Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Lázně Libverda: penzion ve Frýdlantském výběžku bez stravy, se snídaní či polopenzí
Nenechte si ujít nové nabídky podniku Penzion Protěž
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Penzion Protěž
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Varianty podle vaší volby
Voucher do 30. 4. 2025
Čistota pokojů, klidné prostředí, možnost posezení venku pod krytou pergolou, časté doplňování během…
Zobrazit všechna hodnocení
Pobyt bez stravy
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt bez stravy s bazénem
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Wellness
- 1 × 90 minut v bazénu hotelu Lučina (vzdáleném cca 50m od hotelu) za každý den pobytu pro zvolený počet osob
- lze využít postupně nebo najednou dle počtu nocí (např. při pobytu na dvě noci lze využít 2× 90 minut nebo 1× 180 minut)
- dostupnost dle volné kapacity
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt se snídaní
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt se snídaní a bazénem
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- 1 × 90 minut v bazénu hotelu Lučina (vzdáleném cca 50m od hotelu) za každý den pobytu pro zvolený počet osob
- lze využít postupně nebo najednou dle počtu nocí (např. při pobytu na dvě noci lze využít 2× 90 minut nebo 1× 180 minut)
- dostupnost dle volné kapacity
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Servírované dvouchodové večeře pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí a bazénem
Termín
V obdobích do 22. 12. 2024 a 2. 1. – 30. 4. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Servírované dvouchodové večeře pro všechny
Wellness
- 1 × 90 minut v bazénu hotelu Lučina (vzdáleném cca 50m od hotelu) za každý den pobytu pro zvolený počet osob
- lze využít postupně nebo najednou dle počtu nocí (např. při pobytu na dvě noci lze využít 2× 90 minut nebo 1× 180 minut)
- dostupnost dle volné kapacity
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 603 290 606.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Co je malé, to je hezké. A o jedněch z nejmenších lázní v ČR to platí dvojnásob.
Udělejte si čas jenom pro sebe a vyrazte na 3–8 dní na Frýdlantsko, kde se ubytujete v penzionu Protěž v Lázních Libverda. Čeká vás jednoduché, ale komfortní ubytování, které je skvělým výchozím bodem pro všechny výlety do okolí. Projděte se třeba po lázeňské kolonádě, kterou máte od penzionu jen 200 m, navštivte Obří sud, lázeňské prameny nebo jednu z vyhlídek.
Dobré vědět: Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Jednoduché pokoje a snídaně či polopenze
Bydlet budete v účelně zařízeném pokoji s vlastním sociálním zařízením, ledničkou a televizí. Samozřejmostí je také Wi‑Fi připojení. V nabídce penzionu jsou dvou- až pětilůžkové pokoje. Pokud se nechcete starat o stravu, sáhněte po balíčku s bufetovými snídaněmi, případně rovnou po polopenzi, která vám zajistí i servírované dvouchodové večeře.
Můžete si také vybrat varianty se vstupem do bazénu, který je vzdálen cca 50 metrů od hotelu.
Dobrá zpráva pro rodiče: Děti se zabaví na venkovním hřišti přímo u penzionu.
Jizerky na dosah
Až ochutnáte libverdské prameny Mariin, Vilemínin, Eduardův, Josefinin, Bierbon a Hubertův, vydejte se na průzkum Jizerských hor. Z rozhledny na Smrku bývá za příznivého počasí vidět do okruhu 150 km – můžete spatřit Krkonoše, Lužické hory, Ještěd, Bezděz a dokonce Říp. Na vycházkových cestách kolem lázní objevíte řadu vyhlídek s dřevěnými sochami, zajímavým výletním cílem je poutní areál s bazilikou Navštívení Panny Marie v Hejnicích.