Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
4* pobyt v centru Mariánských Lázní: snídaně či polopenze, neomezeně wellness i možnost procedur
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 353 221 113 nebo na e‑mailu sales@hotelqueens.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Děti od 3 do 11 let mají vstup do wellness povolený pouze s dospělým doprovodem.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 390 Kč/noc (v hotelu je povolen pobyt s menšími psy, psi mohou i do restaurace)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/noc (součástí areálu hotelu a je vybaveno kamerovým systémem)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, je možnost koupit v termínu Velikonoc pátek- pondělí? Děkuji moc
Krásný den, Kristýno, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale v tento termín není možné voucher využít. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den! Chci na stránkách Slevomatu zakoupit voucher na návštěvu Vašeho Hotel & Wellness Queens****. Nelze však zakoupit jeden voucher na všechny dny, které chci (to je od 19 do 22), na tyto dny je možnost zakoupit 2 vouchery. Chci se zeptat, zda si mohu koupit 2 vouchery a uplatnit je v mých termínech (tedy nejprve 19.-20.2…a poté 20.-22.) A budu moci zůstat ve stejné místnosti po celou dobu?
tam záleží pokud to bude stejná kategorie pokoje
Dobrý den.
Pokud bychom chtěli přijet na přelomu Února a Března, musíme si zakoupit
dva různé pobyty? Pokud ano, dá se zajistit, abychom zůstali ve stejném
pokoji a nemuseli se stěhovat?
Děkuji
Toto se musíte zeptat na Slevomatu, jak mají ceny nastavené.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda lze nabídku upravit na 1 osobu a 1 dítě 8 let,
termín 15.2. –17.2., předem děkuji. Markéta
Krásný den, Markéto, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale nabídku upravit nelze. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den, muz dite 2roky do bazenu. Jake je omezeni? Dekuji
Ano, může, jen s doprovodem dospělé osoby a musí mít plenkové plavky k tomu určené. Monika
Dobry den, dekuji za odpoved na dotaz. Parkovani je zdarma?
Parkování je za doplatek 200,–Kč/den
Dobry den, radi bychom vyuzili voucher. Mohu dat 3osoby plus dite dvouleté do košíku a dite bude mít i pristylku a i jidlo v cene? Dekuji.
Dítě do 3 let je bezplatné. Monika Novotná
Dobrý den, VZP přispívá 2000 Kč na rehabilitační/rekondiční aktivity lázeňského typu. Myslíte, že mi na pobyt u Vas přispěji? Nebo se to na to nevztahuje. Děkuji
Toto si musíte zjistit na VZP.
dobry den, prosím wellness se da i rezervovat třeba vířivka? Nebo to je neomezene a muze tam kdkyoliv kdokoliv i když tam bude hodně lidí? děkuji
wellness se nedá rezervovat, neomezené to je ale s ohledem na kapacitu.
Dobrý den, chtěla bych k vám jet s dětmi , ale nevím jak se k vám dostat , bez auta :). Je poblíž nějaká zastávka , kam jezdí vlak nebo autobus ? Děkuji Jana
Dobrý den, nejbližší zastávka je Chebská, z nádraží linka číslo 7, od této zastávky cca 800 m k hotelu Monika Novotná
Děkujeme za letní pobyt, a moc zdravíme paní majitelku…
Dobrý den, moc děkujeme a pozdrav vyřídíme. Monika Novotná
Rádi bychom k vám přijeli ve dne 2.4.-5.4.2023 na pobyt se snídaní. Dostali jsme dárkový poukaz v hodnotě 1000 Kč, kolik prosím bude stát pobyt po uplatnění poukazu.
cena na 3 noci + 2 osoby =7.470,–Kč –1000,–= 6.470,–Kč k doplacení Monika Novotná
Dobry den,
Rada bych se zeptala, pokud si u vas člověk koupi voucher na polopenzi,
delate i vegetariánskou vyberu jídla?
Dekuji
Ano, hotel nabízí i vegetariánskou stravu. Monika Novotná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je prosím nějaká nabídka v termínu od 11.5 – 14.5 pro 2 dospělé pokud možno s polopenzí, děkuji
Krásný den, Jaroslavo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale u této nabídky je platnost voucherů maximálně do 30.4. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna