Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Apartmány pro 4 nebo 5 osob kousek od moře, krásná lokalita na Istrii
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Cena za apartmán je konečná bez ohledu na počet osob
- Domácí mazlíčci: 5 € /noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý deň. Máme u vás zaplatený pobyt od 16.7 do 23.7.v 4 lôžkovom apartmáne s výhladom na more. Prosím vás je v apartmáne rýchlovarná konvica a rúra na pečenie? Ďakujem
je tam ohřívač vody,
ale nejen trouba, pouze horní část sporáku…
there is the water heater,
but not oven only the upeer part of the cooking stove…
A je tam i pláž pro psy?
ano, ale 600 – 700 m od bytu
yes, but 600 – 700 m from appartment
Dobrý den mám v košíku rezervaci od 9.7.do 16.7. do apartmánů pro 5 osob,ale byly bychom jen dva dospělí a dva psi.
Dobrý den, Andreo, ubytování je pro 2 až 5 osob za stejnou cenu. Můžete se tedy samozřejmě ubytovat i ve dvou osobách. V sekci Příplatky je zmíněno, že za domácí zvířata se připlácí 5 € /noc. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den můžeme k vám i s pejsky?A hestli jsou tam blízko pláže i pro psy?Děkuji Leskovjanová Andrea
ahoj, psi
jsou povoleny
ale máte rezervaci nebo ne?
Kdy chcete přijít?
v bytě je internet
hello, dogs
are alowed
but you have reservation or not ?
When you want come?
internet is in appartment
Dobrý den kde je wifi
Hezký den, Pavle, děkuji Vám za dotaz. V rámci ubytování v těchto apartmánech je Wi‑Fi zdarma, více informací Vám jistě poskytnou po příjezdu na recepci. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den , lze vystavit fakturu a napsat do faktury, že v ceně ubytování je i parkováni ? Děkuji za odpověď
ahoj, není problém
Když přijdete na recepci, v případě potřeby vám vystavíme fakturu
hello, is not problem
when you come on reception, we will make invoice for you if you need
Dobry den, je na miste nebo v blizkem okoli restsurace nebo obchod ? Moznost nejake stravy ?
ahoj, blízko máte restauraci, ale my máme jen ubytování…jsme apartmán, ne hotel
hello, you have restaurant near, but we have only accomodation… we are
appartment , not hotel
Lze jest Č. Budějovic autobusem nebo vlakem. Auto nemám.
ahoj, nabízíme pouze ubytování. Nemůžeme vám pomoci s převodem
hello, we offer only accomodation . We can't help about transfer
Dobrý den,Chtěla bych se zeptat kolik apartmánů máte volných
v termínu 23.7.2023 – 30.7.2023. Potřebovali bychom 2 apartmány pro
2–3 osoby.
Děkuji
ahoj, jen 1!
máme volno 9 – 16.
nebo 16 – 23.
v těchto podmínkách máme více bezplatných aplikací.
hello, only 1!
we have free 9 – 16.
or 16 – 23.
in this terms we have more free app.
Dobrý den, připojuji se k dotazu paní Veroniky. Jak probíhá předání klíče od pokoje? Na koho se případně obracet? Děkuji
zdravím, musíte přijít na recepci.
Klíče jsou na recepci
hello, you must come on reception.
Keys are on reception
Je v kuchyňi i lednička?
ahoj, ano, lednice s malou částí mrazáku
hello, yes, fridge with small part of freeze
Dobrý den, mohu spojit 2 termíny ? Chtěli bychom ubytování na 14 dnů. Děkuji a přeji hezký den
zdraví
ano, můžete si vyrobit
hello
yes, you can make
Dobrý den, lze dokoupit nejsou formu stravy, případně za kolik? Děkuji
Krásný den, Jarko, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tato možnost není. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat jak se dostat na místo?Letecky nebo vlastní doprava?
zdravím,
prosím o název bytu. Ale , pouze váš soukromý transfer.
hello,
please for name of appartment. But , only your private transfer.
Dobrý den, na koho se obrátit po příjezdu na místo…Klíče a podobně? Děkuji za info
Hele, jak se jmenuje byt?
hello, what is name of appartment?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám rezervaci 23.-30.7. při objednávce jsem zaškrtnul apartmán o velikosti 50 m2. Zajímá mě kde to na voucheru najdu. Dekuji
ahoj, prosím o vaše jméno…
je aplikace pro 5 osob
hello, please for your name…
is app for 5 person