Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 704 198 198 nebo e‑mailem na rezervace@anna-hotel.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pobyt vždy začíná nástupem od 14:00 do 18:00 hodin s večeří od 18:00 do 19:30 hodin.
V případě pozdějšího příjezdu kontaktujte recepci.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
prosím je u Vás možnost bezlepkové stravy? Nejsem vybíravá, jen jestli je
vždy aspoň něco bezlepkoveho. Pečivo bych si mohla i dovézt.
Děkuji.
Svobodová
Hotel Anna
Dobrý den,
bezlepkovou stravu Vám rádi zajistíme. Pouze jak píšete prosíme
o zajištění vlastního pečiva.
Hezký den
Eva
recepce hotelu
Eliška Lea
dobrý den , byli jsme u vás ubytovaní před 2 lety a byla velká
spokojenost , jen se nám nelíbilo že jsme si první den nemohli vybrat
večeři , rádi bysme se vratili a chtěla bych se zeptat byla by možnost
dopředu vybrat večeře děkuji Eliška
Slevomat.cz
Dobrý den,
podařilo se mi získat informaci přímo od hotelu. Pokud do hotelu
přijedete do 17:00 lze večeři vybrat i přímo na den příjezdu. Zároveň
si večeře také vyberete i na následující dny.
Hezký den,
Helena
Mirek
Je možné mít pokoj pro 3 dospělé a 1 dítě (3 roky)?
Slevomat.cz
Hezký den, Mirku, děkuji Vám za dotaz. Ano, tento počet osob stačí při
nákupu zvolit přímo v nabídce – automaticky se Vám vypočítá cena a
v online kalendáři poté stačí si jen zvolit termín pobytu z dostupných
termínů. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím je u Vás možnost bezlepkové stravy? Nejsem vybíravá, jen jestli je vždy aspoň něco bezlepkoveho. Pečivo bych si mohla i dovézt.
Děkuji.
Svobodová
Dobrý den,
bezlepkovou stravu Vám rádi zajistíme. Pouze jak píšete prosíme o zajištění vlastního pečiva.
Hezký den
Eva
recepce hotelu