i nástěnný kalendář ve formátu A 3 – plánovací pro více osob? I.Z.
Dobrý den,
ano je to možné. Pokud je kalendář stejný ve formátu a počtu stran,
můžete určitě využít Vámi uvedený voucher.
Dobrý den,
když objednám 3 kalendáře, budu platit jen 1× poštovné? Děkuji
Dobrý den,
pokud objednávky zašlete na stejné objednací údaje v rámci 24 hodin,
budou kalendáře poslány v jednom balíčku.
Dobrý den, jak dlouho bude prosím nabídka vystavena? Děkuji
Dobrý den,
nabídka poběží do 20.9.2017. Přeji hezký den, Domča
Dobry den, v popisu mate uvedeno, ze vsechny kalendare plati na rok 2017 a uvedene datum na fotkach je pouze ilustracni. Na uvodni fotografii nabidky je zas rok 2018, na ktery rok tedy jsou tyto kalendare? V pripade, ze se v popisu jedna o preklep, tak by bylo vhodne ho opravit, aby to nikoho nematlo. Dekuji za upresneni :).
Dobrý den,
kalendáře jsou na rok 2018. Všechny nabízené kalendáře jsou obsaženy
v programu. Pokud je na ilustračním obrázku na našich webových stránkách
fotoknihy-mcl.cz rok 2017, kalendář se zatím připravuje na rok 2018. Pokud
budete mít jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás na info@mcl.cz.
Dobrý den, můžu použít váš program na vytvoření kalendáře, který jsem si stáhla minulý rok? Píše mi to rok 2017, nevím, zda nejsou potřeba nějaké aktualizace. díky Eva
Dobrý den,
je potřeba stáhnout nový program.
Omlouvám se, nástěnný kalendář formátu A3 už jsem nalezla.
Dobrý den,
jsem ráda, že je tedy vše v pořádku.
Dobrý den, v textu uvádíte nástěnný kalendář na pověšení ve formátu A3, ale v nabídce k objednání je napsaný formát A4. O jaký formát tedy jde a bude na Slevomatu i nástěnný kalendář A3? Děkuji za odpověď Alena
Dobrý den,
v nabídce je i formát A3. Pokud budete potřebovat poradit, určitě nás
kontaktujte.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych zájem o kalnedář S31. Zakoupila jsem potřebný voucher, ale na Vašich stránkách mi to píše, že produkt již není k dispozici. Proč je tedy na Slevomatu stále v nabídce?
Dobrý den,
daný produkt jsem zkontrolovala a na našich stránkách funguje. Můžete to prosím zkusit ještě jednou a případně nás kontaktovat na info@mcl.cz