Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax v historickém Písku: wellness, snídaně a lahodná večeře
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete mít zájem o apartmán (viz příplatky), ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 723 799 895 nebo e‑mailem na reception@interhotel-america.com.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 723 799 895 nebo e‑mailem na reception@interhotel-america.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Prosíme o vytištění voucheru a jeho předložení na recepci při příjezdu na hotel.
- Recepce je otevřena od 6:00 do 22:00.
- Děti do 5,9 let s rodiči na lůžku: zdarma, bez stravy a služeb
- Děti do 13,9 let na přistýlce: 250 Kč / noc se snídaní
- Děti do 13,9 let na pevném lůžku: 20% sleva z ceníku hotelu (včetně stravy a služeb)
- Domácí mazlíčci: 170 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, budete tento hotel nabízet i v červenci 2024 ?
Děkuji za odpověď.
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale takovou informaci v tuto chvíli nemáme. Můžete si však nastavit upozornění na novinky, aby vám případná nová nabídka neunikla. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den,
může se u Vás ubytovat starší žena s francouzkými holemi, pokoj
v přízemí a kolik by tem bylo schodů.
děkuji
Dobrý den,
hotel má výtah.
Do hotelu je vstup bez schodů. Bazén je jedno patro pod přízemím.
Restaurace je jedno patro nad přízemím.
Do obou pater výtah jede.
Recepce
Dobrý den, a lze si u vás alespoň uložit zavazadla před checkinem? Děkuji.
Ano, zavazadla si uložit můžete.
Dobrý den, je možnost příjezdu třeba kolem 13.hodiny? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
příjezd je možný až od 15:00.
Recepce
Dobrý den.Chtěla jsem se zeptat, jestli je u vás možné objednat bezlepkové jídlo.Jak na snídani, tak k večeři
Dobrý den,
ano, možnost bezlepkového jídla je.
Hezký zybek dne
Interhotel America
recepce
Dobrý den
rádi bychom navštívili vaše ubytování, máte nějakou místnost kde lze
uskladnit kola?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano, místo na uskladnění kol máme. Pro hosty je to zdarma.
Recepce
Dobrý den, lze si večeři vybrat kterýkoliv den v době pobytu ?
Ano, lze. Recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli pokoje mají balkon nebo terasu a
zda jsou umístěny v přízemí nebo i v patře. Lůžkoviny jsou vhodné
pro alergiky (bez peří)?
Děkuji
Dobrý den, Lenko,
Pokoje mají terasy.
Pokoje se nachází i na patře.
Lůžkoviny jsou vhodné pro alergiky. :)
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, pokud vezmeme dceru 4 roky , která má pobyt s námi na lůžku zdarma, ta tedy s námi ke snídani nesmí, když na ně nemá nárok. A jaký by byl doplatek za 3 dospělou osobu na pokoji na pristylce? Děkuji
Hezký den, Evo, děkuji Vám za dotaz. Dle informací od poskytovatele služby má dítě nárok pouze na snídani. Stravu mu lze samozřejmě dokoupit v restauraci. V případě dalších dotazů Vám doporučím se obrátit přímo na poskytovatele služby, který Vám jistě poskytne podrobnější informace (reception@interhotel-america.com, nebo tel. č. +420 723 799 895). S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den chtěla bych navštívit váš hotel, 2 dospělí, 2 děti, datum 9.6 až 10. 6 máte volný termín, díky
Dobrý den,
na poptávaný termín již nemáme volné pokoje.
Recepce
Dobrý den, je v hotelu nějaký dětský koutek či hřiště? A je
možné v hotelu dokoupit večeře, event. za jakou cenu?
Děkuji
Dobrý den,
v hotelu dětský koutek či hřiště nemáme. Restaurace funguje večer od
17:00 do 21:00, večeři si tam můžete normálně zakoupit.
Recepce
Dobrý den, nikde jsem se nedozvěděl jestli je k dispozici ručník a župan. Máme objednáno na konec dubna. Děkuji
Dobrý den,
ručník je na pokoji automaticky k dispozici. Župan lze zapůjčit v recepci
hotelu během pobytu.
Recepce
Dobrý den chci zakoupit pobyt od pa-ne a jedeme se synem 11 let ? bude mít též polopenzi a pristylku objednat ? přes e-mail musím
Dobrý den, Martino. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je primárně koncipována pro 2 osoby. Další požadavky je nezbytné zadat do poznámky při vytváření objednávky, nebo se spojit s poskytovatelem služby na reception@interhotel-america.com. Doporučím Vám zkontrolovat u každé rozkliknuté varianty sekci příplatky a děti. Doplatky nad rámec voucheru se hradí na místě. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den!
Máme zájem o pobyt ve Vašem hotelu. Jak to, prosím, vypadá
s parkováním? Děkuji za odpověď. Jaroslav
Dobrý den,
parkování je zdarma na hotelovém parkovišti. To je přímo u hotelu.
Recepce Interhotel America Písek
Dobrý den, v tomto termínu máme zájem o tři lůžka (možno přistýlka). Prosím sdělte nám cenu u takto upraveného pobytu. Děkuji Sojková
Dobrý den,
k dispozici jsou pouze dvoulůžkové pokoje s možností jedné
přistýlky.
Přistýlka se objednává přes recepci hotelu (email: reception@interhotel-america.com).
Doplatek za přistýlku je Kč 250,– (dítě do 14let) / Kč 500,– za noc.
V ceně je snídaně, bazén, sauna, posilovna. Hradí se v recepci hotelu
během pobutu.
Recepce Interhotel America Písek
Dobrý den,
kolik činí místní poplatek pro seniora nad 70 let? Od kolika let se tento
poplatek platí ? Předem děkuji za odpověď. Alena
Dobrý den, Aleno. Děkuji za Váš dotaz. Městský poplatek se platí za osobu, a to 20 Kč za noc. U poplatku se nerozlišuje věk hosta. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,mám pobyt v hotelu America – Písek od 20.4 do 23.4
zajímalo by mě jak je myšleno 1× 2 chodova večeře po dobu pobytu,Zda je
myšlena jen jedna veceře na čtyři dny pobytu?
Předpokládám ,že večeře je myšlena na každý den pobytu.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Pavle. V rámci zakoupeného voucheru, máte k dispozici každou odbydlenou noc snídani formou švédských stolů pro oba a pouze 1× 2chodová večeře pro oba za celý pobyt. V případě zájmu o dokoupení večeří se lze spojit přímo s poskytovatelem služby dostatečným předstihem na kontaktu reception@interhotel-america.com. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám dotaz zda máte v provozu vířivku. Měla bych zájem
o pobyt u vás od 23.3.do 26.2023 dvě osoby.
Děkuji
S pozdravem
Jana Tichá
Dobrý den, Jano. Ověřil jsem Váš dotaz přímo u poskytovatele služby a vířivka je aktuálně v rekonstrukci a není přesně známo, kdy bude zase v provozu. Pro více informací lze kontaktovat poskytovatele služby na reception@interhotel-america.com. S přáním krásného dne, Karel
Ubytování na jednu noc 11.2 2023 pro dvě osoby
Krásný den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín již není dostupný. Dostupné termíny si můžete zkontrolovat přímo v nabídce v online rezervačním kalendáři. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli je u večeří vegetariánská varianta. Dále zda bude v provozu bazén mezi 10.až 12.11.2023. Jsme pár s 5letým dítětem, kolik bude pro ni stát snídaně se vstupem do bazénu? V posteli se vyspí s námi.
Díky
Monika Marvin
Krásný den, Moniko, děkuji za dotaz.
Pro 5tileté dítě bude strava i služby zdarma. Hotel nám nově sdělil informaci, že lze nabídnout vegetariánské večeře za poplatek 230/osoba.
S přátelským pozdravem, Šarlota.