Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, jaká je prosím otevírací doba wellness – bazénu v létě
(srpnu)? Děkuji.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Kateřino, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Je nám
líto, ale v tuto chvíli bohužel nemáme k dispozici otvírací dobu na
letní sezónu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK
Zanzo – Silvie
Lucie
Dobrý den nabízíe k letnímu pobytu i sommercard? Děkuji. S pozdravem
Svobodová
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Lucie, zdravíme Vás a děkujeme za Váš dotaz. V tuto
chvíli region Filzmoos nemá „Filzmoos Sommer Card“ pro rok 2023 vůbec
v nabídce (www. filzmoos.at) a reklamuje pouze ty z loňského roku. Pakliže
budou opět letos v nabídce (za stejných podmínek jako v sezóně 2022)
obdržíte je po Vašem příjezdu v místě pobytu. Děkujeme za pochopení a
přejeme příjemný den. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Daniela Vaculová
Dobrý den, měli bychom zájem o ubytovani, ale s 2 dětmi, což bohužel
nenabizite. Synové mají 3 a 1 rok, takže pro jednoho přistylka by stačila
a pro druhého dětská postylka, která se dá podle všeho zapůjčit. Je
možné to takto nakonfigurovat nebo je nutne kontaktovat přímo hotel?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Vaculová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Vzhledem k tomu, že hotel uvádí ve smlouvě maximální kapacitu
3 osoby („doslova hlavy“) v pokoji, zkuste nám prosím napsat přesný
datum pobytu, o který máte zájem a data narození všech účastníků
(včetně dětí) na info@zanzo.cz a my se pokusíme
zeptat v hotelu na nabízené možnosti. Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaká je prosím otevírací doba wellness – bazénu v létě (srpnu)? Děkuji.
Dobrý den, paní Kateřino, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Je nám líto, ale v tuto chvíli bohužel nemáme k dispozici otvírací dobu na letní sezónu. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie