Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 222 743 781 nebo e‑mailem na booking@pragueresidences.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu
Dobré vědět: Tyto apartmány jsou plně online bez recepce. Po vytvoření rezervace obdržíte odkaz, kde vyplníte osobní údaje, a obdržíte kód k apartmánu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, vybrala jsem termín pobytu od Čt 28.9. 2023 do Ne 1.10. 2023,
tj. 4 dny. Při sumarizaci nabídky za cenu 7 970 Kč se ukazuje
v závorkách nástup v Pá 29. 9. 2023. Jak tomu prosím rozumět?
Děkuji Leona
Slevomat.cz
Dobrý den, Leono. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt v tomto termínu je již
obsazený. Nástupní dny v online kalendáři jsou zobrazené tmavě modrou
barvou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Jan Prievozsky
Dobry den, v pripade ubytovania pre 2 osoby – je spalna umeistnena
osobitne od kuchyne? Dakujem!
Slevomat.cz
Krásný den, Jane, děkuji vám za strpení. Dostala jsem informaci, že
v každém z apartmánů je tomu jinak. U některých je kuchyň součástí
pokoje a u jiných nikoliv. Pokud preferujete určitý typ apartmánu, je
nejlepší se spojit přímo s hotelem. :-) Mějte moc hezký den,
Kristýna.
Danuše Czaická
Dobrý den, je v objektu výtah?
Slevomat.cz
Dobrý den, Danuše.
V objektu se nachází výtah.
Hezký den,
Helena
Klára
Dobrý den, sociální zařízení není uvedeno, jestli pokoj má.
Předem Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro. Děkuji Vám za dotaz. Mrkněte ZDE
pro více informací. :) S přáním krásného dne, Karel
Lukáš Novotný
Dobrý den, když je recepce bezkontaktní jak se hradí městský poplatek
na místě a je vyžadována nějaká vratná záloha / kauce nebo ne?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši. Podařilo se mi pro Vás ověřit dotaz k platbě
městského poplatku a po zakoupení voucheru s termínem Vám poskytovatel
zašle link pro platbu. Vratná záloha či kauce není. S přáním krásného
dne, Karel
Tereza Ledvinová
Dobrý den,
Je možnost parkování v hotelu ?
Slevomat.cz
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Parkování je možné za
příplatek 650 Kč/den (doporučujeme parkování přes www.mrparkit.com (rezervace nutná předem))
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, vybrala jsem termín pobytu od Čt 28.9. 2023 do Ne 1.10. 2023, tj. 4 dny. Při sumarizaci nabídky za cenu 7 970 Kč se ukazuje v závorkách nástup v Pá 29. 9. 2023. Jak tomu prosím rozumět?
Děkuji Leona
Dobrý den, Leono. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt v tomto termínu je již obsazený. Nástupní dny v online kalendáři jsou zobrazené tmavě modrou barvou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz