Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Krásné apartmány na polské straně Sněžky: jídlo, wellness i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 612 60 44 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@green-mountain.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci; podzemní parkoviště 60 PLN/auto/den)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je možné ubytování přes FKSP? Děkuji
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den,
mohu se prosím zeptat zda hotel disponuje kolárnou pro úschovu kol? Děkuji
za info
Krásný den, Lukáši, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je na hotelu k dispozici :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
v nabídce služeb jsem našla fitness. Chtěla jsem se tedy zeptat, jak to
v hotelu funguje a zda je také neomezený vstup?
Předem děkuji za odpověď:)
Dobré ráno,
.v hotelu máme posilovnu. Přístup do ní není omezen. Můžete ji využívat od 7 do 22 hodin.
.
Dobre Rano,
v hotel máme posilovnu. Přístup do ní není omezen. Můžete ji využívat
od 7 do 22 hodin.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak to bude u vás s letníma prázdninama? vidím pouze nabídku do června. moc děkuji
Dobrý den, Šárko. Váš dotaz nyní ověřuji u poskytovatele. Prosím o strpení s vyřízením. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci se zeptat, zda apartmány, které jsou 200m od hlavní budovy jsou spojeny podchodem nebo se musí jít venkem. Děkuji
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Při přechodu z apartmánů je cesta venkem. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
v mezonetovém apartmánu (35 m²) je k dispozici rozkládací gauč a
manželská postel je ve druhém patře? Nebo jsou v apartmánu dvě
manželské postele a gauč ? Dle fotografie u nabízeného pokoje mi to není
moc jasné. Předem děkuji za odpověď a Váš čas
Krásný den, Zuzano, děkuji vám za dotaz. V apartmánu je samostatná ložnice s manželskou postelí ve druhém patře :-) Více informací o apartmánu můžete nalézt zde:https://www.green-mountain.pl/cs/rooms/basic-two-storey-apartment-uncategorized-in-a-separate-building :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
je prosím v mezonetovém apartmánu (35 m²) v prvním patře rozkládací
gauč a manželská postel je ve druhém patře? Nebo je obojí na jednom
patře? Předem děkuji za odpověď.
Jana
Dobrý den, Jano. V prvním patře je obývací pokoj s pohovkou a v druhém ložnice. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý večer. Při vstupu do bazénů se vydávají pantofle, nebo je potřeba mít vlastní
Dobrý den, Yaroslavo. Při vstupu do bazénů jsou z hygienických důvodů pantofle povinné. Je potřeba, aby si každý host své pantofle přivezl vlastní. Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, v recenzích jsem se dočetla, že děti nesmí do bazénu od 20:00, ale v popisu to není nikde uvedeno. Prosím o upřesnění? Děkuji
Dobrý den, Moniko. Děkujeme za Váš dotaz. Děti do 16 let mohou využívat bazény do 20:00. Po 20:00 je vstupné +16. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
Od kolika je check -in
Předem děkuji za odpověď
Check-in probíhá od 16:00.
Zameldowanie jest od godziny 16.
Dobrý den,
u dotazů máte psáno, že je parkování za poplatek a přímo u nabídky
máte, že je parkování zdarma. Jaká informace platí?
Dobrý den, Dalibore. Váš dotaz nyní ověřuji u poskytovatele. Prosím o strpení. S přáním krásného dne
Dobrý den, Dalibore. Podařilo se mi získat odpověď přímo od hotelu. Parkování u hotelu je skutečně zdarma. :) Přeji příjemný pobyt. S přáním krásného dne
Dobrý den, prosím o informaci , zda jsou k dispozici ručníky i v apartmanech? Jsou k dispozici ručníky do welnes? Pokud máme saunu na pokoji, jsou k dispozici prosteradla/ručníky? Dětská postylka je za poplatek? Nebo v ceně, pokud jsem zadala dítě věk 0 let. Děkuji
Dobrý den, Evo. Podařilo se mi pro Vás zjistit odpovědi na Vaše dotazy:
"V apartmánech jsou samozřejmě k dispozici ručníky, které si vyzvednete na recepci u bazénu. Cena pronájmu dětské postýlky je 35 PLN za pobyt do 3 nocí, při delším pobytu 50 PLN za noc.
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat."
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,mohu se prosím zeptat zda jsou na pokoji Classic v ceně ručníky a župany. děkuji
Krásný den, Šárko, děkuji vám za dotaz. Na pokoji máte k dispozici pouze ručníky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, mohu se prosím zeptat jestli je možnost přikoupení nějakých procedur? Konkrétně masáží? A jaká by byla cena. Děkuji. V.
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Informace ohledně doplatkových služeb naleznete zde: https://www.green-mountain.pl/cs/dr-irena-eris-beauty-partner-cenik :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den je ve welness zóně k dispozici nějaký bazének pro děti? Děkuji LČ
Dámy a pánové Dovoluji si Vás informovat, že v areálu SPA & Wellness je brouzdaliště pro děti
dobrý den, lze vzít do restaurace pejska do 9 kg, děkuji
dámy a pánové Pejsky srdečně zveme k nám do hotelu, ale do restaurace je psům vstup zakázán.
Dobrý den, jsou na pokoji k dispozici župany?
Dámy a pánové
Upozorňujeme, že v 5* hotelové části jsou na pokojích župany,
v nezařazené části apartmánu župany nejsou, ale budou v šatně
bazénu.
Dobrý den,
rád bych se zeptal jak je to s uložením lyžařského vybavení? Je tam
nějaký prostor k tomu určený?
Děkuji
Dámy a pánové
Dovoluji si Vás informovat, že v zařízení je půjčovna lyží, kde je
možné uschovat Vaše vybavení, přičemž místnost není monitorována.
Dobrý den,je možný pobyt pro 2 dospělé osoby a 3 děti(12,9,7 let) v jednom pokoji?
Dobrý den, Jiřino. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována až pro 4 osoby. V případě individuální domluvy přímo s hotelem, jej kontaktujte na rezerwacja.online@green-mountain.pl. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám několik dotazů:
- jsou při pobytu v apartmánu zahrnuté nealko nápoje v polopenzi, tzn.
jsou při snídani i večeři zdarma?
- parkování je zahrnuto v ceně voucheru? Je venkovní/vnitřní? Je nutné
ho rezervovat?
- Kolik je zde dětských herniček?
Děkuji.
Dobré ráno,
K jídlu máte nápoje typu (káva, čaj, voda, džus). Za venkovní
parkoviště se platí příplatek 30 PLN / den a garáž 60 PLN / den.
Dzień dobry,
Do posiłków mają Państwo napoje typu ( kawa, herbata, woda, sok). Za parking
zewnętrzny jest dodatkowa opłata 30 PLN/doba, natomiast za garaż
60 PLN/doba.
Zdravím-je možno vzít sebou malého psa
Krásný den, Alexi, děkuji vám za dotaz. Pes je možný za příplatek do 15 kg 30 PLN/noc, nad 15 kg 70 PLN/noc :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Je v resortu venkovní bazén a jakou má teplotu? Děkuji.
Hezký den, Lucie, děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale v resortu venkovní bazén není. Můžete ale využít vnitřní wellness centrum. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza