Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v srdci Lázní Libverda: možnost snídaně či polopenze, poloha hned u kolonády
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Depandance Domeček
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Depandance Domeček
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Varianty podle vaší volby
Voucher do 30. 4. 2025
Vše ok, navíc berou karty.
Zobrazit všechna hodnocení
Pobyt bez stravy
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Sobota není nástupní den.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150/noc (po předchozí domluvě)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt se snídaní
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Sobota není nástupní den.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150/noc (po předchozí domluvě)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Servírované dvouchodové večeře pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Sobota není nástupní den.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150/noc (po předchozí domluvě)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Najít si svůj domeček v oáze klidu, kde se odpočívá jedna radost? To je v Lázních Libverda hračka.
Depandance Domeček, která patří k oblíbenému hotelu Central***, se nachází jen pár kroků od lázeňské kolonády. Pokud nechcete brát auto, klidně sem dojeďte autobusem (nádraží a zastávku máte asi 20 m od hotelu), případně vlakem. Z Hejnic, kde je železniční zastávka, je to jen 2 km.
Připraven pro vás bude jednoduše zařízený dvoulůžkový nebo třílůžkový pokoj v nově rekonstruovaném Domečku. U každého pokoje je samozřejmostí koupelna se sprchovým koutem, WC a také fénem. Na pokojích nechybí ani televize, abyste mohli jen tak vypnout a poležet si, než vyrazíte na výlety. K dispozici je malá lednička.
Je na vás, zda si vyberete pobyt se stravou či bez. V nabídce jsou jak bufetové snídaně, tak polopenze včetně dvouchodových servírovaných večeří. Jídlo se podává v hotelu Central*** (hned vedle Domečku). Nezapomeňte vše doplňovat popíjením minerálního pramene přímo na kolonádě. A jako dezert si dejte lázeňskou oplatku.
Až budete dostatečně posíleni na to, abyste vyrazili ven, vezměte třeba kola a projeďte se k Josefově dolu, do Frýdlantu na zámek a na vyhlídku, případně si udělejte náročnější výšlap po horách. V okruhu 20 km se nachází jak spousta známých jizerských rozhleden, tak například Harrachov, kousek dál pak Mumlavské vodopády.