Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: all inclusive jídlo a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na tel. 354 654 300 nebo na e‑mailové adrese butterfly@cz.ensanahotels.com.
- Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru
- Při rezervaci přes hotel je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 3,9 let: zdarma s rodiči na lůžku (postýlka na vyžádání zdarma)
- Děti od 4 let a dospělí mají v ceně všechny služby z all inclusive programu
- Domácí mazlíčci: 450 Kč/noc (pouze malý pes - do 30 cm)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 320 Kč/den (od 5 nocí 220 Kč/den; nutná rezervace předem)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné u vás uplatnit FKSP? DĚKUJI 😊
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Potřeboval bych tento voučr na září. Je to možné?
Dobrý den, zatím je akce poze do května . S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně nabidky pro 1osobu a 1 dite 8 let. Lze nejak nabidku upravit? Dekuji.
Dobrý den, v nabídce si sama navolíte počet dospělých osob a počet dětí a zobrazí se Vám cena. S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den, jsou při pobytu s all inclussive programem na pokojích Superior k půjčení župany ? Děkuji.
Dobrý den, župany jsou k dispozici na pokojích. S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den, prosím o sdělení, jak je to se stravou a wellness pro dítě 3,9 věku. V příplatcích není nic uvedeno. Děkuji za odpověď. Alena
Dobrý den, dítě to věku 3,9 je zdarma bez nároků na lůžko. Wellness – vstup do bazánu a sauny. Strava je all inlusive dle denní nabídky v hotelu. M.Havlíková
Dobrý den,je v ceně i nějaká procedura kromě vstupu do wellness?děkuji
Dobrý den, v ceně není žádná procedura. S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den,
pokud bychom vybrali z nabídky pobyt na 2 dny (1 noc) předpokládám, že
all inclusive zahrnuje v tomto případě pouze večeře první den a snídaně
druhý den ? Tedy na oběd není nárok. Děkuji za odpověď. Josef
Dobrý den, pokoje jsou k dispozici od 14 hodin v den příjezdu a v den odjezdu do 11 hodin. V té době je Vám k dispozici hotelový bar a v dn odjezdu můžete zavazadla nechat u recepce a využít oběd. S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kolik stojí parkování v Parkovacím
domě, nebo na centrálním parkovišti a jaká je jejich vzdálenost od hotelu?
Děkuji za odpověď.
Jan
Dobrý den,
v parkovací důmě stojí parkování 200,–Kč/den.
Vzdálenost je cca 800m od hotelu.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, platnost poukazu je do března potažmo dubna, ale pokud se
podívám na nabízené termíny, pak mi to ukazuje jediný dostupný slot a to
5.- 11. ledna. Zbylé měsíce to nenabízí termíny vůbec žádné. Znamená
to tudíž, že máte plně obsazeno a vouchery je tudíž opravdu možné
zakoupit na některé ze dnů 5.-11. ledna?
Děkuji za info.
Zdeňka
Dobrý den,
o termín můžete napsat na butterfly@cz.ensanahotels.com.
Děkuji
Martina Havlíková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím o zaslání informace, zda je možná platba v hotovosti v hotelu při příjezdu.
Děkuji Šmolíková
Krásný den, Hano, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale platba v hotovosti možná není, vždy je nutná platba předem. Mějte moc hezký den, Kristýna