Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na tel. č. +420 571 438 181 či +420 601 522 113 nebo e‑mailem na info@hotel-sirakov.cz.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 571 438 181 či +420 601 522 113 nebo e‑mailem na info@hotel-sirakov.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu
Domácí mazlíčci: 100-200 Kč/noc (100 Kč/noc pro vouchery zakoupené do 18.1.2024, 200 Kč/noc pro vouchery zakoupené 19.1.2024 a později. Vždy se hradí vratná kauce 500 Kč/pes)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chci se zeptat zda u dvoulužkového pokoje je i balkon?
Děkuji za odpověd
Vladimír
Hotel Sirákov
Dobrý den, na jednom pokoji je balkon.
Hana Kubrtova
Dobrý den , když budu platit benefity tak musim zadat cestování nebo je
možné zaplatit až přijedeme na místě to by mě vyhovovalo víc děkuji
kubrtova
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano. Děkuji za Váš dotaz. Voucher musíte zaplatit předem.
Bez zaplacení se nevygenerujte. Pokud tedy budete platit kredity z benefitů,
je potřeba zde vybrat benefitní společnost a vybrat
kategorii Cestování, tak si převedete body na kredity a ty pak v košíku,
v kroku platba uplatníte. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Petra H.
Dobrý den,
je možné přijet v létě s rodinou a maďarskou ohařkou? Smí pes i do
restaurace?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, děkuji vám za dotaz. Domácí zvířata jsou za
příplatek 100 Kč/noc (hradí se vratná kauce 500 Kč/pes). Tyto informace
naleznete u každé nabídky v sekci Příplatky. Pes může i do restaurace,
není žádný problém. Přeji pěkný den, Honza
Hotel Sirákov
Dobrý den,
toto plemeno akceptujeme, jen poplatek za zvíře je už 200 za noc.
S pozdravem,
Štarha, Sirákov
Ivana Schwarzová
Je možnost u vás bezlepkové stravování?
Hotel Sirákov
Dobrý den,
pro celiaki umíme uvařit, jen pečivo si musíte vzít svoje.
S pozdravem,
Štarha, Sirákov
Libuše Tůmová
Dobrý den, máte k dispozici dvě dětské postýlky? Děkuji
Hotel Sirákov
Dobrý den,
Ano máme.
Štarha, Sirákov
Anna Motyčková
Jak objednat 2 krát 2 pokoje děkuji
Hotel Sirákov
Dobrý den,
Ano lze, musí být ale v požadovaný termín místo.
S pozdravem,
Štarha, Sirákov
Alena Biedrawová
Dobrý den, převedla jsem si kredity na pobyt od pátku do neděle, mohu
pobyt zaplatit tímto způsobem?
Slevomat.cz
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Vidím, že jste si převedla
kredity na jinou kategorii, než je cestování, není tedy možné z těchto
kreditů pobyt uhradit. V tomto případě prosím kontaktujte mé kolegy ze
zákaznické péče, kde se pokusíte vymyslet řešení :-) Mějte moc hezký
den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat zda u dvoulužkového pokoje je i balkon?
Děkuji za odpověd
Vladimír
Dobrý den, na jednom pokoji je balkon.