Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru výhradně na e‑mailu info@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru. Dostupnost vybraného termínu se doporučuje ověřit před zakoupením voucheru.
Případné dotazy ohledně dostupnosti termínu vám zodpoví na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398 nebo na e‑mailu info@hotelmorris.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete pouze jednou, a to nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik by byla cena pro tři
osoby. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná pro
2 osoby. V případě, že máte zájem o více osob, obraťte se prosím
přímo na hotel Morris. Případně lze zakoupit 2× dvojlůžkový pokoj.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Martina Horčičková
Šel by zareservovat pobyt pro 3 osoby v termínu 5 –
7.5.2023. Ještě není v nabídce. Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Bohužel v tuto chvíli to
možné není, jelikož vouchery z této akce jsou platné do 28.3.2023 :-)
Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky, aby vám případná
další nabídka s delší platností neunikla. Mějte moc hezký den,
Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kolik by byla cena pro tři osoby. Dekuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná pro 2 osoby. V případě, že máte zájem o více osob, obraťte se prosím přímo na hotel Morris. Případně lze zakoupit 2× dvojlůžkový pokoj. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz