Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Pobyt v Jeseníkách: hotel u Dlouhých strání se snídaní nebo polopenzí, termíny i přes léto

4,4 / 5 Resort Dlouhé Stráně Jeseníky (mapa) 1 089 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Hana H.

Dobrý den,
nabídka má za 15 hodin skončit, bude přidána znova?
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne, Karel

Ivana Dostálová

Dobrý den,
Prosím kdy budete zveřejňovat termíny na ubytování pro měsíc září?
Děkuji, krásný den Ivana Dostálová

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Na září zatím o nabídce ubytování na Slevomatu neuvažujeme. Pokud se něco změní, nabídka bude aktualizovaná. Děkujeme za pochopení.



Hotel Dlouhé Stráně

Alena Juřicová

Dobrý den. Máme zájmem přijet s vnučkou do Vašeho hotelu. Chci se zeptat kolik se doplácí za večeře por 8 leté dítě. U nabídky s polopenzí je uveden příplatek 590 Kč se snídaní, ale chceme variantu s polopenzí. Děkuji za odpověď Juřicová

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



V nabídce lze zvolit i variantu s polopenzí. Po zadání celkového počtu osob se Vám tak zobrazí celková cena za rezervaci, včetně polopenze.



Resort Dlouhé Stráně

Miroslav Jedlička

Dobrý den, proč není v dolní budově možný termín 18.8. –20.8. Když dolní budově možný je?? Dekuji

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Omlouvám se, nechápu Vaši otázku. V případě problémů nás kontaktujte na 587 570 111, děkujeme.



Resort Dlouhé Stráně

Michal

Dobrý den, chystáme se k Vám na víkend v červnu a měl bych dotaz ohledně 1,5 ročního syna, který podle podmínek je bez nároku na jídlo a dokoupení je až od 3 let za 590kc/noc. Syn tedy nemusí platit za snídaní a večeři nebo jak to je? Děkuji za odpověď

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Je to přesně tak, jak píšete. Děti do věku 2,99 let mají jak ubytování, tak stravu zdarma. Nemusí platit za snídaně ani večeře.



S pozdravem, Resort Dlouhé Stráně

František

Jaké jsou večeře bufetové nebo servírované

Slevomat.cz

Dobrý den, Františku. Večeře jsou formou bufetu. :) S přáním krásného dne, Karel

Jana Philippová

Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli je možné si vybrat na jakou stranu budou okna pokoje.Máme rezervovaný pokoj Deluxe double v dolní budově na termín 24–29.7.2023.Kdyby byla možnost si zvolit tak by jsme chtěli ,aby nebyly na západ (kvůli horku).Děkuji za odpověď.

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Pokoj budete mít v části budovy otočené na západ.



Resort Dlouhé Stráně

Markéta Malčánková

Dobrý večer, prosím je k dispozici pokoj Family deluxe pro 3 dospělé osoby v termínu 19. – 26 .8. 2023?
Děkuji.

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Pro 3 dospělé se Vám automaticky přiřadí třílůžkový pokoj. Rodinný pokoj je dostupný, na vyžádání za příplatek. V případě zájmu kontaktujte, prosím, naši recepci nebo obchodní oddělení.



S pozdravem,



Resort Dlouhé Stráně

Libor Tesař

Dobrý den,
chci se zeptat, pokud si objednáme a zaplatíme pobyt pro dva ale nakonec by přijel jen jeden, jestli se platí nějaké příplatky.
Děkuji
 L.

Slevomat.cz

Dobrý den, Libore. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si zaplatíte dvojlůžkový pokoj a pojede pouze jedna osoba, tak to není žádný problém. Jen je potřeba počítat s tím, že je voucher je na celý pokoj, nevrací se tedy částka za druhou osobu, která se pobytu nezúčastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Zuzana Hruskova

Dobrý den, muže do jídelny pejsek na vodítku, děkuji

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Do jídelny/restaurace pejsci nesmí, ani na vodítku.



S pozdravem,



Tým Resortu Dlouhé Stráně

žaneta šipková

Dobrý den mají všechny pokoje Tv.?A dotaz když přijedu treba od pondělí budu mít už nárok na večeři v případě polopenze Děkuji

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den, paní Šipková, na každém pokoji je televize. Pokud budete mít rezervaci s polopenzí, tak hned v den příjezdu již začínáte večeří. Pokud máte v rezervaci uvedeno pobyt pouze se snídaní, večeře se dají dokoupit.



