Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dovolená u Zadaru: all inclusive strava a neomezený přístup do bazénů i na hřiště
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +38523203780 nebo e‑mailem na info@hoteladria.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- 1 dítě do 6,9 let na přistýlce: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 10–12 €/noc (na parkovišti vedle hotelu 10 €/noc, přímo před hotelem 12 €/noc)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěli bychom navštívit tento hotel, ale mámě 7mesíční miminko a
zajímalo by nás, zdali je možnost v hotelu ohřívat miminku jídlo a
umělé mléko?
Děkuji za opodvěď.
S přáním krásného dne
Josef
Dobrý den, Josefe. Váš dotaz jsem ověřil přímo u recepce hotelu a můžete požádat personál na baru, aby Vám ohřáli jídlo či mléko pro Vaše dítě. :) S přáním krásného dne, Karel
Dokážete udělat konkurenční nabídku? Mám nabídku na stejný hotel u jiné cestovky, o dost méně. Tak kde je tedy ten bezkonkurenční slevomat? :(
Dobrý den, Ivano. Individuální nabídky neposkytujeme :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den , jestli dítě má 12 let tak jak máme zadat ? Dekuji
Krásný den, Martino, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale je možné se ubytovat pouze s dítětem do 11,9 let, z tohoto důvodu ani není možné starší dítě přidat do objednávky. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý večer,mohu se zeptat ,je v ceně i pití u snídaně, obědu a večeře, děkuji
Krásný den, Soňo, děkuji vám za dotaz. Nápoje během snídaně, oběda a večeře: voda a džusy, pivo a víno. Hezký den, Kristýna
Dobrý den, mohu se zeptat, proč do formuláře nejdou zadat 3 dospělé osoby nebo 2 dospělí a 1 13leté dítě?
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2 dospělé osoby a až dvě děti do 11,9 let. Jedná se o nastavení ze strany poskytovatele. V případě individuální domluvy se lze s poskytovatelem služby spojit nsa info@hoteladria.hr. S přáním krásného dne, Karel
Jdou doobjednat o děti? Děkuji
Krásný den, Ivano, děkuji vám za dotaz. Do objednávky je možné přidat dvě děti do 11 let. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den. Jak je to s dopravou?
Dobrý den, Aleno. Doprava je na vlastní náklady.
- Autem: Z Prahy přes Brno, Vídeň, Štýrský Hradec, Maribor, okolo Záhřebu dál na jih (cca 1000 km a 10 hodin cesty)
- Veřejnou dopravou:
- do Biogradu jezdí přímé autobusy společností Regiojet a Flixbus
- z Prahy se dá s ČSA či Ryainairem doletět přímo do Zadaru, přímo od tamního letiště jezdí do Biogradu autobus.
- S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím jak daleko je pláž od ubytování.dekuji
350 metrů
350 meters