Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v podhůří polských Krkonoš pro pár i rodinu: neomezený wellness, zábavní centrum a jídlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 756 126 656 nebo na e‑mailu rezerwacja.online@osada-sniezka.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kódem voucheru na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči zdarma
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc (pouze v apartmánech)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/noc
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den , kde si můžeme objednat masáže ? A musí se dopředu nebo stačí na místě.
Dobrý den, Milane. Děkuji za Váš dotaz. Masáž lze objednat přímo přes hotel. Celou nabídku procedur najdete zde. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jsou apartmány vytápěné nebo musíme topit v krbu? A dřevo je k dispozici nebo se musí koupit? Děkuji za info
Dobrý den, Zdeno. Během topné sezóny jsou apartmány vytápěné akumulačními kamny, maximální teplota je 22 stupňů. K tomu si můžete zapálit oheň v krbu. Cena balíčku dřeva aktuálně stojí 30 PLN (včetně podpalovače a dřeva). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné objednat pokoj pro jednoho dospělého a dvě 13ti leté děti? Děkuji, Šanderová
Hezký den, Markéto, děkuji Vám za dotaz.
Ano, tato varianta je možná – stačí si v nabídce vybrat jednu z nabízených variant, vybrat pobyt buď bez termínu (a ten si poté rezervovat později), nebo rovnou vybrat termín z online kalendáře. :-) Následně zvolíte počet osob a věk dětí.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, chceme si koupit pobyt na 2 noci v rodinném apartmánu. Můžeme si s sebou vzít svého 3kg pejska? Díky za odpověď.
Dobrý den, pobyt se psem je možný pouze v bytě. Poplatek za psa je 50pln/den.
.
Dzień dobry, pobyt z psem jest możliwy tylko w apartamencie. Opłata za psa
wynosi 50pln/doba.
Dobrý den,
chtěli bychom využít nabídku i s dětmi ve věku 11 a 16 let.
Předpokládám, že musíme udělat dvě objednávky. Ubytování bude na
pokojích v hotelu nebo v Rodinném apartmánu, preferovali bychom rodinný
apartmán. Jak ho máme vybrat při objednávce? díky MŠ
Uveďte prosím počet osob a vyberte si rodinné apartmá, pak budete společně.
Proszę zaznaczyć ilość osób i wybrać apartament rodzinny, wtedy będą
Państwo razem.
Dobrý den, v jakých variantách je zahrnut i poplatek za parkování? Koupili jsme podzim s polopenzí, bude se platit parkovné?
Žádná nabídka na portálu Slevomat neobsahuje parkovné. Cena parkovného činí 20,00 PLN/den/auto.
.
Żadna z ofert na portalu Slevomat nie zawiera opłaty parkingowej. Koszt
opłaty parkingowej wynosi 20,00 PLN/doba/auto.
Dobrý den, kolik stojí prosím dokoupení večeře pro jednu dospělou osobu ? A pro dítě, které má 4 roky, je cena za večeři stejná, jako pro dospělého?
Cena za jeden vstup na večeři pro dospělého činí 85 PLN, pro dítě ve věku 4 let 65 PLN.
.
Cena za jedno wejście na obiadokolację dla osoby dorosłej wynosi 85,00 PLN,
dla dziecka w wieku 4 lat wynosi 65,00 PLN.
Dobrý den jakou reci se domluvim na recepci.jsme z cech .dekuji
Dobré ráno,
.Na recepci se domluvíte polsky a anglicky.
.
Dzień dobry,
Recepcja rozmawia w języku polskim oraz angielskim.
Dobrý den ,chtěl jsem zvolit věk dítěte při koupi pobytu ale bohužel není možné vybrat dítě s věkem od 4 a vyse ? Jak postupovat díky
Krásný den, Jiří, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt je možný pouze s dítětem do 3,9 let, z tohoto důvodu ani není možné přidat starší dítě do objednávky. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, prosím, lze si v tomto hotelku rezervovat pobyt někde blíže hlavní budovy? Pro 2+1 – rodinný pokoj. Děkuji
Dobré odpoledne,
.Místo konání závisí na termínu. Napište nám prosím přímo datum plánovaného pobytu.
.
Dzień dobry,
lokalizacja jest zależna od terminu. Proszę napisać maila bezpośrednio do
nas z terminem planowanego pobytu.
Dobry den. Chapu spravne, ze pokud mam sebou psa musim si vzit apartman? Nikoli pokoj pro dva? Tam psi nesmi nebo? Dekuji
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Ano, s pejskem je možné se ubytovat pouze v apartmánech. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, v případě ubytování v Rodinném apartmá jsou všechny 4 osoby ubytovány pohromadě nebo se jedná o 2 oddělené pokoje? Děkuji za odpověď.
Dobré ráno,
.Rodinný apartmán se skládá ze dvou místností: ložnice pro 2 osoby a obývacího pokoje s rozkládací pohovkou rovněž pro 2 osoby.
.
Dzień dobry,
Apartament Rodzinny obejmuje dwa pokoje: sypialnia dla 2 osób oraz salon
z rozkładaną sofą również dla 2 osób.
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat zda v den odjezdu je možné ještě využít
bazény.
Děkuji
Dobré ráno, při odhlášení nemůžete používat bazén. Můžete si zakoupit vstupenku na 2 hodiny a poté jít do bazénu.
.
Dzień dobry, bo wymeldowaniu nie można korzystać z basenu. Można kupić
bilet na 2 godziny i wtedy iść na basen.
Dobrý den,je možné přikoupit večeři až na místě případně oběd?Děkuji Hůlková
Witam. Tak, to możliwe. Kolacja w formie bufetu lub restauracja ala carte.
Dobrý den, chci se zeptat kde všude se může pohybovat pejsek? Berem ho s sebou a zajímá nás, zda s náma může jit například na snídani nebo do společné herny, nebo musí zůstat na pokoji. Děkuji za odpověď
Dzień dobry,
pies musi zostać w apartamencie. Nie może wchodzić do części
wspólnych.
Dobrý den.
Vyspí se prosím tři dospělé osoby na samostatných, oddělených
postelích?
Děkuji
A ještě bych měla jeden dotaz – dle fotek to vypadá na venkovní bazén, ale u nabídky je uvedený pouze vnitřní? Funguje tedy venkovní, popřípadě i celoročně?
Dobrý den, Michaelo. Děkuji za Váš dotaz. Ten nyní ověřuji přímo u provozovatele. Jakmile budu mít více informací, ozvu se Vám. Krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Pokoje jsou koncipované max. pro dvě dospělé osoby. Je ale možné zakoupit 3× voucher (3 pokoje komfort) pro každého dospělého zvlášť. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Co se týče Vašeho dalšího dotazu. Venkovní bazén je v provozu pouze po dobu letních prázdnin. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den jsme rodina dve děti a přítel na vozíku je možné se uvas ubytovat
Krásný den, Věro, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, ale hotel není bezbariérový. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, ráda bych zakoupila pobyt na fakturu, která by byla vystavená na zaměstnavatele (nejedná se o FKSP). Je potřeba vystavit fakturu, kterou zaměstnavatel proplatí. Je to možné? Děkuji.
Dobrý den, Simono. Pokud si přejete provést nákup na firmu. Stačí vložit nabídku do košíku a v něm poté zaškrtnout „nákup na firmu“. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v nabídce s polopenzí není k dispozici Rodinný pokoj. Ten je pouze ve variantě se snídaní. Šlo by k této variantě dokoupit večeře? Byli bychom 2 dospělí+2 děti (1 a 3 roky), tak nevím jestli je potřeba dokoupit ty večeře 4×, ten nejmladší určitě plnou porci nesni. Děkuji za odpověď, jak mám postupovat.
Dobré ráno, děti do 3 let mají jídlo zdarma, proto prosím kupujte obědy pouze pro 2 dospělé. Cena jednoho večeře je 85 PLN. Nakupujte prosím na recepci.
.
Dobré ráno, děti do 3 let mají jídlo zdarma, proto prosím kupujte obědy
pouze pro 2 dospělé. Cena jedné večeře je 85 PLN. Nakupujte prosím na
recepci.
Dobry den, mame 2 deti, 1 rok a 2.5 roku. Mohu zarezervovat pouze normalni pokoj? Rodinny nepotrebujeme, spi s nami v posteli. Dekuji
Dobré ráno, dvoulůžkový pokoj má 16 m2. Můžete si zarezervovat pokoj tak, jak je v nabídce, ale i tak nám musíte dát vědět, že tam budou malé děti./
Dobrý Den, dvoulůžkový pokoj o velikosti 16 m2. Pokoj je možné zarezervovat tak, jak je v nabídce, ale přesto musíte vědět, že můžete postavit i malé děti.
Dzień dobry, pokój 2-osobowy ma 16m2. Można zarezerwować pokój jak jest w
ofercie, ale i tak trzeba nas powiadomić, że będą małe dzieci./
Dobry Den, dvoulůžkový pokoj má 16 m2. Pokoj si můžete rezervovat tak,
jak je v nabídce, ale i tak je třeba nám dát vědět, že v něm budou
malé děti.
Dobrý den, můžu zakoupit i když děti máme dvě, když nepotřebujeme
pro ně lůžko? Jako apartmán pro dva. Rodinný pokoj tam bohužel v nabídce
není v termínu od 2. do 5.7.
Děkuji
Dobré ráno,
pouze pokud jsou děti mladší 3 let.
Dzień dobry,
tylko pod warunkiem, że dzieci są do 3 lat.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je nutné si předem zarezervovat vstup do wellness, finské sauny, solné věže a vířivky? Nebo stačí až při nástupu na pobyt v termínu 26–28.5. 2023 – 4 dospělé osoby? Předem moc děkuji za odpověď. S pozdravem Brožková
Dobrý den, Šárko. Děkuji Vám za dotaz. Jedná se o neomezený vstup v rámci otevírací doby pro všechny bez rezervace. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mužů se zeptat jestli je v hotelu možnost bezlepkové stravy a jestli je potřeba změnit peníze kdyby jsme chtěli někam na výlet v blízkém okolí hotela. Děkuji
Krásný den, Ingrido, děkuji vám za dotaz. V případě potřeby speciální úpravy stravy prosím kontaktujte přímo hotel na tel. +48 75 612 66 56 či e-mailu rezerwacja.online@osada-sniezka.pl, kde se společně domluvíte na možnostech :-) Určitě je vhodné si hotovost vyměnit, ne všude je možné platit kartou :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den
když máme tři děti, musíme mít dva pokoje? Zadám si dva dospělý a dvě
děti to je o.k, Jaká by potom byla cena? děkuji
Dobrý den, Moniko,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
Obdržíte pokoj s manželskou postelí a přistýlkami dle zvoleného počtu osob.
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
pokud si zvolím ubytování v rodinném apartmánu pro 2 dospělé a dítě
(3 roky), tak bude jako přistýlka připravena pohovka?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Pavlo. Děkuji za Váš dotaz. V rodinném apartmánu jsou dvě lůžka a pohovka, která slouží jako přistýlka. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
dobrý den je možné zamluvit apartmán v přízemí bylo by to ubytování pro 3 osoby a psa v období od 31.7 –5.8 děkuji za odpověd diblíková
Good Morning,
We do not guarantee the specyfic floor or level of stay. If you write that you
want to stay on zero level, we will do our best to cover your needs, but we are
not albe to guarantee.
If you are interested in specific date, just reserve it through the
Slavomat.
Best regards,
Anna Glowicka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné na toto ubytování vystavit zálohovou fakturu, abych mohl čerpat pobyt přes FKSP? V nabídce máte akorát možnost směnit si poukázkou na body a to my bohužel u nás zamítnuli
Hezký den, Jiří, děkuji vám za dotaz.
Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP, tak to bohužel možné není.
Mohu vám ale nabídnout ještě jiný způsob. Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza