Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 94 71 35 600 nebo e‑mailem na balticplaza@balticplaza.eu
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Je možno přijet se psem? Může pes na vodítku na pláži do moře?
děkuji Zdenek
Slevomat.cz
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci
ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím
vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den,
Kristýna
Slevomat.cz
Krásný den, děkuji vám za strpení. V blízkosti hotelu se nachází
pláž pro psy :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Darina Šrámková
Dobrý den, můžeme si s sebou přivézt vlastní kola? Mají úschovnu kol
v hotelu?
Děkuji.
Baltic Plaza Hotel**** mediSPA & fit
Dobré ráno, ano, můžete přijít se svými koly. V hotelu máme
úschovnu kol. S pozdravem, recepce
Dzień dobry, tak można przyjechać ze swoimi rowerami. W Hotelu posiadamy
rowerownie. Pozdrawiamy, Recepcja
Michaela
Dobrý den, lze připlatit jiný typ pokoje pro 2 dospělé a 2 děti?
V nabídce apartmán, kde je ložnice s jednolůžky, lze připlatit za pokoj
s manželskou postelí?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Tento dotaz je nezbytné směřovat přímo na
poskytovatele služby. Je potřeba ověřit aktuálně dostupné kapacity na
požadovaný termín. Pokud si přejete manželskou postel, lze se domluvit
s dostatečným předstihem s poskytovatelem služby na kontaktu balticplaza@balticplaza.eu.
S přáním krásného dne, Karel
Ján
Dobrý den , jsme 5– členná rodina , to je ..Já s manželkou
…1– dítě 20 let
…2– děti dvojčata klik- holka po 17 let
Jak si vybrat pobyt a doplnit osoby navíc.
Baltic Plaza Hotel**** mediSPA & fit
Dobré odpoledne,
Obraťte se prosím přímo na recepci, která vás nasměruje: balticplaza@balticplaza.eu
Děkujeme.
Zdravím,
Zaměstnanci společnosti Baltic Plaza
Dzień dobry, Prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją, która Państwa
pokieruje: balticplaza@balticplaza.eu
Dziękujemy. Pozdrawiamy, Pracownicy Baltic Plaza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možno přijet se psem? Může pes na vodítku na pláži do moře? děkuji Zdenek
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, děkuji vám za strpení. V blízkosti hotelu se nachází pláž pro psy :-) Mějte moc hezký den, Kristýna