Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pohodový pobyt v hotelu OREA Voro v Brně se snídaní, v blízkosti výstaviště
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Důležité informace k parkování:
- Parkovat lze na soukromém, venkovním, nehlídaném parkovišti za hotelem Voro za 240 Kč noc/auto
- nebo
- Je možné využít městské parkovací zóny. Aktuální informace najdete zde
- Dobré vědět: Rozkládací přistýlka má velikost 80 × 200 cm
- Přistýlka pro děti do 5,99 let je za příplatek 400 Kč/noc
- Děti od 6 do 11,99 let mají ubytování za příplatek 550 Kč/noc včetně přistýlky a snídaně
- Osoby starší 12 let mají ubytování za příplatek 700 Kč/noc včetně přistýlky a snídaně, bez místního poplatku
- Velikost rozkládací přistýlky je 80 x 200 cm (doporučujeme spíše dětem).
- Ubytování nabízí dětské postýlky pro děti do 2 let zdarma. Při rezervaci termínu napište do poznámky svůj požadavek.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/noc (nehlídané, soukromé hotelové parkoviště s omezenou kapacitou za hotelem; před hotelem a v okolí hotelu jsou k dispozici městská parkovací místa v parkovacích zónách, více na https://www.parkovanivbrne.cz)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,zajímalo by mě, co je na tom u vás výhodného, ptz když si to koupím přímo na jejich stránkách ,vyjde to levněji…🙈🙈
Hezký den, Jano, děkuji Vám za zprávu.
Slevomat je na trhu již 13 let, kdy se vyvinul z čistě slevových stránek na zážitkový portál, kde najdete různorodé nabídky. Naleznete u nás přehledně, jak nabídky bez slevy, tak nabídky se slevou. Portfolio se snažíme neustále rozšiřovat a být místem, kde si každý najde to své.
Nicméně například termín 30.10. – 1.11. vychází pro 2 osoby ve dvoulůžkovém pokoji na Slevomatu na 3 380,– Kč, při zadání rezervace na stránkách poskytovatele služby je cena pro 2 osoby v termínu 30.10. – 1.11. 4 414,– Kč.
Je ale samozřejmě pouze na Vás, kde rezervaci vytvoříte.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
smí se s pejskem na snídani (samozřejmě na vodítku a případně jen do
části lobby baru)? V cizím prostředí bohužel kňučí na pokoji a
nechceme tím ráno obtěžovat ostatní hosty. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Šárko. Děkuji za Váš dotaz. Hotel lobby bar nemá a na snídani domácí zvířata nemohou. Je ale vyhrazený prostor pro hosty, kteří chtějí snídat se svými mazlíčky. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možnost ubytovat se s dvěma dětmi, jedno 2 roky druhé 2 měsíce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Deniso. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt je koncipovaný pro max. 3 osoby. Pro dítě do 2 let je možné zapůjčit dětskou postýlku (zdarma – je nutná rezervace) nebo přistýlku pro děti do 5,99 let za příplatek 400 Kč/noc. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,je u hotelu parkoviště? Děkuji
Krásný den, Alexandro, děkuji vám za dotaz. Parkování: 240 Kč/noc (nehlídané hotelové parkoviště s omezenou kapacitou přímo před hotelem; v okolí hotelu jsou k dispozici městská parkovací místa, zóna C – víkendy a státní svátky zdarma). Mějte moc hezký den, Kristýna
dobrý den,
lze hradit z FKSP?
Děkuji za odpověď Krakovková
Hezký den, Olgo, děkuji Vám za dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP, tak to bohužel nelze. Mohu Vám ale nabídnout ještě jiný způsob. Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se ubytovala v termínu 3.11.-4.11., ale nejde zadat. Proč? Hotel má volné kapacity.
Předem děkuji za informaci.
Hezký den, Mileno, děkuji vám za dotaz.
Je mi líto, ale v tomto termínu opravdu není možné se přes Slevomat ubytovat.
Hotel může mít tento termín volný pouze pro zákazníky, kteří rezervaci vytvoří přímo přes jejich stránky.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza