Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Moderní resort v polských Beskydech: apartmán s kuchyňkou, jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 333 339 700 nebo na e‑mailu rezerwacje@vislow.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Děti do 4,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 95 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 25 PLN/noc (Pro některé varianty je parkování zdarma. Platí pouze, pokud je uvedeno v popisu varianty.)
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 3 dny před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 3 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
K mému předchozímu dotazu viz níže – Ano po zadaní třech dětí
nám to nabízí možnost jakéhokoliv pokoje comfort i deluxe. Ale
potřebovala bych konkrétnější odpověď, zda je gauč rozkládací a zda na
něm může spát dospělá osoba s dítětem? Proto jsem chtěla vědět,
jaký typ pokoje nám doporučíte?
„Dobrý den, pokud pojedeme 2 dospělí a 3 děti (do 3 let věku), jaké
nám doporučíte ubytování (typ pokoje)? Budeme mít s sebou jednu cestovní
postýlku. Lze gauč rozložit, aby se na něm vyspal jeden dospělý+dítě
(2roky)? Je potřeba brát pokoj s dvěma ložnicemi? Děkuji“
Dobré ráno, Pohovka v apartmá Comfort a Delux je dostatečně velká pro 2 dospělé osoby.
.
Dzień dobry, Sofa w apartamencie Comfort oraz Delux jest na tyle duża, żeby
pomieścić 2 osoby dorosłe.
Dobrý den, pokud pojedeme 2 dospělí a 3 děti (do 3 let věku), jaké nám doporučíte ubytování (typ pokoje)? Budeme mít s sebou jednu cestovní postýlku. Lze gauč rozložit, aby se na něm vyspal jeden dospělý+dítě (2roky)? Je potřeba brát pokoj s dvěma ložnicemi? Děkuji
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti 5 osob, doporučím zvolit variantu až pro 6 osob. Typ apartmánu Vám bude přidělený v závislosti na počtu osob.
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mohla bych se zeptat, do kdy se dá přihlásit na hotelu k pobytu? Našla sem jen informaci, že check in je od 16h, ale ne do kdy, pokud je to omezeno. Bohužel dorazíme asi v pozdních večerních hodinách (21–22h). Děkuji
Dobré ráno, recepce je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Uvidíme se tam.
Dzień dobry, recepcja jest całodobowa. Do zobaczenia.
Dobrý den, mám dva dotazy:
- V kuchyňce je i chladnička?
- Jedna vnučka bude desetiletá, druhá čtyřletá. Znamená to tedy, že
dám-li do rezervace jen jedno dítě (desetileté), pak druhé se do ceny
nezapočítá? Ale zároveň s námi může být ubytovaná, může s námi do
bazénu, zkrátka vše, jen nebude mit postel a stravu… Chápu to
správně?
Dobré ráno,
.Ano, v kuchyni je lednička. Při rezervaci je nutné uvést všechny děti. Děti do 4 let mají pobyt zdarma bez nároku na samostatné lůžko, ale mohou využívat wellness, hernu a snídani.
Na shledanou,
Na shledanou.
Do té doby,
.Vislow Resort
Dzień dobry,
tak, w kuchni jest lodówka. Wszystkie dzieci powunny być ujęte podczas
dokonywania rezerwacji. Dziecko do 4 roku życia przebywa gratis bez osobnego
miejsca do spania, ale może korzystać z wellness, bawialni i śniadań.
Do zobaczenia,
Vislow Resort
Dobrý den,
je možné si vířivku zarezervovat na určitý čas?
Dobré ráno,
.Vířivka je pro hotelové hosty otevřena od 9:00 do 24:00. Individuální rezervace neprovádíme.
Na shledanou,
.Vislow Resort.
Dzień dobry,
jacuzzi jest ogólnodostępne dla gości hotelu w godzinach 9–24:00. Nie
dokonujemy indywidualnych rezerwacji.
Do zobaczenia,
Vislow Resort.
Dobrý den, mohou do rezortu psi? Děkuji za info
Dobrý den, Jano. Děkuji za dotaz. Domácí zvířata do hotelu mohou po zaplacení poplatku 95 PLN/noc/pes. Tento poplatek se platí po příjezdu na recepci. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
prosím o info ohledně parkování. Děkuji předem
Krásný den, Ivo, děkuji vám za dotaz. Parkování je možné za příplatek 25 PLN/noc. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, v případě balíčku se snídaní, kolik stojí dokoupení polopenze v srpnu 3× dospělý a dítě 14 let. Děkuji Pavel
Dzień dobry,
Obiadkolacja jest to koszt 95zł/os. dorosła i 50zł/dziecko
Dobrý deň, je možné prísť prosím aj so psom? Poprípade sa zaňho aj
dopláca? A koľko?
Ďakujem
Dobrý den, přijímáme pobyt psů. Poplatek činí 95 PLN za den.
Dzień dobry, akceptujemy pobyt psów. Opłata to 95PLN za dobę.
Dobrý den, je možné dokoupit k balíčku polopenzi? A druhý dotaz –
děti do pěti let nemají nárok na jídlo?
Děkuji za odpověď.
Dobré odpoledne,
Večeři lze zakoupit ve vybraných termínech, např. o svátcích, zimních
prázdninách, prodloužených víkendech. Naše restaurace je také vždy
otevřená a můžete si objednat a'la carte. Děti si mohou jídlo
vychutnat.
Dzień dobry, obiadokolację można dokupić w wybranych terminach np. wakacje, święta, ferie zimowe, długie weekendy. Zawsze jest też czynna nasza restauracja i można zamawiać a'la carte. Dzieci mogą korzystać z posiłków.
Dobrý den, připlaci se za přistýlky pro deti. Děkuji.
Dobrý den Karolíno, děkuji za Váš dotaz. Za děti do 4,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy se neplatí. Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně a cena pobytu je již konečná. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je prosím v termínu od 29.5. – 2.6. pravděpodobnost bufetové snídaně, nebo je to mimo sezonu a budou pouze servírované? Je případně možnost dokoupení polopenze? Děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den, snídaně budou ve vybraných termínech podávány formou švédských stolů, ale večeře pak nemáme. Restaurace je otevřena denně od 13:00 do 21:00 a můžete si zde vybrat z jídel a'la carte.
Zdravím
Dzień dobry, w wybranym terminie śniadania będą serwowane w formie bufetu, natomiast nie mamy wytedy obiadokolacji. Restauracja jest czynna codziennie od 13:00–21:00 i można skorzystac z dań a'la carte.
Pozdrawiamy