Božský relax nedaleko lázní Terma Bania a městečka Zakopané, láhev vína i neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 790 631 400 nebo e‑mailem na kontakt@hotelgorskibialka.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chci se zeptat jestli při označení termínu pobytu je automaticky vytvořena závazná rezervace. A jestli je možno zakoupit pobyt s polopenzí pro dvě osoby s poukazem do termálu. V nabídce je totiž až od září. Děkuji Holinková
Dobrý den, Andreo,
v tomto případě je zakoupením voucheru s termínem automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Co se týče pobytu s polopenzí/snídaní a vstupem do aquaparku, ten lze bohužel, v současné době zakoupit pouze s platností od 1.9. do 30.11. 2023. Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne, Helena
Dobrý večer, lze u vás zaplatit pobyt flexi passem? Dekuji
Krásný den, Šárko, děkuji vám za dotaz. Vaše benefitní poukázky je možné vyměnit za kredity, za které je pobyt možné zakoupit. Více o tom, jak dále postupovat, naleznete zde: https://www.slevomat.cz/benefity#papirove-poukazky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den.
Pití je v ceně polopenze? Nebo nápoje se platí zvlášť?
Děkuji
Dobré ráno,
.Pokud byl zakoupen pobyt s večeří, obdržíte karafu vody s citronem. Ostatní nápoje lze zakoupit samostatně.
Dobré odpoledne,
Pokud jste si zakoupili pobyt s večeří, obdržíte karafu vody
s citronem.
Pozdravujeme vás
.
Dzień dobry,
Jeżeli był zakupiony pobyt z obiadem to dostają Państwo karafkę z wodą
z cytryną. Reszta napoi do zakupu osobno.
Pozdrawiam
Dobrý den.
Chtela bych se zeptat, zdá na hotelu k dispozici dětská postýlka?
Popřípadě kolik činí doplatek za noc?
Děkuji
Dobré ráno,
Máme cestovní postýlky. Poplatek za jednu noc je 30 PLN. Před plánovaným příjezdem nám prosím sdělte, že chcete umístit dětskou postýlku. S pozdravem
Maria Bachleda – recepce

Dzień dobry,
Mamy łóżeczka turystyczne. Opłata za jedną dobę wynosi 30 zł. Przed
planowanym przyjazdem należy zgłosić, że chcą Państwo aby rozłożyć
łóżeczko. Pozdrawiam
Maria Bachleda – recepcja
Dobrý den. Při objednáni pobytu pro dvě osoby v termínu 22.5. – 27.5. vždy vyskočí čtyřlůžkový pokoj. Rád bych věděl, zdali je ta cena jako za dvoulůžkový pokoj pro jejich nedostatek. Děkuji za odpověď.
Vítejte, ve vybraném termínu bohužel nemáme k dispozici dvoulůžkové pokoje, navštivte nás prosím jindy. S pozdravem.
.
Witam, niestety w wybranym terminie nie posiadamy dostępnych pokoi
dwuosobowych, zapraszamy w innym terminie. Pozdrawiamy serdecznie.
Dobrý den, nabízí hotel i masáže? Díky za informaci.
Masáže nenabízíme.
.
Nie nie oferujemy masaży.
Dobrý den, jak daleko je hotel od termálních lázní, Děkuji
Jsme přímo nad termálními lázněmi, asi 200 m.
.
Jesteśmy zaraz nad termami ok 200m.
Dobrý den ještě jednou.
Špatně jsem se zeptala. To studio 2+1 tady na Slevomatu v nabídce pokojů
vůbec není. Ale hotel tento typ ubytování na svých stránkách má. Tak
jestli by šlo po domluvě s recepcí koupit zde 2 lůžkový pokoj a za
upgrade doplatit přímo hotelu. Jestli by se dal dotaz předat přes vás nebo
mám hotel kontaktovat sama. Děkuji.
Dobrý den, kdy máte u nás v hotelu rezervaci? Uveďte prosím datum/číslo poukazu/ Nejprve musíme ověřit dostupnost pokoje. Byly by v pokoji 2+1, 3 osoby, nebo stále 2, ale chcete jen větší pokoj pro 2 osoby? Zdravím.
.
Witam, kiedy ma Pani u nas w hotelu rezerwację? Proszę podać termin/ nr
vouchera/ Musimy najpierw sprawdzić dostępność pokoju. Czy w pokoju
2+1 miałyby być 3 osoby, czy nadal 2, ale Państwo po prostu chcą większy
pokój dla 2 osób? Pozdrawiamy.
Odpověď na:
Hotel Górski
před 3 dny
Dobrý den, kdy máte u nás v hotelu rezervaci? Uveďte prosím datum/číslo
poukazu/ Nejprve musíme ověřit dostupnost pokoje. Byly by v pokoji 2+1,
3 osoby, nebo stále 2, ale chcete jen větší pokoj pro 2 osoby?
Zdravím.
Dobrý den. Posílala jsem upřesnění na email kontakt@hotelgorskibialka.pl.
Děkuji Osvěčíková Lenka.
Dobrý den. Měla bych zájem o ubytování ve studiu 2+1 v termínu 27.9.-1.10.2023 pro 2 dospělé a dítě 2 roky. V nabídce je pouze 2 lůžkový pokoj. Je možný upgrade pokoje s doplatkem?
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Pokud se vám nenabízí možnost preferovaného pokoje, je již v tomto termínu nedostupný :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, jde u tohoto pobytu využít příspěvek od zaměstnavatele FKSP. Děkuji Stanec
Vítejte, náš hotel bohužel tyto platby nezpracovává. S pozdravem.
.
Witam, niestety nasz hotel nie realizuje takich płatności. Pozdrawiamy.
Dobrý den, pokud přiobjednám do pobytu pro 2 až 4 osoby k základním
2 osobám ( cena cca 4tis) 2 děti ( 12 + 8 let, konečná cena cca 7tis)
zůstává v pobytu pouze 2 x vstup do Terma Bania nebo se navýší na 4 x
vstup ( tzn. i pro děti ) ? Jedná se o pobyt se snídaní a vstupem do
aquaparku.
Předem děkuji za odpověď, Zuzka
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Zuzano, velmi vám děkuji za trpělivost. V tomto případě zůstávají v rámci voucheru vouchery vstupy skutečně dva, pro děti je vstup třeba dokoupit na místě. Děti do 104 cm mají však vstup za 1 PLN :-) Ceny si můžete ověřit zde: https://www.termabania.pl/en/price-list-page-129659 :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
mám dotaz ohledně výdeje snídaní a večeří. Od kolka hodin se podává
snídaně od – do a od kolika večeře od – do.
Děkuji, David.
Dobrý den, Davide. Dostali jsme následující informaci od hotelu. Snídaně se podává od 7:30 do 10:00 a restaurace je otevřená od 14:00 do 21:00 v závislosti na ročním období. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda-li je možné si vzít své psi malého vzrůstu a o kolik by to vyšlo dráž.
Hezký den, Žaneto, děkuji za Váš dotaz. Domácí zvířata bohužel nejsou povolena. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, od kolika hodin máte otevřeny wellness ? Děkuji
Krásný den, Pavlo, děkuji vám za dotaz. Spa je možné využít od 16:00 do 22:00 :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
ty 3,5 hodiny jsou vstup do kterých zón těch lázní? Mají tam zvlášť
relaxační, zábavní, saunovou.
Dobrý den, Michale, děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o otevřený vstup, můžete tedy využít cokoli v rámci vodního parku Terma Bania. Mějte se moc hezky, Lucie
Dobrý den,
Těmi dvema volnými vstupy se rozumí .Pro jednu osobu na dva dny?Nebo pro dve
osoby na jeden den?Děkuji
Dobrý den. Děkujeme za Váš dotaz. Volný vstup do aquaparku platí pro dvě osoby 1× za celý pobyt. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
je hotel vhodný i pro osoby se sníženou pohyblivostí? Děkuji.
Dobrý den, děkuji vám za dotaz.
Ano, hotel je vhodný pro osoby se sníženou pohyblivostí. Hotel má také
výtah a speciální místnost pro osoby se zdravotním postižením s dalším
vybavením a zařízením. Pro více informací kontaktujte poskytovatele na
tel. čísle: +48 790 631 400 nebo přes e-mailovou adresu: kontakt@hotelgorskibialka.pl.
Přeji hezký den, David
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, odkdy dokdy jsou večeře a odkdy dokdy je otevřeno welnes, děkuji.
Dobré ráno,
.Oběd se podává od 14:00 do 19:00. Lázně jsou otevřeny od 16:00 do 22:00.
Dzień dobry,
Obiady są serwowane od 14.00 do 19.00. SPA czynne w godzinach 16.00 do 22.00