Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Rezervaci vytvořte v dostatečném předstihu na tel. č. 327 512 741.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 327 512 741.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den ,nemohu najit termín na květnu , nebo červenec (vikend).Děkuji
za informaci,kde mohu objednat
Děkuji Jarmila
Slevomat.cz
Krásný den, Jarmilo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale termín na
květen či červenec není možné zadat, jelikož je voucher platný do 30.4.
:-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Míla Bajerová
Dobrý den,máte volný termín od 9.4.-11.4.,dvě noci.
Máme malou fenu,zda můžeme vzít
Děkuji za odpověď.
Bajerová
Slevomat.cz
Dobrý den, Mílo. Děkuji za Váš dotaz. V tento termín jsou pokoje
obsazené. Doporučuji se ale podívat na jiné dostupné termíny, a to tak že
kliknete na konkrétní variantu (snídaně, polopenze) a poté kliknete na
zelené tlačítko Vybrat termín. V tuto chvíli se Vám zobrazí kalendář
s volnými termíny a Vy si jej můžete při nákupu rezervovat. Domácí
zvířata jsou povolena za poplatek 500 Kč/pobyt. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Lenka
Dobrý den, je možné si prodloužit a připlatit vstup do wellness na
120 min? Jaká je prosím cena? Děkuji Lenka
Slevomat.cz
Hezký den, Lenko, děkuji za Váš dotaz. Služby wellness centra musí být
objednány nejpozději 12 hodin předem. Služby Wellness Mědínek je možno
rezervovat osobně na recepci hotelu, emailem na hotel@medinek.cz nebo
telefonicky na +420 327 512 741. Na stránkách poskytovatele služby jsem
pro Vás našla ceník služeb (http://www.medinek.cz/o-hotelu/wellness/).
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,nemohu najit termín na květnu , nebo červenec (vikend).Děkuji za informaci,kde mohu objednat
Děkuji Jarmila
Krásný den, Jarmilo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale termín na květen či červenec není možné zadat, jelikož je voucher platný do 30.4. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna