Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 177 722 666 nebo na e‑mailu recepcja@bluediamondhotel.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, pejsek je povolen? Máme zlatého retrívra
Slevomat.cz
Krásný den, Blaženo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt
s mazlíčky není povolen. Mějte moc hezký den, Kristýna
Lucie Markielová
Dobrý den nabízíte aji české jídla v polopenzí? Na fotkách vidím
samé mořské plody . Děkuji
Hotel Blue Diamond Active Spa****
Good afternoon,
In our restaurant's Menu You can find popular positions from variety of
countries but except traditional Polish meals there is no other slavic
dishes.
Kamil Klar
Proč nelze zadat termín pobytu 1. až 5.2.??
Slevomat.cz
Dobrý den Kamile, děkuji za Váš dotaz. Pokud Vám nejde zadat Vámi
zvolený termín znamená to, že má hotel již naplněné kapacity. Pro
ověření volných kapacit můžete buď napsat na email: recepcja@bluediamondhotel.pl
nebo zavolat na telefonní číslo: +48 17 772 26 66. Přeji krásný
den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pejsek je povolen? Máme zlatého retrívra
Krásný den, Blaženo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt s mazlíčky není povolen. Mějte moc hezký den, Kristýna