Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 607 530 225 nebo e‑mailem na vesta@ckwvesta.pl
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Rezervaci můžete 1 den před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 1 den před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, nají se u Vás i lidé s bezlepkovou dietou?
Slevomat.cz
Dobrý den, Simono, děkuji vám za dotaz. Většina jídel není uzpůsobena
pro bezlepkovou dietu. Pokud byste ale hotelu dala vědět dopředu, nemají
problém připravit jídlo i pro vás. Můžete využít poznámku
v objednávce voucheru, ale i tak vám ale doporučím pro jistotu napsat
hotelu, nebo zavolat pro potvrzení. Přeji pěkný den, Honza
Denys Siuda
Dobrý den, když budeme brát psa, je třeba hlásit hotelu dopředu ? Nebo
až na místě ?
Děkuji,Siuda
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácím mazlíčkem je
nezbytné nahlásit předem. Pro komunikaci využijte kontaktu vesta@ckwvesta.pl.
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nají se u Vás i lidé s bezlepkovou dietou?
Dobrý den, Simono, děkuji vám za dotaz. Většina jídel není uzpůsobena pro bezlepkovou dietu. Pokud byste ale hotelu dala vědět dopředu, nemají problém připravit jídlo i pro vás. Můžete využít poznámku v objednávce voucheru, ale i tak vám ale doporučím pro jistotu napsat hotelu, nebo zavolat pro potvrzení. Přeji pěkný den, Honza