Dobrý den,chtěla bych se zeptat ohledně výletu do Curichu, můžu tam používat při placení eura nebo si musím vyměnit peníze za franky. Děkuji
Dobrý den, Iveto,
děkuji Vám za dotaz. V Curychu je oficiální měnou švýcarský frank (CHF). Eura sice můžete použít v některých turistických místech, jako jsou hotely, restaurace nebo obchody, ale není to zaručené a kurz bývá nevýhodný. Doporučuji proto používat platební kartu, kterou přijímá většina podniků, nebo si po příjezdu vybrat franky z bankomatu. Platby kartou či výběr hotovosti jsou ve Švýcarsku běžné a často výhodnější než směnárny.
Přeji pěkný den, Michal
Dobrý den, také dotaz na garanci zájezdu (zájem o dva vouchery). Termín
11.-13.4.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jitko,
děkujeme za váš dotaz.
Garanci uskutečnění zájezdu předem bohužel poskytnout nemůžeme, protože se zájezd prodává současně u nás i přímo u poskytovatele a přesný počet účastníků tedy nemáme k dispozici.
Pokud by se zájezd v termínu 11.–13. 4. 2025 z jakéhokoli důvodu neuskutečnil, bude vám vrácena celá částka za zakoupené vouchery.
Děkujeme za pochopení a případný zájem 😊
S přáním krásného dne, Klára
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, kolik lidí si zatím objednalo tento zájezd do Curychu
a čokoládovny Lindt v termínu od 9. 4. do 11. 4. 2025. Plánuji ho
zakoupit pro dvě osoby a zajímalo by mě, zda bude zájezd s garancí
uskutečnění.
Děkuji za vaši odpověď a čas.
Přeji hezký den.
Omlouvám se, teď jsem si všimla, že jsem omylem napsala špatné datum,
také jsem myslela termín 11.-13. 4. 2025.
Děkuji za pochopení.
Dobrý den, Barboro,
děkuji za váš dotaz a upřesnění termínu.
Přesný počet přihlášených osob bohužel neznáme, protože se zájezd prodává současně u nás i přímo u poskytovatele.
Garanci uskutečnění předem neposkytujeme, ale pokud by se zájezd z jakéhokoli důvodu neuskutečnil, bude vám vrácena celá částka.
Děkuji za pochopení a případný zájem 😊
S přáním krásného dne, Klára
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, disponuje prosím autobus elektrickými zásuvkami k nabití telefonu? Děkuji moc, s pozdravem, Alča
Dobrý den, Alčo,
děkuji za váš dotaz. 😊
Bohužel ne všechny autobusy jsou vybaveny elektrickými zásuvkami. Jaký konkrétní typ autobusu pojede a zda bude mít zásuvky se dozví cestovní kancelář nejdříve týden před odjezdem.
S přáním krásného dne, Johana