Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Polské Krkonoše, Karpacz: resort v alpském stylu, neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 696 000 nebo e‑mailem na recepcja@tremonti.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz..
- Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Domácí mazlíčci: 70 PLN/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den – venkovní parkoviště; 50 PLN/den – garážové parkování
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, v některých odpovědích píšete, ze na pokoji jsou zupany a
ve druhé odpovědi, ze zupany nejsou, ale jen osusky. Jak to tedy je, jsou
zupany na pokoji pro každého nebo se někde daji půjčit?
A ještě chci zjistit, jestli jsou pokoje a restaurace a wellnes v jedne
budově?
Děkuji
Dzień dobry, w każdym pokoju powinniście państwo znależć dwa szlafroki
i dwie pary kapci. Jeśli nie znajdziecie ich Państwo w szafie, prosimy
zgłosić się do recepcji – od razu dostarczymy wszystko do apartamentu.
Z wyrazami szacunku, Tremonti Ski & Bike ResortDobrý den, v každém
pokoji byste měli najít dva župany a dvě páry pantoflí. Pokud je nenajdete
ve skříni, prosím, obraťte se na recepci – okamžitě vám všechno
dodáme do apartmánu.
S pozdravem,
Tremonti Ski & Bike Resort
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak je to v hotelu s jazykem, aby nebyl problém s komunikací, když jsem viděl například menu v AJ a PL? Chceme sem poslat rodiče, ale bohužel nemluví AJ ani Polsky umí tedy obsluha česky, když je to kousek od hranic?
Dobrý den, Janku. Děkuji za Váš dotaz. Personál hovoří německy, anglicky a polsky. Může se stát, že někdo z personálu bude umět trochu česky, ale nelze na to v zahraničí spoléhat. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
je možné čerpat tento pobyt s příspěvkem FKSP? Potřebovala bych vystavit
fakturu na zaměstnavatele.
Předem děkuji za radu.
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli je lednička v apartmánu de Lux. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Ano, lednička je k dispozici :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli apartmán de Lux má zvlášť ložnici a ve vedlejší místnosti je kuchyňský kout.Snídaně a večeřie jsou bufetové? Děkuji za odpověďi.
Dobrý den, Lucie, děkuji za dotaz. V apartmánu de Luxe je v kuchyňském koutu pouze kávovar, čajová souprava, minibar a filtrovaná voda. Kompletní vybavení pokoje spolu s fotkami si můžete rozkliknout přímo v pokoji, který vás zajímá. Můžete si i zobrazit fotky a rozhodnout se jaký pokoj zvolit. V apartmánu de Luxe vidím, že je ložnice zvlášť. Ano snídaně a večeře jsou bufetové. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, mohla bych poprosit o potrzená zda venkovní bazén bude
v termínu 5.- 8/2023 již v provozu?
V nabídce se píše o celoročním provozu ale minulý víkned bazén nebyl
otevřený.
Předem děkuji
Dobrý den, paní Krátká, děkuji vám za dotaz. Mám potvrzení od hotelu, že bazén byl krátkodobě uzavřen z důvodu mimořádné opravy. Všechno je ale už opět funkční, nemusíte se tedy bát, že by taková situace nastala. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, četla jsem, že župany na pokoji nejsou. Jsou tedy k dispozici
volně pro hosty někde ve Wellness zóně? Například v převlékárně nebo
je nutné přivézt župany vlastní?
Děkuji.
Dobrý den, Lucie. Na pokojích jsou k dispozici župany. Pokud by chyběly, kontaktujte prosím recepci na místě. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, jsou v okolí ještě v provozu lyžařská vleky?
Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V tuto chvíli je v provozu jeden vlek. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
s manželem jsem vegetariáni. Váš resort se nám moc líbí a rádi bychom
k Vám zavítali. Chtěli bychom polopenzi, je to možné takto upravit
stravu?
Děkuji Iva Wronka
Krásný den, Ivo, děkuji vám za dotaz. V případě speciální úpravy jídelníčku kontaktujte prosím přímo resort na tel. +48 75 769 60 00 či e-mailu recepcja@tremonti.pl, kde se společně domluvíte na možnostech :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Máme zakoupený pobyt koncem března. Chtěla jsem se zeptat, zda je na pokoji k dispozici župan pro každého? Děkuji
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Župany k dispozici v apartmánu nejsou, k dispozici máte ručníky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, nemůžeme nikde dohledat časy stravování u polopenze. Děkuji moc. Hezký den.
Hezký den, Veroniko, děkuji Vám za dotaz. Informaci jsem si ověřila u poskytovatele služby a snídaně probíhají od 7:00 do 10:30, večeře od 17:00 do 21:00. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, jsou v blízkém okolí běžecké tratě? Děkuji Honza
Dobrý den, Honzo. Mám informaci od hotelu, že se v jeho okolí nenachází žádné běžecké tratě. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Chci se zeptat zda může byt u Vás pes? Děkuji. Pěkný den Radek.
Hezký den, Radku, děkuji za Váš dotaz. Ano, domácí mazlíčci jsou vítáni, poplatek za ně činí 70 PLN/den. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
Chci se zeptat ohledně ubytování na wellnes s malým mimčem, máme
osmiměsíčního prcka, tak by nás zajímalo jak to tam chodí, zda muže
s námi jít na wellnes, popřípadě jestli tam můžeme zaparkovat
s kočárkem, nebo jestli tam je tohle zakázané ?
Děkuji
Dobrý den, Davide. Děkujeme za Váš dotaz. Co se týče lázní, kde probíhají procedury nebo masáže, zde není dostatek místa pro odložení kočárku pro dítě. Při procedurách a masáží není vstup dětem povolen, ale pokud jde o vnitřní a venkovní bazén, tak to problém není. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné získat cenu také za jednu dospělou osobu? V nabídce se mi zobrazuje cena stejná za jednu i za dvě dospělé osoby. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale nabídka je koncipována pro dvě osoby. Můžete nabídku využít i jednotlivě, cena však zůstane neměnná. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna