Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Za výlety či na lyže do Harrachova: pobyt bez stravy i se snídaní nebo polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 608 022 533 nebo e‑mailem na rezervace@pensionyhejnice.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 1,99 let zdarma
- Dítě od 2 let do 11,99 let bez stravy 450 Kč/noc, se snídaní 525 Kč/noc, s polopenzí 615 Kč/noc
- Dítě od 12 let a další osoba bez stravy 650 Kč/noc, se snídaní 750 Kč/noc, s polopenzí 875 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, pokud bychom využili autobusovou dopravu, tak do obce bychom podle jízdního řádu dorazili ve 20:18. Bylo by možné kromě večeře posunout i check-in například až do 21:00? Děkuji
Dobrý den, ano je to možné. Jen mi to napište do poznámky při nákupu
voucheru.
Hezký den
Dobrý den, je možné ubytování s pejskem? Děkuji
Dobrý den, ano je. Poplatek za psa je 150,–/noc. Pokud máte více psů, poplatek se násobí počtem psů. Hezký den
Dobrý den, mohu zaplatit na místě při příjezdu
Dobrý den, tuto možnost bohužel nabídka Slevomatu neumožňuje. Hezký den
Dobrý den, kolik už proběhlo ubytování? Ceny se mi zdají levne a nikde jsem nenašla recenze na Váš hotel. Je již v provozu? Dekuji
Dobrý den, tento hotel je v provozu od začátku ledna. Ceny máme takto nastavené i v ostatních našich provozovnách viz webové stránky. Hezký den
Dobrý den, jak daleko je nejbližší sjezdovka, nejlépe menší i pro
děti.
Díky Vera
Dobrý den, dětská sjezdovka je vzdálená cca 400 m. Normální sjezdovka je asi 1,5 km. Skibus má stanici asi 200 m od hotelu. Hezký den
Dobrý den, mohu se zeptat v jaké hodiny je možno jít na snídani a večeři? Děkuji :)
Dobrý den, standardně jsou snídaně 8,00 – 9,30 a večeře 18,00 – 19,30. Ale po dohodě je možné s časy hýbat jakýmkoliv směrem. Hezký den
Dobrý den, chtěli bychom termín od 10.3.-12.3.dva pokoje.Jeden pro tři osoby a jeden pro dvě osoby.Máte prosím v tento termín volno? Děkuji
Dobrý den, obecně platí, že systém slevomatu odpovídá realitě, takže pokud Vás to v daný termín pustí, volno je. Tento konkrétní termín ještě volná kapacita je. Hezký den
Dobrý den, jezdí z tohoto hotelu skibus do skiareálu Harachov ? A jak?
Dobrý den, skibus má zastávku cca 200m od hotelu. Níže je odkaz na jízdní řád (loňský… letošní zatím není). https://www.harrachovcard.cz/images/docs/ski_bus_jizdni_rad_a47.jpg Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den jak daleko je centra Harrachova. Děkuji
Dobrý den, adresa hotelu je Harrachov 70. Do centra to je cca 1 km.
Hezký den