Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt na okraji Prahy se snídaní i bezplatným parkováním a vstupy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru. Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu +420 704 003 113 nebo e‑mailem na recepce@carlhotel.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let má pobytu bez nároku na lůžko, stravu a vstupy zdarma.
- Starší děti se započítávají do maximální obsazenosti pokoje.
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc, pouze po domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (pro hosty je možnost parkování v areálu hotelu zdarma)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mohu se zeptat, máme dítě 4-leté, u rezervace není možné
zadat dítě starší jak 2 roky nebo 3 dospělé na pokoj. Jaká je možnost,
jak objednat ubytování(se snídaní pro dítě). Také bych se chtěl zeptat
na možnost objednání taxi na letiště Václava Havla – jak dlouho cesta
trvá.
děkuji
Heller
Dobrý den, Karle,
děkuji Vám za dotaz. Nyní ho ověřuji u poskytovatele, tak Vás poprosím o chvíli strpení. Hezký den, Ondra
Dobrý den, Karle,
nabídka je koncipována s ohledem na věk dítěte. Pokud Vám nelze do rezervace zadat věk dítěte, budete ho muset zadat jako dospělou osobu. Taxi lze objednat a cesta trvá zhruba 20 minut. Hezký den, Ondra
Dobrý den,
je možné se ubytovat u vás na 3 lůžkovém pokoji v obsazení 2×
dospělý a 2 děti ve věku 4 a 6 let? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie. Dítě do 2,9 let má pobytu bez nároku na lůžko, stravu a vstupy zdarma. Starší děti se započítávají do maximální obsazenosti pokoje. V případě obsazenosti 4 osobami, je nezbytné zakoupit dva vouchery dle nabídky na Slevomatu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci se zeptat, kde najdu možnost výběru pokoje s balkónem, který máte na fotce č.7 ,děkuji za odpověď. Salát
Krásný den, Filipe, děkuji vám za dotaz. Po vybrání termínu si budete moci vybrat typ pokoje. V případě, že bude pokoj s výhledem ve vámi zvoleném termínu dostupný, nabídne vám systém možnost tento pokoj vybrat. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, máme u Vás rezervovaný pokoj.Je prosím možná snidaně v 7hod? Děkuji Plzáková
Dobrý den paní Plzáková.
V hotelu Carl Inn je snídaně k dispozici od 7.00 hodin, proto v tento čas
určitě je možné mít snídani.
Těšíme se na Váš pobyt, s pozdravem hotel Carl Inn recepce.
Dobrý den,prosím byly by volne 2 čtyřlůžkové pokoje v termínu 3.6–4.6.2023?Děkuji za zprávu,hezký večer.Hudeckova
Dobrý den, bohužel v tomto termínu nemáme již volnou kapacitu.
Hezký den,
Recepce
Dobrý den, je k dispozici lednička nebo nějaká malá kuchyňka ? Děkuji
Dobrý den, Lucie. Děkuji za Váš dotaz. Hotel Vám může půjčit po zažádání při příjezdu ledničku na pokoj. Kuchyňku hotel nemá, ale může Vám zapůjčit rychlovarnou konvici. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,da se u vás platit i hotovostí,nebo jen kartou. Děkuji Hájková
Hezký den, Žando, děkuji Vám za dotaz. Můžete platit jak kartou, tak hotově. :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,dá se v hotelu poobedvat a povečeřet?Děkuji
Dobrý den Ivano, děkuji za Váš dotaz. Hotel má vlastní restauraci kdy můžete případně poobědvat nebo povečeřet :). Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den prosím vás byl by možný pobyt v termínu 2.6.-4.6.2023 v pokoji s balkonem?Děkuji
Dobrý den, bohužel ve Vámi zvoleném termínu jsou pokoje s balkonem již vyprodané.
Dobrý den.
Byl by možný pobyt od 2.12. do 4.12.2022 pro 2 dospělé a 1 6-leté
dítě? Děkuji
Dobrý den, Lucie.
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň máme zaplatené dve dvojlôžkové izby v termíne 21az 23 .9.2023 na meno Petra skalická. Chcem sa spýtať či sú s balkónom aspoň jedna a či je na izbe rýchlovarná kanvica alebo sa dá požičať ďakujem simekova
Dobrý den,
oba pokoje jsou bez balkonu, dle Vaší rezervace. Rychlovarná konvice je na vyžádání na repepci.
S pozdravem, recepce Carl Inn.