Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na tel. +420 722 702 111 nebo e‑mailu info@hotelhvezda.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer ,chci se zeptat zdali je možné koupit pobyt na 28.9 2023 do
29.9 2023 v Hotelu Hvězda přes Slevomat. Dík za odpověd
Eva Kotvová
Byli bychom dva dospělí a chtěli bychom polopenzi dík za odpo Eva.K
Slevomat.cz
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín
není dostupný. Dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v nabídce
v online rezervačním systému. Mějte moc hezký den, Kristýna.
Pavlína
Dobrý den, ráda bych se ubytovala ještě v srpnu na 4 dny (1 dospělý,
2 děti) s polopenzí. Mám ale dotaz ke stravování. Jedno dítě je
celiak – snídani asi zvládneme vybrat, ale byli byste schopní zajistit
bezlepkovou večeři?
Druhým dotazem je domácí mazlíček – vadil by kocour? Kastrovaný,
gaučový, očkovaný.
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno. Váš dotaz jsem ověřil u recepce hotelu a na
vyžádání lze upravit jídelníček pro Vaše dítě, využijte prosím
kontakt +420 722 702 111.
Pobyt s domácími mazlíčky, je možný, doplatek na místě pak činí
300 Kč/zvíře/noc (také po předchozí domluvě s recepcí hotelu).
S přáním krásného dne, Karel
Hůlková Božena
Dobrý den, jak jste daleko od autobusu. Děkuji
Slevomat.cz
Hezký den, Boženo, děkuji Vám za dotaz. Nejbližší autobusová
zastávka Pec pod Sněžkou je vzdálená přibližně 50 metrů od hotelu.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Olga Khorikova
Dobrý den, prosím pěkně, da se u Vás ubytovat ve 4 lidech,
2 dospělí osoby a 2 děti? ( online formulář nabízí druhé dítě pouze
do 3 let věku) Pejsek středně velké plemeno. ( případně podmínky
k reservace pro pejska)
Děkuji za odpověď ☺️
Slevomat.cz
Krásný den, Olgo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pokud vám nejde
zadat věk druhého dítěte, nelze se takto ubytovat. Děkuji za pochopení a
mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer ,chci se zeptat zdali je možné koupit pobyt na 28.9 2023 do 29.9 2023 v Hotelu Hvězda přes Slevomat. Dík za odpověd
Byli bychom dva dospělí a chtěli bychom polopenzi dík za odpo Eva.K
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín není dostupný. Dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v nabídce v online rezervačním systému. Mějte moc hezký den, Kristýna.