Eva recepční

ABC

Dobrý den,
uvádí se, že některé pokoje mají balkon. jak si mohu rezervovat pokoj s balkonem, když ho nemají všechny? Ubytování se psem je nutné hlásit dopředu a platí se až na místě? nebo lze psa nahlásit již při nákupu voucheru?
 Děkuji

Resort Dlouhé Stráně


Dobrý den,



Do poznámky k rezervaci si můžete napsat požadavek o balkon, který ale negarantujeme. Samozřejmě se Vám budeme snažit vyhovět, ale pakliže budou ve vybraném termínu všechny pokoje s balkonem již obsazené jinými hosty, nebude možné Vám pokoj s balkonem dát.



Ubytování s pejskem je nutné hlásit dopředu, při založení rezervace budete mít možnost zaškrtnout si, zda cestujete s mazlíčky či nikoli.



S pozdravem,



Tým Resortu Dlouhé Stráně

Jana Lačňáková

Dobrý den ,chtěla bych si ojednat pobyt u Dlouhých Strání na velikonoce od 7.4 do 10.4 .vybrala jsem si i rezervovala termín
ale nejde mě objednat ,.Děkuji za odpověd jak mám postupovat

Slevomat.cz

Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Bohužel nevím, při jakém kroku se vám objednávka nedaří. Pokud stále potřebujete pomoci s vytvořením a dokončením objednávky, kontaktujte kolegy ze zákaznické péče, kteří s vámi objednávku po telefonu projdou :-) Kolegy můžete kontaktovat na tel. +420 222 745 342 :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Tomáš Votroubek

Dobrý den, uvažuji o pobytu v Jeseníkách: hotel u Dlouhých strání s polopenzí, chci se zeptat jak je to s tou polopenzí, v recenzích jsem se dočetl, že i když si ji lidé zaplatili, tak polopenzi neměli. Nerad bych si kazil pobyt dohadováním se na místě o polopenzi. Děkuji za Vaši odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Tomáši. Děkuji Vám za dotaz. Ve variantách pobytu je možnost výběru polopenze, ale i snídaně. Proto doporučím, zbystřit u volby varianty pobytu. Je možné, že předchozí hosté neměli v rámci voucheru zakoupenou polopenzi. Informaci o stravě naleznete vždy v rozkliknuté variantě. S přáním krásného dne, Karel

Tomáš

Dobrý den,
je v hotelu možnost úschovy kol?
Děkuji, Tomáš

Slevomat.cz

Dobrý den, Tomáši. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, v hotelu je možné kola nechat přímo v kolárně. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Irena

Dobrý den,máte nabídku pobytu s polopenzí.Tento pobyt chci koupit.V recenzích je ale psáno,že si koupili pobyt s polopenzí a dostali pouze snídani.A zajímá mě,jak si dopředu objednat wellnes,abychom mohli s vnoučky do bazénu a nebyla stopka kvůli naplněné kapacitě.Stačí si napsat email na recepci??Děkuji

Slevomat.cz

Krásný den, Ireno, děkuji vám za dotaz. U pobytů s polopenzí se jednalo o chybu v nadpisu, která by nyní měla být již napravena :-) Ohledně rezervace se můžete předem recepci ozvat, abyste měli jistotu, že proběhne vše dle vašich představ :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Milena Koldova

Dobry den, pokud si objednam pobyt pro 2 dosp. a dite 14 tet a 2 roky v terminu, ktery je zde dostupny, bude ubytovani se 2 oddelenymi pokoji? Dekuji

Slevomat.cz

Hezký den, Mileno, děkuji za Váš dotaz. Ve Vašem případě je dítě do 2,99 let zdarma na lůžku s rodiči, tudíž by Vám byl na základě počtu osob přidělen třílůžkový pokoj. Jediný pokoj, který disponuje 2 oddělenými ložnicemi je rodinný apartmán. Na základě Vámi zvolené varianty a zadání počtu osob Vám bude automaticky přidělen příslušný typ pokoje. Pokud byste měla zájem o jiný typ pokoje, určitě Vám doporučím kontaktovat nejdříve poskytovatele služby a ověřit si dostupnost. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Jarmila Švaňa

