Prázdninový resort u Baltského moře s obřím aquaparkem: pobyty pro páry i rodiny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně od 8:00 do 18:00. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Děti do 6,9 let mají pobyt zdarma (ve variantách pro 2 až 3 osoby se vyžaduje příplatek za větší pokoj).
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: cca 20 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma (pouze ve společných prostorách)
- Parkování: cca 5 €/noc
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, uvažujeme o využití nabídky ubytování ve vašem hotelu. Nabídku pro kolik osob zvolit v našem případě, prosím? Budeme dva dospělí a tři děti ve věku 6 let, 3 roky a pětiměsíční miminko, které spí s námi v posteli. V nabídce je uvedeno: Děti do 6,9 let mají pobyt zdarma (ve variantách pro 2 až 3 osoby se vyžaduje příplatek za větší pokoj), ale u této nabídky mi lze zadat jen jedno dítě. Současně bychom měli zájem o polopenzi. Je možné ji dokoupit? A jaká by byla cena, prosím? Předem děkuji za odpovědi!
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz, paní Andreo! Pokud jste rodina
o 5 členech, tak je potřeba zvolit variantu „Pobyt pro 4 až 6 osob“,
jelikož každé dítě (i když je 5 měsíční) je potřeba považovat jako
osobu. Informace „Děti do 6,9 let mají pobyt zdarma“
pouze upozorňuje, že pokud je jedna ze zadaných osob v objednávce pod
hranicí 7 let, tak má pobyt zdarma, ale stále jej musíte zakliknout, že
jede. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt
v hotelu. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Dobrý den, polopenze se doplácí na místě? Děkuji Kopecký
Dobrý den, pane Kopecký. Děkujeme za Váš dotaz a zdravíme z CK Zanzo!
Pokud byste si rád přikoupil jakýkoliv z nabízených typů stravování,
tak je potřeba nás kontaktovat na naší emailové adrese info@zanzo.cz, abychom Vám
mohli stravu zajistit. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna.
Dobrý den, dala by se zajistit na hotelu strava pro veganskou dietu?
Děkuji
Alžběta Sadová
Dobrý den, paní Sadová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Snídaně i případné večeře jsou v hotelu formou bufetu. Pevně
věříme, že si ze široké nabídky jídel vyberete. Co se týká
zvláštního stravování nebo jiných dietních požadavků, tak ty budete
muset řešit s hotelem přímo na místě. My je pouze v případě, že nám
je napíšete do poznámky při rezervaci, předáme hotelu, ale bude pouze na
zvážení hotelu, zda Vašim požadavkům vyhoví. Děkujeme za pochopení.
S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, parkování je zde zdarma ? Děkuji
Dobrý den, paní Roháčková, zdravíme Vás a děkujeme za dotaz. Jak
uvádíme v sekci příplatky, parkování je v hotelu za poplatek 30 PLN/den
(cca 6 EUR v místní měně). Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, najdu někde recenze na tento konkrétní hotel? U tohoto hotelu V hodnocení jsou recenze na různé hotely a ne na tento konkrétní. Děkuji
Dobrý den, paní Roháčková, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Tento hotel máme v nabídce prvně, takže ohledně recenzí, se doporučuji podívat na veřejně přístupné stránky hotelu, nebo Google aj. zdroje. Co se týká recenzí ostatních hotelů pod nabídkou, tak na systému pracujeme, ale v tuto chvíli se bohužel řadí všechny recenze CK Zanzo pod všechny hotely, které CK Zanzo nabízí. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, v nabídce je pouze ubytování ze snídaní, je možnost dokoupit polopenzi? Chtěli by jsme 4 dny. Kolik by polopenze vyšla ? Děkuji moc. Roháčková
Dobrý den, paní Roháčková, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Odpověď najdete přímo v nabídce hotelu, na našich stránkách, v sekci „Příplatky“, kde jsou všechny služby a ceny rozepsány. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,zahraničí víkendové pobyty,např termály… Je v ceně doprava???
Dobrý den, Jitko, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. V případě, že u nabídky není doprava nebo druh dopravy výslovně uveden, jsou všechny naše nabídky – pobyty – na vlastní dopravu. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný dne. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nenašel by se volný termín 11.7 –16.7.23 .Dva dospělí a dvě děti? Děkuji Honza
Dobrý den, pane Kopecký. Děkujeme za Váš dotaz a srdečně Vás zdravíme z CK Zanzo! Všechny dostupné termíny najdete v kalendáři v nabídce. Bohužel tento termín už není k dispozici. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna