Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dárková karta Fruitisimo v hodnotě 250 až 5000 Kč: platí na celý sortiment
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Rezervace není potřeba. Do 28. 2. 2023 si na vybrané pobočce vyzvedněte nabitou kartu, která má poté neomezenou platnost.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, také mám s Fruitisimem negativní zkušenost. Dostala jsem voucher jako dárek k narozeninám, 3× jsem to řešila s paní na pobočce na Pankráci v Praze, nevěděla si s nahráním kódu rady, vůbec nechápala, co má dělat, na třetí návštěvě volala vedení, čekala jsem tam 30 minut a nic, poslala mě pryč. Poté jsem zkusila 2 pobočky v centru Prahy, kde také vůbec nevěděli, co s tím.. Až na 3. pobočce v centru mi bylo sděleno, že kód je již uplatněn. Takže tím, jak to personál neuměl, kredit mi uplatnil a já nemám kredit ani dárkovou kartu. Na zákaznickou linku se nedá dovolat, takže jsem to vzdala a od této firmy si nic nekoupím… Je smutný, že Fruitisimo nabízí něco, co jeho zaměstnanci neumí uplatnit..
Dobrý den paní Zíková, velice se omlouváme za komplikace při uplatnění voucheru na pobočkách. Poprosím zda byste nám nám mohla napsat na info@fruitisimo.cz. Rádi bychom s Vámi danou situaci vyřešili. Děkujeme, Tým Fruitisimo.
Bude ještě doplněna karta s kredity 1 000 Kč, nebo je vyprodána definitivně?
Krásný den, Lukáši, děkuji vám za dotaz. Kartu na 1000 Kč vidím v tuto chvíli dostupnou :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý večer, platí karta i na obědová menu?
Děkuji
Dobrý den, ano karta platí i ve všech Fruitisimo Bistrech, kde se podávají obědy. Přeji hezký den, Kristýna – Fruitisimo
Dobrý den, musím se přidat s negativní zkušeností, bohužel do této doby není vyřešeno. Poprvé jsem navštívila pobočku, kde mi bylo sděleno, že karty ještě nemají. Podruhé při návštěvě jiné pobočky se slečna sice snažila voucher převést na dárkovou kartu (po konzultací s kolegyní – vše správně provedeno), ale stále to hlásilo chybu. Prý se to již stalo více zákazníkům i na jiných pobočkách. Měla jsem tedy kontaktovat zákaznickou linku Fruitisimo. Na lince i přes vyzvánění telefon nikdo nezvedal a tak jsem vyplnila formulář na stránkách Fruitisima – dotazy, stížnosti. Do dnešního dne mi nikdo neodpověděl a ani mě nikdo nekontaktoval. Voucher jsem zakoupila jako vánoční dárek. Mám tedy pobočku navštívit potřetí (není přímo v místě bydliště) ??? Nebo k darovat voucher jako vánoční dar či nedar a čekat, zda půjde do konce února proměnit?
Dobrý den paní Tejklová, děkujeme za zprávu a omlouváme se za komplikace. Na Váš email jsme již odpovídali 2×, abychom s Vámi danou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti, ale bohužel bez odezvy. Prosím podívejte se případně do spamu. Děkuji. Kristýna Brunclíková – Tým Fruitisimo.
Dobrý den.
Dnes jsem jela autobusem do Jablonce nad Nisou. 30 km jedna cesta a několik
hodin času. Ve Frutissimo mi mladík řekl, že vouchery ze Slevomatu neberou,
neumí načíst, nefunguje to :( Tak jedu naštvaná domů a dárek
k Vánocům nemám…
Krásný den, Jano, děkuji vám za zpětnou vazbu. Nejdříve bych se velmi ráda omluvila za vzniklou situaci. Ráda bych vás požádala, abyste kontaktovala mé kolegy ze zákaznické péče a popsala jim vaši zkušenost. Věřím, že společně najdete řešení, jak celou situaci napravit. Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
Chci se zeptat u nabídky je napsané platnost do 28.2 .2023 po otevření
nabídky je tucne napsáno,že má neomezenou platnost. Takže co je
pravdivé. Děkuji
Dobrý den paní Jůnová, voucher je potřeba vyměnit do 28. 2. 2023 na jakékoliv Fruitisimo pobočce. Přednabitá kartička pak má neomezenou platnost. Tým Fruitisimo.
Dobrý den, musím se přidat se špatnou zkušeností – při první návštěvě (Fruitisimo Praha-Lužiny) paní neochotná, chvíli zkoušela načíst, nakonec se vymluvila, že jí přivezli zboží. Při druhém pokusu Quadrio Národní třída jsem u přepážky strávila dobrých 15 minut, po několika pokusech mi byly vydány 2 dárkové karty, na kterých mělo být nahráno 2× 500 Kč. Vzhledem k tomu, že jsem na displeji měla uvedenou částku –2.000 Kč, nedůvěřivě jsem požadovala potvrzení, že jsou obě karty správně nahrány. Bohužel jsem si nevšimla, že mi paní vydala 2 stvrzenky, obě na jednu kartu (stejné číslo). Při náhodné kontrole na pobočce Fruitisimo bylo zjištěno, že jedna karta je s nulovým kreditem, tedy nenahraná. Budu tedy muset dále řešit a reklamovat. Každopádně apeluji na proškolení personálu, toto bohužel není poprvé – při podobné akci přes Slevomat jsem měla podobné problémy a kredity mi nakonec byly nahrány na kartu dálkově přes kontaktní linku Fruitisimo. Pro příště už se touto nabídkou určitě zlákat nedám. Děkuji, Daniela
Krásný den, Danielo, děkuji vám za sdílení vaší zkušenosti, která mě velmi mrzí. Budu velmi ráda, když s touto zkušeností kontaktujte naše kolegy ze zákaznické péče, kteří se s vámi pokusí celou situaci vyřešit k vaší spokojenosti. Kolegy prosím kontaktujte přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Stačí přeposlat jen celý popis situace, který jste uvedla zde a kódy vašich voucherů. Moc děkuji a mějte hezký den, Kristýna
Dobrý den, i já se bohužel přidávám k paní Ivana K. ale nebylo to v Olympii v Brně, ale v Jihlavě v sobotu 26. 11. 2022 v City Parku a bohužel se karta nabít nepodařila. Jela jsem kvůli tomu 60 km tam a zpět a jsem teda vytočená fest. Jak to mám teď řešit?
Dobrý den paní Klinglerová, děkujeme za zprávu. Již nás kontaktoval Slevomat, požádali jsme o Váš kontakt abychom s Vámi mohli tuto situaci vyřešit. Ještě jednou se velice omlouváme za komplikaci a situaci samozřejmě budeme ihned řešit. Děkujeme za pochopení. Tým Fruitisimo.
Dobry den, mam spis prosbu nez dotaz. Muzete prosim proskolit personal, jak
voucher uplatnit a nahrat kredity na kartu? Dnes neprijemna zkusenost ve F.
v Olympii Brno. Slecna nacetla QR kod z vouchru, pak se ji to ale podarilo
cele nejak zrusit, voucher se uz hlasil jako uplatneny, znovu nacist nesel, ale
kredity nikde. Volala vedeni, psala – bez odezvy. Snazila se spustit nejake
video s tutorialem, ktere ji nejelo. Pry to vyresi vedeni pondeli a nahraji mi
kredit v pondeli (dnes sobota, zadne potvrzeni o tehle nasi domluve mi pry
neda, tak jsem odmitla odejit). Pak jeste neco zkusila a najednou tam kredit
byl. Nicmene po skoro 20minutach, s malym znudenym synem cekajicim na zmrzlinu,
jsem uz ani na zadnou objednavku krom zmrzliny pro maleho, nemela chut. A ani
usmev zdarma to nezachranil :(
A podobna situace a nestastny ztraceny brigadnik za kasou neni ojedinela
zkusenost u Vas.. diky!
Dobrý den, Ivano. Děkujeme za Vaši zkušenost. Mohlo se stát, že slečna
byla nová anebo neměla s kartou ještě zkušenost. Pokud jste nebyla
spokojena s personálem, můžete se obrátit ještě na poskytovatele a
zkušenost jim zdělit.
Pevně doufám, že se tato Vaše zkušenost už nebude opakovat a vše bude
probíhat v pořádku. :)
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den, je jedno, na které pobočce si kartu vyzvednu nebo ji musím
vyzvednout ve zmíněné Praze-Žižkov?
Děkuji
Dobrý den, dárkovou kartu si můžete vyzvednout na jakékoliv pobočce Fruitisimo. Kartu nelze vyměnit pouze na pobočkách, které se nachází na čerpacích stanicích Shell. Přejeme krásný a ovocný den. Tým Fruitisimo.
Děkuji za odpověď. Pokud si neobjednam dárkové balení a nemám kartu frutisimo – při převodu kreditů si kartu na stánku musím zakoupit nebo je zdarma?
Dobrý den, kartu i dárkové balení dostanete na pobočce zdarma. Přeji hezký den. Kristýna, Fruitisimo.
Dobrý den, poku si kredity nechám nahrát na kartu do 28.2.23 můžu je pak utratit i později (i po tomto datu) ?
Dobrý den, děkujeme za zprávu. Voucher je potřeba vyměnit do 28. 2. 2023 a následně kredit na kartě má neomezenou platnost. Můžete tedy kredit utratit i po 28. 2. 2023. Přeji hezký den, Kristýna, Fruitisimo.
Mám dotaz, zda se částka na kartě musí utratit ve Frutisimu najednou ,
jednorázově nebo je na více návstěv .
Děkuji L. R.
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Kartu můžete využívat po částech. :) S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
zakoupila jsem voucher na částku 1000,– Kč, ale na pobočce se hlásí jako neplatný. Po kontaktování zákaznického centra mi bylo sděleno, že kód není platný a ozve se mi někdo z Fruitisima. Bohužel je to již 14 dní a nic. Jak mám dál postupovat, abych nepřišla o 1000,–?
Martina
Dobrý den paní Machová, velice se omlouváme za komplikace při uplatnění voucheru. Můžete nás prosím kontaktovat na info@fruitisimo.cz, abychom s Vámi danou situaci vyřešili. Děkuji. Tým Fruitisimo