Dobrý den, chtěla bych pokoj s balkónem a v přízemí, máme problém s pohyblivostí a polopenzí,, který voucher mám koupit. Pobyt v červnu. Děkuji Švaňa

Slevomat.cz

Dobrý den, Jarmilo. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte problém s pohyblivostí, určitě doporučujeme zakoupit voucher v dolní budově (s polopenzí; dolní budova, duben-červen). V této budově je k dispozici jídelna a výtah. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Monika Havlová

Dobrý den, chtěla bych zakoupit pobyt od 3.6–6.6. v dolní budově s polopenzí. Potřebuji však pobyt zaplatit na fakturu a nevím jak postupovat. Mohla by jste mi prosím poradit?Děkuji Havlová

Slevomat.cz

Dobrý den, Moniko, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.

Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.


Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.

Mějte moc hezký den, Kristýna

Jitka

Dobrý den, jsou povoleni pejsci? Děkuji

Slevomat.cz

Krásný den, Jitko, děkuji vám za dotaz. Pejsci jsou možní za přípatek 400 Kč/noc (platí se vratná kauce 2 000 Kč/1 pes a 4 000 Kč/2 nebo 3 psi v hotovosti; po překontrolování pokoje a v případě nezjištění závad vám bude kauce vrácena). Mějte moc hezký den, Kristýna

Veronika

Dobry den,prosím o foto dětského koutku. Dekuji

Slevomat.cz

Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepším způsobem kontaktovat přímo resort na e-mailu recepce@hotelds.cz, kam bude možné fotografie zaslat :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Kateřina Dobrovolská

Dobrý den, chtěli bychom si rezervovat termín 13.3.-15.3.2023 pro 2 dospělé a 1 dítě 13let v dolní budově, ale nejde tam vybrat pokoj, chtěli bychom rodinný pokoj deluxe s výhledem do přírody. Jak tedy postupovat. Děkuji Dobrovolská

Resort Dlouhé Stráně

Dobrý den, Výběr pokoje není možný. Pokoje se přiřazují automaticky s ohledem na počet osob v rezervaci – pro 2 osoby dvoulůžkový, pro 3 třílůžkový a tak dále. Pro Vás tedy bude automaticky přiřazen pokoj třílůžkový, když budete tři. Individuální možnosti Vám poskytnou na recepci, tel. 587 570 111, email recepce@hotelds.cz S pozdravem, tým recepce

Petra

Dobrý den, prosím o vyčíslení a ověření dostupnosti od 8.2. do 12.2. pro 2 dospělé osoby a 2 děti 14 a 11 let včetně polopenze . Chci se zeptat zda je možné, abychom dostali pokoj s dvěmi ložnicemi. Předem děkuji za odpověď

Resort Dlouhé Stráně

Dobrý den, tento typ pokoje je v daném termínu a v tuto chvíli dostupný. Cena za ubytování a stravu se Vám vyčíslí při objednávce zde na Slevomatu. S pozdravem Eva recepční

Lucie

Dobrý den, ono už nelze automaticky rezervovat jaký pokoj chci v rámci spodní budovy, loni to myslím bylo možné. A ještě jeden dotaz, je to pobyt se snídaní, dají se dokoupit večeře, popř. jak? děkuji za odpověď

Resort Dlouhé Stráně

Dobrý den, pokud máte na mysli typ pokoje, tak ten lze vybrat. Pokoje Deluxe máme na budově I.(spodní budova) a pokoje Classic jsou na budově II. Večeře se dají dokoupit, cena je dospělý/370 Kč. Pokud by jste chtěli mít večeře ještě v den příjezdu, tak je potřeba si to nahlásit do 12cté hod dopolední. Hezký den Eva / recepční

Jitka

Dobrý den, v hlavní budově tedy současně také označované jako budova dolní se podávají snídaně. Je tomu tak? A kdo je ubytovaný v hodní budově, chodí si na snídaně do zmíněné dolní budovy. Chápu to tak správně? Děkuji za odp. Králová

Resort Dlouhé Stráně

Dobrý den, Ano, v hlavní/dolní budově se podávají snídaně. Hosté ubytovaní v horní budově si musí na snídani do hlavní budovy dojít venkem/spojovacím tunelem. Šťastná A., obchodní oddělení

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru