Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: all inclusive jídlo a wellness
Hodnocení podniku Ensana Butterfly Health Spa Hotel ****
VELICE RYCHLE TO UTEKLO
Vážená paní Renato,
Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Určitě Vás zde rádi opět přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Výtah pro auta
Ždímačka na plavky
Předehřáté talíře
Pivo nic moc
Vážený hoste,
Děkujeme za Váš názor na poskytované služby v hotelu Butterfly, kterého si velmi vážíme. Jsme moc rádi, že jste byl s pobytem spokojen a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Management hotelu
Příjemný personál, pokoj čistý, je vidět že se snaží udržet hotel na vysoké úrovni. Jen vjezd do garáže, do výtahu s autem byl s velkým, širokým autem docela adrenalin.
Na All inkluzive jsme v zahraničí zvyklý na úplně něco jiného. Dopoledni a odpolední nabídka mezi hlavními jídli byla velice chudá. Cena za pobyt pak tomu neodpovídá.
Vážená paní Jano,
Děkujeme za Váš názor na poskytované služby v hotelu Butterfly. Pochvalu personálu rádi předáme. Bohužel, parkovací kapacity a prostory jsou ve městě velmi omezené, proto má hotel řešeno parkování v podzemní garáži a s použitím výtahu. Hostům, kteří mají větší vozidlo, doporučujeme parkování v nedalekém parkovacím domě nebo na centrálním parkovišti. Standardy pro poskytování služeb all inklusive byly nastaveny společností Ensana.
Bude nám potěšením Vás opět přivítat v některém z našich hotelů společnosti Ensana v Mariánských Lázních.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Byli jsme velmi spokojeni. Jídlo bylo výborné, prostředí čisté a milý personál. Moc jsme si pobyt užili, strašně rádi doporučujeme. Určitě se vrátíme 😊
Vážená paní Nikolo,
Děkujeme za hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jste byla s pobytem a službami hotelu Butterfly spokojena a budeme se těšit na Váš příští pobyt.
S pozdravem
Management hotelu
Lokalita hotelu
Recepce, strava.
Vážená paní Jolano,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání ve stravovacích službách a službách na recepci. Bohužel, nepíšete, jaký byl problém, nevíme, čeho se přesně připomínka týká. Pevně věříme, že nám dáte další šanci a pro příští pobyt opět zvolíte hotel Butterfly.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Personál příjemný, jídlo skvělé, ubytování příjemné a čisté.
Vážená paní Zuzano,
Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jste byla se vším spokojena a rádi Vás u nás opět přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Příjemné welness
Stravování je příšerné
Vážený pane Jakube,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen se službami wellness. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání týkající se stravovacích služeb. Bohužel netušíme, co bylo špatně - kvalita, výběr,..? - to jste nenapsal. Snažíme se vždy vyjít klientům vstříc a řešit vše na místě. Mrzí nás, že jste neřekl Vaši připomínku manažerce restaurace či šéfkuchaři a mohli jsme najít společné řešení.
S pozdravem
Management hotelu
Výbrná poloha hotelu,
skvělé služby,
báječný bazén,
výborná kuchynw
strašně vrzavá postel s jednou velkou matrací – jeden se obrací, vše vrže a vše se kymácí, pohyb jednoho budí partnera
Vážený pane Milane,
Děkujeme za Váš čas, který jste věnoval napsání hodnocení spokojenosti hosta. Pochvaly na spa a do kuchyně rádi předáme. Mrzí nás Vaše nespokojenost s postelí, kolegyně na recepci by Vám jistě zařídily výměnu postele nebo přesun na jiný pokoj.
S pozdravem
Management hotelu
Krásné prostředí, milý personál, vždy ochotný a přívětivý hlavně v jídelně a v baru i paní pokojska se snazila o to abychom byli se vším spokojeni.
.namam co vytknout
Vážená paní Jiřino,
Děkujeme za Váš názor na služby hotelu Butterfly. Pochvaly personálu a vedení hotelu velmi rádi předáme. Bude nám potěšením Vás zde opět přivítat.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
S pobytem jsme byli maximálně spokojeni, včetně wellness, jídla a velmi vstřícného přístupu personálu. Ovšem největší poděkování patří paní Hance v restauraci. K našemu 4letému vnukovi se chovala tak, že téměř nechtěl restauraci opouštět. Opravdu velký dík.
Jediná připomínka je k flekatým kobercům jak na pokoji, tak na chodbách. Škoda!!!
Vážená paní Aleno,
Děkujeme za Váš názor, který je pro nás velmi důležitý. Jsme moc rádi, že jste vy i vnuk byli spokojeni. Pochvalu do restaurace pí. Hance rádi předáme. Snažíme se postupně renovovat jak pokoje tak i společné prostory hotelu.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
vše
nevhodné oblečení hostů u večeře
Nemam co vytknout
Vážená paní Iveto,
Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme moc rádi, že jste byla spokojena a bude nám potěšením Vás zde opět přivítat.
S pozdravem
Management hotelu
Personal vstricny a prijemny, prostredi tez prijemne
Vážená paní Jano,
Děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jsme splnili Vaše očekávání, pochvaly rádi předáme. Bude nám potěšením, Vás zde opět přivítat.
S pozdravem
Management hotelu
Recepce hotelu,
Příjemný personal
Jídlo a pití dosti podprůmerné. Pokoje mají starší vybavení. Rozhodně to neodpovídá čtyřem hvězdám
Vážená paní Eliško,
Děkujeme za Váš čas, který jste věnovala napsání recenze. Pochvalné hodnocení na recepci a ostatnímu personálu rádi předáme. Výběr nápojů je na všech hotelích společnosti Ensana v Mariánských Lázních stejný a je dán standardy společnosti. Vybavení pokojů a ostatních prostor postupně obnovujeme.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s ubytováním a nápoji v restauraci. Rádi Vás zde opět přivítáme nebo v některém jiném hotelu naší společnosti Ensana v Mariánských Lázních.
S pozdravem
Management hotelu
Že byl zavřený bazén na dva dny sanitární dny a nebyla o tom informace dopředu ;dozvěděli až na místě což nás mrzelo když jedete s vnučkou , byl náhradní bazén ale v jiném resortu což bylo při minusových teplotách na nachlazení , ale rádi se vrátíme 😊
Vážený pane Jane,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Bohužel, odstávka bazénu v hotelu je nezbytná věc a probíhá ve všech hotelích naší společnosti. Pokud k tomu dojde, vždy je možnost návštěvy jiných bazénů naší společnosti zdarma. Odstávka probíhá v období nejmenší obsazenosti.
Mrzí nás tato vzniklá komplikace a jménem hotelu se Vám omlouváme. Samozřejmě, budeme velmi rádi, pokud nás opět navštívíte.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Látkové ubrusy, velikonoční dekorace a milý personál měly výrazný vliv na naši velkou spokojenost. Bazén je tady jako jedna velká vířivka. Moc děkujeme. Věřím, že jsme tady nebyli naposled.
Vážená paní Anno,
Děkujeme za Vaši velmi hezkou zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jste byli s pobytem spokojeni a bude nám potěšením Vás v hotelu Butterfly brzy opět přivítat.
S pozdravem
Management hotelu
Vše v naprostém pořádku, moc se nám líbilo.
Není co vytknout.
Vážená paní Dagmar,
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá. Jsme moc rádi, že jste byla s pobytem spokojena a bude nám potěšením Vás zde opět přivítat.
S pozdravem
Management hotelu
Můj voucher byl na termín 18. – 19. 02. 2023. Jelikož jsem voucher nevyužila v tomto termínu, jeho platnost propadla.
My máme rádi Mariánské lázně, kam se vždy rádi vracíme. Proto jsme si také náš pobyt prodloužili.
Nemůžeme přímo říct nelíbilo, ale strava na tak krásný hotel byla jen průměrná.
Vážený hoste,
Děkujeme za Váš názor na služby hotelu Butterfly. Moc rádi slyšíme, že jste si pobyt prodloužili. Připomínku ohledně stravování předáváme manažerce restaurace a šéfkuchaři.
Rádi Vás zde opět přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Velmi pěkný hotel, pohodlné postele, výborné jídlo vč. pití. Příjemný personál – zejména v restauraci – paní, která vítala a zapisovala příchozí hosty (velmi milá, vstřícná a sympatická tmavovláska s červenými brýlemi). Celkově hodnotíme pobyt velmi kladně a do budoucna se určitě s radostí vrátíme.
Bohužel kapacita wellness neodpovídá obsazenosti hotelu.
Prakticky nebyla šance využít finskou saunu, stále plno. Infrasauna nebyla zapnutá. Chápeme ale, že se prostor nenafoukne.
Bazén a vířivka super.
Vážená paní Ilono,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Pochvaly rádi předáme na příslušná oddělení a vedení hotelu. Bohužel, jak píšete, kapacita spa je omezena velikostí budovy. V budoucnu je v plánu přestavba saun. Finská sauna se zapíná na vyžádání u plavčíka, na sauně je informační cedule.
těšíme se na Váš příští pobyt.
S pozdravem
Management hotelu