Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 371 594 796, +420 602 254 664 nebo e‑mailem na info@pansky-dum.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Před zakoupením otevřeného voucheru kontaktuje hotel za účelem zjištění obsazenosti termínů.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
na všech pokojí jsou ledničky, TV , vysoušeče vlasů, wifi
děkuji
Černý Karel
Petra Novotná
Dobry den,pri zakoupeni voucheru bez terminu na 1 noc,bude nabidnut pokoj
s privatni virivkou v cene? Nikde jsem nenasla priplatek za virivku.
Děkuji.
Slevomat.cz
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Při kliknutí na možnost
zakoupení voucheru bez termínu je možnost si vybrat pokoj s vířivou vanou
za příplatek :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Petr Lorenc
Dobry den,
je polopenze vhodna i pro celiaka? Nebo pripadne, lze ji upravit tak aby byla
bezlepkova?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Speciální úprava menu je na vyžádání přímo
u poskytovatele služby. S poskytovatelem se lze spojit na pansky.dum@email.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,jsou na pokojích ledničky?
Dobrý den,
na všech pokojí jsou ledničky, TV , vysoušeče vlasů, wifi
děkuji
Černý Karel