Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pokoj ve vile s bazénem v Brele na Makarské riviéře, kde jsou jedny z nejkrásnějších pláží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Další osoba je zdarma (je potřeba zakoupit "Apartmán s 2 pokoji a balkónem")
- Domácí mazlíčci: 8€/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den , děkuji za odpověď a chtěl bych se ještě zeptat v termínu od 13.9. na týden apartmán pro dva by byla cena jaká . Děkuji Jirka R.
Vážený,
Ceny jsou na platformě Slevomat, takže byste je měli kontaktovat pro podrobnosti.
Vždy nás můžete vyhledat online.
Makarská turistika
Poštovani,
Cijene su na Slevomat platformi pa se njima trebate obratiti oko detalja.
Možete nas uvijek potražiti i online.
Makarska Touristik
Dobrý den , měl bych zájem o ubytování. Dovolenou máme od 13.9. – 29.9 . máte prosím volný apartmán pro dva na týden v tomto termínu ? Děkuji za odpověď
Vážený,
Ano, v tomto období máme v tuto chvíli volný byt se 2 ložnicemi.
S pozdravem
Makarská turistika
Dear,
Yes, we have 2 bedroom apartment available in that period, at this moment.
Kind regards,
Makarska Touristik
Píšete ale 8€ na den ne 50€? Děkuji Karla
Milá Karlo,
Cena je 8 € / den pro malého psa.
S pozdravem,
Makarska Touristik
Dear Karla,
The price is 8 € / day for a small dog.
Kind regards,
Makarska Touristik
Dobry den, mohou k Vám pejsci. Dekuji za odpoved.Karla
Milá Karlo,
Psi jsou v naší vile vítáni, ale za příplatek, 50€ za den za jednoho psa.
S pozdravem,
Lea
Dear Karla,
Dogs are welcome in our Villa but with extra charge,50€ pro day for one
dog.
Kind regards,
Lea
Dobrý den,
ráda bych si zarezervovala 4dosp.a 2 děti 7 a 10let v termínu 13.-18.8.,
ale píše to jen apartmán s balkonem. já bych chtěla apt. č.1 s dvěmi
koupelnami a terasou, je tato nabídka možná? děkuji
Krásný den, Michaelo, děkuji vám za dotaz. Pokud vám systém nenabízí jiný pokoj k ubytování, není v tomto termínu dostupný nebo není možné se v něm v tomto počtu ubytovat :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den,
mel bych velky zajem o ubytovani v terminu 1.7–8.7. Pisete ale, ze ne
vsechny apartmany/jednotky maji balkon/terasu. Pro me je to naprosto zasadni mit
balkon/terasu.
Mate v tomto terminu jeste volne ubytovani v pokoji co jej ma?
Diky a s pozdravem,
Vojtech Urban
Vážení,
Apartman 3 je v tomto období stále k dispozici.
A apartmán má terasu.
S pozdravem,
Makarska Touristik
Dear, Apartman 3 is still available in that period. And apartmant has a terrace. Kind regards, Makarska Touristik
Dobrý den,
chápu-li správně, pokoje jsou bez kuchyňky, je možné dokoupit stravu?
Prosím o nacenění polopenze pro dospělého a dítě 12 let. Děkuji.
Vážení,
děkujeme Vám za Váš dotaz.
Naše nemovitosti jsou klasifikovány jako luxusní letní rekreační
ubytování / apartmány.
Nepodáváme jídlo .
V případě dalších dotazů jsme Vám denně k dispozici.
S pozdravem,
Iva
Dear, thank you for your inquiry. Our properties are classified as luxury summer holiday accommodations / apartments. We do not serve food . For any further questions, we are daily at your disposal. Best regards, Iva
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěly bych u vás objednat ubytování v termínu od 17.6.-21.6.2023 pro 4 osoby, přijeli bychom s mamkou, která má chodítko, Je možné ubytování, kde nejsou schody? Děkuji Jana
Vážený pane, bohužel ne. Vstup do vily je po schodišti a jiný vchod není. s pozdravem
Vážený pane, Bohužel ne. Vstup do vily tvoří schodiště a žádný jiný vchod zde není. s pozdravem