Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 558 684 060 nebo e‑mailem na recepce@uholubu.com.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 558 684 060 nebo e‑mailem na recepce@uholubu.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
ano. ale je nutné předem objednat, máme pouze externího maséra.
Děkuji s pozdravem Dagmar Fillo
Aneta Seidlová
Dobrý den ,
chci se zeptat zda lze použít FKSP. Potřebuji fakturu na kterou zamestnavatel
posle penize . Mohu vas poprosit zda by jste mne kontaktoval na email ?
Dekuji
Aneta
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto. Kontaktuji Vás prostřednictvím emailu jak si přejete.
S přáním krásného dne, Karel
Tereza Churá
Dobrý den, rádi bychom se k vám vydali s 3 měsíčním miminkem. Chci
se zeptat na prostornost pokojů. Který byste nám, prosím, doporučili,
abychom se dobře vešli i s cestovní postýlkou? Líbí se nám třeba
designblok C1, šlo by to tam? Mockrát děkujeme za odpověď!
Krásný den,
Tereza
Slevomat.cz
Dobrý den Terezo, děkuji za Váš dotaz. Ve Vašem případě by bylo
nejlepší si zvolit pokoj varianty C6, jedná se totiž o prostornější
pokoj a postýlka by se tam v pořádku vešla. Přeji krásný den, Denisa ze
Slevomatu.
Monika W.
Dobry den, je moznost ubytovani s pejskem? Dekuji
Slevomat.cz
Krásný den, Moniko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt
s mazlíčky není povolen. Mějte moc hezký den, Kristýna
Martina Bubeníčková
Dobry den.
Pobyt se snidani je v balicku za 2 noci pro 2 osoby?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den Martino, děkuji za Váš dotaz. U nabídky si můžete nastavit
počet osob, počet dnů a termín cena se Vám po nastavení vypočítá
automaticky. Uvedená cena u nabídky je za 1 noc pro 2 osoby. Přeji
krásný den, Denisa ze Slevomatu.
violetta swiezowska
dzien dobry ,czy jest mozliwosc przyjechania w terminie lipiec i czy mozna
przyjechac z pieskiem
Slevomat.cz
Witam, bon jest ważny do 30.6.2023 r., więc nie ma możliwości
wykorzystania bonu po upływie jego ważności. Zwierzęta domowe nie są
dopuszczone do pobytu. Dziękuję za zrozumienie. Miłego dnia, Karel
Jakub Krnáč
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, u balíčku na 3dny, je tam psaná
1 večeře, znamená to, že večeře další den už je za
poplatek? Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Jedná o večeři o jednom
chodu, večeři máte samozřejmě během pobytu v případě 3 dnů 2× :-)
Mějte moc hezký den, Kristýna
Pavel grajcar
Dobrý den
Prosím jste schopni zajistit 100% bezlepkovou stravu pro jednu osobu
s intolerancí na lepek?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle. Speciální úpravu jídelníčku je nezbytné řešit
s recepcí hotelu. Přikládám kontakt: recepce@uholubu.com
s dostatečným předstihem. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možnost masáží? Děkuji
Dobrý den,
ano. ale je nutné předem objednat, máme pouze externího maséra.
Děkuji s pozdravem Dagmar Fillo