Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nástěnný, stolní či plánovací fotokalendář na míru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Zboží objednáte po vytvoření fotoproduktu (postup viz níže).
- Pokud je již zboží ve výrobě, nelze objednávku stornovat.
- Dodací lhůta je 10 pracovních dnů.
- Zvolíte si buď osobní odběr na Praze 10 či v Pardubicích, nebo dopravu PPL (poštovné a balné 116 Kč).
- Dodaní do Vánoc je garantováno, pokud zadáte objednávku zboží nejpozději do 11. 12. 2012.
Jak postupovat při tvorbě a objednání fotokalendáře:
- Stáhnete si jednoduchý program.
- Po spuštění se zaregistrujete a vytvoříte si nový projekt, který jste si zakoupili s voucherem.
- Pokud si nebudete vědět rady, na tel.: 725 061 260 nebo na emailu: info@fotoknihacz.cz vám vaše dotazy rádi zodpoví.
- Odešlete projekt.
- Pro rychlé objednání 1 projektu použijte tlačítko „Jednoduchá objednávka“.
- Zadejte číslo voucheru. Pro objednání více kalendářů použijte tlačítko „Další“ a odešlete postupně jednotlivé projekty.
- Potom proveďte objednávku v aplikaci Shop kliknutím na tlačítko Můj účet. Otevře se webový portál BestPhotobook – Shop, kde po přihlášení v sekci Projekty vyberte projekty k objednání a postupujte v průvodci.
- Po objednání obdržíte email s pokyny o platbě poštovného a balného (116 Kč) a proformafaktura, kde bude vyčíslena vaše sleva.
- O dalším průběhu budete informováni emailem.
Dobrý den, právě jsem přes „Můj účet“ odeslala objednávku na 7 nástěnných kalendářů. Přišel mi email s pokyny k platbě poštovného, kde stálo, že objednávka bude zpracována až po připsání platby na účet, což může trvat až 3 prac.dny. Poštovné jsem ihned uhradila. Garantuje mi výrobce i tak doručení do Vánoc? Je stěžejní datum objednávky (jak to vyplývá z podrobností u slevy) nebo připsání poštovného? Platbu jsem provedla z mBank. Děkuji za odpověď.
dobrý večer,
objednávka bohužel systémem postoupí do výroby až teprve poté, co je
platba reálně připsaná na účet, dříve není možné výrobu začít,
takže rozhodující je vždy datum připsání platby. Mnozí lidé prostě
objednané věci nezaplatí a takové objednávky systém automaticky
vystornuje. Nicméně pokud jste platbu provedla převodem dnes, měla by se na
účtu objevit nejpozději ve středu, takže příští týden můžete mít
svou objednávku v rukou.
hezký večer
Poznámka pro všechny
Porotože se vyskytlo více případů, kdy měli zákazníci problém se
spuštěním programu BestPhotobook pod operačním systémem Vista bez
instalovaných opravných balíčků, připravili jsme upravenou instalaci
programu (pod odkazem na stránkách Slevomatu nebo fotoknihacz.cz), která je
schopna problém neaktualizovaných Vist překlenout. Pokud jste si tedy stáhli
software BestPhotobook dříve a máte problém s aktualizací nebo
spuštěním, použijte prosím tuto upravenou instalaci 1.9.23. Již
vytvořené a uložené projekty to nijak nenaruší.
A nemusíte si ani aktualizovat své Visty :-)
hezký večer
Dobrý den,
je na každé stránce ve spodní části vypsán celý měsíc a označen
týden o který právě jde ?
Nebo je na každé stránce pouze fotografie a 7 dnů ?
dobré odpoledne,
pokud máte na mysli týdenní stolní kalendář, je na každé stránce
7 dní s názvem a svátkem, v zápatí stránky je pořadové číslo týdne
a rok. Dvoutýdenní je řešený obdobně. Pokud myslíte nástěnný
kalendář, je na stránce po fotografickou částí vždy pouze celý měsíc
s vyznačenými nedělemi a svátky. U plánovacího kalendáře
rozevíracího je vždy jedna stránka věnovaná celému měsíci s možností
poznámek k jednotlivým dnům, ale neobsahuje jména. Rodinný plánovací
rozevírací má nahoře celostranu na fotografie, na spodní stránce v horní
části další prostor na fotografie a pod ním měsíční kalendárium. Po
levé straně je sloupec s čísly dní v měsíci, pro každý den je
k dispozici kolonka na vpisování úkolů a akcí – podle počtu rodinných
příslušníků můžete zvolit 1 – 6 sloupečků.
Hezký den
Dobrý den,
v sobotu jsem bankovní převodem odeslala peníze, píšete, že objednávky
do Vánoc přijímáte pouze do dnešního dne. Mě ale ještě nepřišlo
potvrzení o převodu peněz na Váš účet, a proto nevím , zda to ještě
dnes stihnu odeslat objednávku. Pokud objednávku odešlu zítra, budete
schopni do pátku 21.12.2012 připravit kalendář pro osobní odběr
v Pardubicích? Děkuji, hezky den
Dobrý den, Adélo,
bankovní převody trvají 2–3 pracovní dny. Prosím, kontaktujte nás na
zákaznické lince na čísle 840 140 240, podíváme se, zda již je platba
připsána na účtu, zda vám budeme moci voucher odeslat.
Děkujeme vám.
Santa Claus?! Jsme snad v Americe? Kam zmizel Ježíšek?
Přečtěte si prosím text ještě jednou – ano, Santa si v Americe
dává čokoládový kalendář a stále tloustne, zatímco český Ježíšek
si u nás objedná krásný fotokalendář – třeba i plánovací, kam si
pak může celá (dvou až pětičlenná) rodina na každý den v roce
naplánovat něco hezkého :-)
hezký den
Zakoupila jsem si woucher na jeden kalendář, již ho mám udělaný, ale
ráda bych se zeptala, přišlo mi že mám na účet převést peníze, ale
není v ceně zahrnuto poštovné, to budu dodatečně platit poštovné??
Ještě by mě zajímalo, když dám odeslat projekt, tak se mi zobrazuje
,,poznámka pro tisk,, již zde mám uvést číslo woucheru? Děkuji
Dobrý večer,
když se podíváte do podmínek akce, je tam uvedeno, že poštovné se platí
zvlášť. Nabízíme ale i možnost osobního vyzvednutí objednávek zdarma
v Pardubicích a Praze 10.
Poznámka pro tisk slouží jen pro speciální požadavky. Číslo voucheru
zadáváte až následně do kolonky na slevové kupony.
hezký den
Dobrý den, chci se zeptat, pokud bych dnes poslala peníze převodem, zda se stihne to do úterý objednat? Děkuji za odpověď.
dobrý večer,
to je bohužel otázka spíše na Vaši banku – podle pravidel by měla
platbu provést do druhého pracovního dne. Doporučujeme tedy poslat peníze,
vytvořit si kompletně kalendář včetně registrace v programu (práci si
můžete klidně uložit, program pracuje off-line a spojení potřebuje pouze
na odeslání hotového projektu) a jakmile budete mít v ruce voucher, už
projekt jenom odešlete. A to byste měla bez problémů zvládnout
i v úterý.
hezký den
kdyz odeslu nabidku fotk na kalendar 11.12 STIHNETE TO UDELAT ABYCH MEL KALENDAR 20.12 DOMA ? JSEM Z OSTRAVY DEKUJI STRAKOS
dobrý večer,
ano, pokud odešlete zakázku 11. prosince, budete ji mít do 20. doma.
děkujeme
Dobrý den,
mám vytvořené kompletní listy na kalendář tzn.jak fotku s pozadím tak
i čílsa a měsíce. Je možné je zaslat a jen je zkompletovat za uvedenou
cenu?
Děkuji
Honza F.
Dobrý den, chtěla bych kalendář v německém jazyce, ale svátky a jména jsou zřejmě z české varianty, že ?
dobrý večer,
samozřejmě, je to sice německy, ale stále je to český kalendář
s českými jmény.
hezký den
Dobrý den, nestihnu odeslat objednávku dříve než 12.12. – ale zvolila bych osobní odběr v Praze, stihnete vyrobit do Vánoc???
dobrý večer,
obecně platí omezení jedenáctým prosincem, abychom byli schopni dodávku
garantovat. V individuálním případě záleží i na složitosti a objemu
konkrétní zakázky – napište prosím na infomail, o co byste konkrétně
měla zájem.
hezký den
Takže když chci 5 stolních týdenních kalendářů, koupím 5 vouchrů a pak zadám při vytvoření kalendáře na vašich stránkách 5 kodů s mezerou ano?
dobré odpoledne,
pokud chcete 5 stejných kalendářů (tj. jeden totožný kalendář pro pět
lidí), tak přesně tak. Pokud ale budete vytvářet pět různých
kalendářů (s jinými fotografiemi, popisky ap.), pak musíte zadávat
kalendáře i s kódem voucheru postupně a teprve následně si na portálu
Můj účet (http://shop.bestphotobook.eu, registrace
= Vaše registrace v programu) všechny objednávky podle požadavků sloučit
na jedno poštovné.
Není to zdaleka tak složité, jak to možná zní – jakmile se
přihlásíte, budete se v programu i na svém účtu snadno orientovat.
Hezký den
Dnes už mi to funguje, a instalace byla v pohodě.
Díky
Dobrý den,
zatím se mi nepodařilo ani zapnout program :-/
Už se někomu podařilo fotky odeslat?
Dobré odpoledne,
program je stále plně funkční, objednávky hotových projektů přicházejí
bez problémů plynule po celý den.
Můžete nám prosím poslat údaje o svém počítači – specifikace
výkonu, paměti, používaný operační systém, plus printscreen obrazovky
s chybou, která se Vám zobrazuje? Pošlete prosím vše na adresu devel@bestphotobook.eu.
Hezký den
Občas se také stane, že se při stahování někde cestou nepatrně poškodí instalační balíček a neinstaluje program správně. Nejjednodušší je pak program odinstalovat, stáhnout si znovu instalační balíček a opět nainstalovat. Po kliknutí na ikonu proběhne vždy nejprve aktualizace a následně je program připraven k práci.
Dobrý den, kolik fotek lze mít na jedné A3 – nástěnný
kalendář?
Lze digitálně vepsat například vlastní svátky a narození naší rodiny do
kalendáře v program?
Dobré odpoledne,
na kalendář si můžete vybrat z mnoha šablon od jedné fotografie na
stránku až po šest fotografií na stránku. Do kalendária samotného
vpisovat nelze – když se podíváte na kalendář A3, vidíte, že
kalendárium je jen řada samotných čísel (jména a svátky jsou uváděná
pouze ve stolních kalendářích). Nicméně u nástěnného kalendáře A3
můžete vybrat speciální šablony na fotografie, umožňující přidat pod
fotografie popisky – tj. třeba uvést vlastní svátky či narozeniny
v nepřehlédnutelné formě: „23. března má Alenka narozeniny“
Hezký den
dobry den když si objednám 2 kalendáře nastěné jde objednávka zaslat na jednu adresu za 119 kč?nebo musím platit dvakrát poštovné,kdy nejpozději musím odeslat objednávku aby kalendáře byly pod stromečkem?hezky den N
dobré poledne,
Termín je uveden v podmínkách akce – Dodaní do Vánoc je garantováno,
pokud zadáte objednávku zboží nejpozději do 11. 12. 2012.
Objednávka dvou kalendářů jde samozřejmě zaslat za jedno poštovné balné
viz odpověď výše – uživatelé mohou po registraci na portálu Můj
účet (http://shop.bestphotobook.eu)
objednávky podle požadavků slučovat za jedno poštovné. Při zadávání
kódu z více voucherů vždy zadejte kód, udělejte mezeru a zadejte daší
kód. Hezký den
Dobrý den,
chtěla bych jeden kalendář A4 nástěnný a 2 kalendář stolní, ale
dvoutýdenní. Takže si koupím jeden voucher, protože na ty stolní se sleva
nevztahuje,ano? a když si budu objednávat z Vašich stránek tyto
3 kalendáře, tak zadám kód voucheru nástěnného kalendáře a pošlete mi
to za jedno poštovně?
Děkuji za odpověď
Ano, je možné v jedné objednávce kombinovat produkty zakoupené přes
Slevomat s běžnou nabídkou produktů. V případě 3 kalendářů bude
odesláno za jedno poštovné.
Po odeslání projektů objednejte hromadně portálu Můj účet (adresa http://shop.bestphotobook.eu). Tam
zadejte slevový kod produktu A4 nástěnný.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, na jakou velikost je třeba zmenšit fotografie, aby mi
byla vidět celá ve stolním kalendáři a poté bych se chtěla ještě
zeptat, zda do něho jdou i fotografie na šířku a případně jaký rozměr
je třeba zvolit, aby se tam vešla.
Děkuji za odpovědi :)
Stolní kalendáře mají rozvržení stran pro fotografie 3:4 na výšku
nebo pro dvě fotografie 4:3 na šířku. Zmenšit fotografie není potřeba,
použitou fotografii lze přiblížit a nastavit oříznutí.
Dobrý den, chtěla bych objednat 2 stejné kalendáře A4, je možné při odeslání ke zpracování zadat č. dvou vouchru nebo je třeba odeslat každý zvlášť a je možné zaslat na jedno poštovné. Děkuji za odpověď
V jednoduché objednávce či na portálu Můj účet (adresa http://shop.bestphotobook.eu) zadejte ve formuláři počet kusů 2 a do pole Slevový kód zadejte čísla voucherů oddělené mezerou.
Dobrý den,je poštovné i u nákupu více kalendářů stejné?A jsou v stolním kalendáři jména a státní svátky,jako v běžném kalendáři?děkuji.
Ano, objednávku více odeslaných projektů je potřeba vyhotovit
v portálu Můj účet (adresa http://shop.bestphotobook.eu).
Ano, stolní kalendáře obsahují jmeniny a státní svátky.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda-li cenově vyjdou stejně stolní kalendář
týdenní i dvoutýdenní? V programu jsou ceny odlišné ale v kalkulaci na
slevomatu to cennově oddělené nemáte. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
cena je levnější u dvotydenní varianty a na tento produkt se sleva
nevztahuje. Slevu uplatníte u tydenního kalendáře.
Děkuji za dotaz.
Kde na Praze 10 lze kalendar osobne vyzvednout..? Dekuji.
Odběr je mozný na adrese: Pod Altánem 99/103
Praha 9
Otevírací doba:
9–16
Děkuji za dotaz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
nedaří se mi dát na 1 stránku stolního kalendáře více fotek. Můžete mi prosím poradit, jak se to dělá? Navíc mi nejde fotku zmenšit a nabízí mi to jen výřez z fotky (jen 1/3), což mi dělá velké problémy. Prosím Vás o radu, jak na to, potřebovala bych kalendář do Vánoc, takže zítra musím odeslat.
Předem moc děkuji!
dobrý den,
použijte prosím funkci Rozvržení strany kde můžete zvolit různé šablony.
hezký den