Šest kol v závodním prototypu TB-1 jako spolujezdec na okruhu v Mostě

10 500 Kč −14 % 8 999 Kč
Koupit
Mapa
© OpenMapTiles  © Přispěvatelé OpenStreetMap
Voucher do 31. 10. 2025

Přehled nabídky
Voucher do 31. 10. 2025

Varianty (1)

6 ostrých kol jízdy v závodním prototypu TB-1 pro 1 osobu jako spolujezdec:

  • Pojedete s šestinásobným mistrem republiky v závodech formulí Tomášem Chabrem
  • 6 kol na závodním okruhu v Mostě
  • Palivo v ceně
  • Zapůjčení:
    • Helmy
    • Bot
    • Kombinézy
    • Rukavic 
  • Rezervace: termín jízdy si zamluvte předem na e‑mailu t.chabr@chabrmotorsport.cz nebo na tel. 777 808 508, zároveň uveďte:
    • Kód voucheru
    • Jméno a příjmení
    • Telefon
    • Požadovaný termín
  • Hlavní sezóna začíná v březnu (jízdy mimo sezónu závisí na počasí a podmínkách vozovky).
  • Voucher mějte s sebou i v den jízdy, ukážete ho před startem.
  • Jízdy probíhají na závodním okruhu v Mostě. 
  • Změnit nebo zrušit rezervaci je možné alespoň 48 hod. předem, jinak voucher propadá.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu z důvodu technických nebo povětrnostních podmínek. 

Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:

Jak funguje převod benefitních bodů?

10 500 Kč −14 % 8 999 Kč
Můžete zakoupit max. 5 voucherů na osobu na 30 dní.
10 500 Kč −14 % 8 999 Kč

Zážitek s TB-1? T-en B-ude na jedničku!

Usedněte do zcela jedinečného vozu! Díky Chabr Motorsport na okruhu v Mostě otestujete závodní kapotovaný prototyp TB-1. Ten byl kompletně vyvinut a zkonstruován Tomášem Chabrem starším a týmem Chabr Motorsport. Projedete se v něm se šestinásobným mistrem republiky v závodech formulí Tomášem Chabrem.

Typ a tvar laminátové karoserie vozu vychází ze španělského závodního auta BRC. Díky typu konstrukce je vůz všestranně využitelný pro různé závodní kategorie (závody do vrchu, sprintové nebo také vytrvalostní závody). Vůz o hmotnosti 480 kg je poháněn motocyklovým motorem Kawasaki ZX-14 s objemem 1 400 ccm, výkonem 210 koní, točivým momentem 157 Nm a maximálními otáčkami 11 000 RPM.

V prototypu je původní 6stupňová převodovka z motocyklu Kawasaki Ninja ZX-14, která je ovládána elekrto-pneumatickým paddle shift řazením (pádlové řazení pod volantem). 

Nahoru